Nu Online
Momenteel zijn er 554 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Nathalie
Inspiratie voor een speech
Lieve bruidjes, Ik heb al vaak gelezen dat heel veel bruidegommen niet echt weten wat ze moeten zeggen tijdens de speech. Mijn engeltje heeft een, naar mijn mening, prachtige speech gemaakt die iedereen ontroerd heeft dus misschien kan dit voor jull...
Ideeën Reacties: 18 16-7-2012 14:56:47

eveline
Goodybags voor avondgasten
Dag allemaal, Ter attentie zal ik op ons trouwfeest de avondgasten (110 man) per koppel (een 66 tal) voorzien van een goodybag. Het is de bedoeling dat ik hierin pleisters, een rolletje pepermunt, tandenstokers, een dafalgan, een zakje snoep me...
Ideeën Reacties: 3 16-7-2012 13:18:32

Katrien
Versiering tuin & living: tips gevraagd
Hallo allemaal, mijn broer trouwt half augustus.  De receptie zal doorgaan bij m'n ouders thuis.  Bij goed weer buiten, bij slecht weer in een partytent of in de living + overdekt terras. Maar nu is de vraag: hoe versieren we heel die boel...
Ideeën Reacties: 2 16-7-2012 10:43:45

Vanessa
Zoekt dringend vintage sleutels
Goeiemorgen! Ik ben dringend op zoek naar oude sleutels om op ons feest te gebruiken! Graag te kopen of voor in bruikleen (regio West-Vlaanderen). Wie kan mij helpen???
Ideeën Reacties: 6 16-7-2012 10:08:21

Steffie
Wie geeft er een speech op het avondfeest?
Hallo, Wie geeft er volgens de traditie een speech op het avondfeest? De bruidegom? De vader en schoonvader? En wat wordt er dan precies gezegd? Heeft er iemand een voorbeeldje van zo een speech, ik zou jullie ontzettend dankbaar zijn!!! Thanks St...
Ideeën Reacties: 9 15-7-2012 20:17:27

Steffie
Bruidjes 21 juli
Hallo Wie trouwt er nog op 21 juli? Wat regelen jullie nog allemaal deze week? Hopelijk ben ik niets vergeten! En hoe zit het met het weer? Of is het nog te vroeg om naar het weerbericht te kijken? SPANNEND :) Liefs Steffietje
Ideeën Reacties: 7 15-7-2012 17:12:43

tash
hoe versieren zaal? Deze wordt mss daags voordien ook voor feest gebruikt......
Ik stel mezelf de vraag of jullie de versiering in de zaal zelf gaan aanbrengen? Doorgaans gebeurt dit de dag voordien, omdat men de dag van het huwelijk geen tijd heeft hiervoor. Maar wat als er de dag voordien een ander feest is in die zaal?  ...
Ideeën Reacties: 7 15-7-2012 12:19:09

Silke
Wolkie talkie
Hoi iedereen, Wij overwegen om op ons huwelijk wolkie talkies te gebruiken. Alleen weet ik niet goed, hoe je te werk gaat... Legje per tafel een wolk en laat de mensen maar schrijven? Of leg je ze ergens apart? Vb bij onze photobooth? Waar de mense...
Ideeën Reacties: 4 15-7-2012 10:59:17

elke
Aanbrengen van de trouwringen?
Hoikes aanstaande bruidjes, Ik zou nog eens graag beroep willen doen op jullie mening. Ik zou de ringen willen laten aanbreng, maar kom er maar niet uit op welke manier. Onze eigen kindjes zijn bruidskindjes (meisje van 3.5 en jongen van 2.5) Ik he...
Ideeën Reacties: 7 15-7-2012 9:16:33

Annick
Iemand leuke ideetjes?
Mijn dochtertje is in augustus bruidskindje van haar peter (mijn broer). Ik zou haar graag op de grote dag een cadeautje willen laten afgeven ... Hebben jullie leuke en originele ideetjes? Mss iets dat ze zelf heeft gemaakt maar wat?? Allee tips zij...
Ideeën Reacties: 1 14-7-2012 22:03:17

Julie
Wat tussen burgerlijke trouw en receptie
hallo, Wat doen jullie met de familie tussen jullie trouw en de receptie? Wij hebben een tijd van ongeveer 3,5 u die moet ingevuld worden... . Eerst dachten we te gaan eten maar om dan terug een menu te nemen en met het avondfeest terug een serieuze ...
Ideeën Reacties: 7 14-7-2012 18:12:37

Katja
Originele tafelverdeling
Zoals de titel al wel verklapt zijn we nog op zoek naar een origenele manier waarop we onze gasten naar hun tafel kunnen begeleiden.  De laatste tijd gaat het dikwijls met snoepjes te paar, wat op zich wel leuk is!!!  (want ik snoep wel gra...
Ideeën Reacties: 6 14-7-2012 14:23:03

Katja
gastenDoek
We zijn eigenlijk wel te vinden voor zo'n doek met de afbeelding van een boom op, waar dat alle gasten dan hun vingerafdruk kunnen op zetten met hun naam erbij.  Ik heb dit ooit eens gelezen op dit forum, maar toen wa shet nog een beetje de ver-...
Ideeën Reacties: 4 14-7-2012 14:20:38

Janine
alternatief gasten"boek"
  Hoi, wij hadden geen traditioneel gastenboek, maar gastenkaartjes. Ik had een doosje op 'n tafel staan met tekst bij dat ze op de kaartjes de wensen voor onze toekomst mochten schrijven. Ook op de tafels lagen die kaartjes met 'n tekstj...
Ideeën Reacties: 8 13-7-2012 18:35:50

Nelly
Gastenboek origineel laten invullen door de gasten
Wij hebben een simpel zwart gastenboek maar ik denk dat het wel leuker is als de gasten er wat meer inzetten dan enkel de standaard " Veel geluk met jullie huwelijk" en dan hun namen eronder. Er is trouwens ook een heel boek te vullen, enkel met kle...
Ideeën Reacties: 17 13-7-2012 15:41:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...