Nu Online
Momenteel zijn er 463 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Kristelle
Tradities
HalloIk vroeg mij af wat voor tradities er aan het huwelijk gekoppeld worden. Zoals bijv. trouwkaarsen voor de ouders, ....
Andere Reacties: 0 11-8-2009 18:37:45

Sophie
kledij getuige
Hey dames,Mijn 19 jarige zus is mijn getuige en ze zoekt een betaalbaar kleed/outfit om op mijn huwelijk te dragen.Heeft iemand tips waar ik dat kan vindengroetjesµsophie
Andere Reacties: 6 11-8-2009 18:10:49

Marieke
enkele tips van een ex bruidje
Omdat ik zo stilaan zie dat er hier een "nieuwe lading" bruidjes aankomt wil ik wat tips geven als ex bruidje. 18/04 :(- Kleedje: Linea Rafaelli in Brugge, héél tevreden, retouches correct uitgevoerd & niet betalend.- Schoenen...
Andere Reacties: 5 11-8-2009 17:08:11

ilse
curlies te koop
hou bruidjes,na mijn mooie droomdag verkoop ik de curlies die ik gebruikte; het zijn 12 curlies in de vorm van een bloemetje in soort swarovski steentjes prijs is 15€ voor deze 12 stuks,als je graag foto hebt geef dan even je mail adres op en ...
Andere Reacties: 1 11-8-2009 16:07:49

greet
schieting
Dag iedereen...Net zoals op vele plaatsen traditie is dat er geschoten wordt, willen ook wij dit doen...We zouden een apart kaartje maken om persoonlijk aan de mensen te overhandigen die we naar de schieting uitnodigen...Kent iemand een leuk tekstje ...
Andere Reacties: 3 11-8-2009 14:58:49

Heidi
Fotoboek voor de ouders
Hey bruidjes, heeft er iemand een klein foto-album voor de ouders laten maken? Wat zijn eigenlijk de gangbare prijzen hiervoor (dacht aan een 15-tal foto's)?Zelf kunnen en mogen we dit niet doen met professionele foto's.Zou graag een idee willen hebb...
Andere Reacties: 2 11-8-2009 14:10:08

ariadne
hoe muren bekleden ??
Ik heb jullie raad of advies nodig meiden !Reeds van bij het begin van onze trouwvoorbereiding, heb ik een beeld in mijn hoofd hoe ik de feestzaal er wil laten uitzien op ons trouwfeest. We huren een zaal, er komt catering, er is een bar met bedienin...
Andere Reacties: 5 11-8-2009 11:30:29

dominique
Zilver of witgoud???
Hoi bruidjes,Wij zijn al stilletjes aan het denken aan onze trouwringen en zitten toch met een dilemma.Ik ben iemand die geen fijne ringen aandoet, ik draag dus altijd zware juwelen. Graag zou ik dan ook een brede trouwring willen hebben. Mijn vriend...
Andere Reacties: 11 11-8-2009 11:07:58

Lesley
Snoepzakjes
Hey Iedereen, Wij zijn de laatste hand aan het leggen aan ons feest en dan komen de kleine details naar boven hè...Ik ben op zoek naar kleine plastieke puntzakjes om snoepjes in te steken als verwijzing naar de tafel van de gast. Weet iemand waa...
Andere Reacties: 3 11-8-2009 11:03:23

Inneke
ervaring met studio bling?
Zijn er bruidjes die hun make-up hebben laten doen door studio-bling? Wat waren jullie ervaringen hiermee en zou het mogelijk zijn om een fotootje door te sturen van jullie proef of trouw make-up?Thanks!!!
Andere Reacties: 0 11-8-2009 10:48:50

jessica
bedankjes
hallo,Ik heb een vraagje... Wanneer geven jullie de bedankjes af aan je gasten? onmiddellijk als de eerste gasten toekomen op de receptie of als ze weggaan? Ik zou niemand willen vergeten. Aan de gasten van het diner zou ik ze op tafel plaatsen, maar...
Andere Reacties: 8 11-8-2009 9:48:35

Tessa
Retouches: Worden deze aangerekend of niet?
Hallo iedereen,Nudat ik morgen mijn eerste pas ga hebben en omdat ik hier soms lees van de prijzen van retouches, is mijn vraag:Retouches, worden deze altijd aangerekend of hebben ze je dat duidelijk bij de aankoop van je jurk moeten vermelden?Bij mi...
Andere Reacties: 7 11-8-2009 9:13:18

Kelly
11/7 was SUPER + tips
Onze dag was fantastisch en we hebben er enorm van genoten! Aangezien ik zelf veel tips gekregen heb op dit forum wil ik er nu zelf ook wat geven! Wij zijn getrouwd in de Zandkapel in Noorderwijk. Een héle mooie kapel waar toch 180 mensen in kun...
Andere Reacties: 0 11-8-2009 8:09:08

Fie
antibiotica en zonnebank
Dag lieve bruidjes,Gisteren naar dokter geweest omdat ik een vreselijke hoest heb en moet antibiotica nemen. Dus mag ook niet meer onder de zonnebank. Ik heb nog altijd geen kleurtje en trouw binnen 11 dagen ! Help !
Andere Reacties: 4 11-8-2009 7:40:22

elke
bedankjes
ik heb hele leuke, betaalbare bedankjes gevonden.het is zo n organza (met geborduurde trouwringen op) zakje gevuld met bruidsuiker.wordt zoiets per persoon gegeven of per koppel?het is helemaal niet zo duur dus het gaat per persoon, maar wordt dat ge...
Andere Reacties: 5 10-8-2009 22:20:25
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...