Nu Online
Momenteel zijn er 541 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

margot
huwelijksuitnodigingen
Dag bruidjes,Ik trouw volgend jaar op 7 augustus. Een zaal heb ik al maar nu begint de rest...Ik zoek originele uitnodigingen. Heeft iemand leuke ideeën?Groetjes
Andere Reacties: 10 10-8-2009 21:58:50

Sarah
bedankingskaartje
halloalles is bij ons voorbij.maar nu hebben we nog een vraag ivm de bedankingskaartje.Weet er iemand een goeie website om deze te maken?alvast bedankt!groetjes
Andere Reacties: 2 10-8-2009 19:30:11

tine
DJ omgeving brugge gezocht+fotograaf
hallo iedereen,ik zoek nog een dj voor ons trouwfeest, we willen geen hoempapa toestanden, graag jazz tijdens receptie en eten en franse chansons tijdens het dansfeestVerder ben ik ook nog op zoek naar een goede fotograaf, de foto's van Pieter Van Im...
Andere Reacties: 11 10-8-2009 14:37:36

Nathalie
Cadeutjes voor de kindjes
Heeft er iemand toevallig een ideetje voor de cadeautjes voor de kindjes aan de kerk te geven ?
Andere Reacties: 4 10-8-2009 14:28:08

Daisy
@ Arianne
hey Arianne,eerst en vooral gefeliciteerd met jullie huwelijk.ik ben eens komen piepen aan de Baseliek en effen in de mis gebleven.als je zin hebt om te mailen , misschien kan ik een paar dingen aan u vragen.groetjes Daisy25/09/2009lievendaisytroost@...
Andere Reacties: 0 10-8-2009 13:16:12

Daisy
bellenblaasje met lollie
hallo iedereen,met nog 46 dagen op de teller zijn we bezig aan de snoepjes en kadootjes voor de kindjes.wij hebben dus bellenblaasjes gemaakt met een eigen etiket aan.nu hebben we nog lollies laten bedrukken.ik dacht om de lollies in een cellofaan za...
Andere Reacties: 2 10-8-2009 13:13:54

vanessa
wie nog op 03/12/2010
dag dames,wie trouwt er nog op 03/12/2010?wel nog veraf maar da komt omdat we binnen 2maand kindje verwachten en willen dat ze het ook kan meemakenben beetje ongerust over het weer in decwat hebben jullie al allemaal voorbereidgroetjes vanessatje03/1...
Andere Reacties: 2 10-8-2009 12:11:35

isabelle
bruidskinderen
hallo,Ik heb me vandaag net geregistreerd.We trouwen op 19 februari.Ik vind het zeer moeilijk om kledij voor bruidskinderen te vinden. Op sites (die meestal hollands zijn) vind ik enkel zomerkledij en die collectie blijft ook gedurende de winter. Iem...
Andere Reacties: 11 10-8-2009 10:05:12

Gwen
Vrijgezellenavond vriendin
Hallo iedereen,Meestal kom ik op het forum voor mezelf maar nu is het voor het organiseren van een vrijgezellenavond voor mijn vriendin. Kan iemand mij helpen met een paar ideetjes???? We hadden al gedacht om naar Eindhoven te gaan maar we weten het ...
Andere Reacties: 6 10-8-2009 9:25:54

Tessa
Wat doen jullie met je jurk na de retouches?
Hallo,Woensdag moet ik voor mijn eerste pas en en daar zullen wel wat retouches aan gebeuren...Onze trouw is op 10.10.2009 en normaal zou ik op 05.10 mijn jurk dan gaan afhalen, maar dat vind ik nu wel een beetje te krap...Ik zou graag de retouches l...
Andere Reacties: 9 10-8-2009 9:15:44

ariadne
panty's ?
hallo bruidjes,dragen jullie panty's onder jullie kleed ?ik draag dat normaal gezien nooit, maar ik dacht eens gelezen te hebben dat je dat onder een trouwkleed wel hoort te doen.Waarom ? en welke kleur ? waar kopen jullie die dan ?? o ja ik trouw 5 ...
Andere Reacties: 13 9-8-2009 20:38:28

Annemie
15/08/09
Trouwt er nog iemand van jullie op zaterdag 15 augustus? Annemie (begint een beetje zenuwen te krijgen:)
Andere Reacties: 4 9-8-2009 20:24:15

Sara
Nieuw hier
Hallo allemaal. ik stap op 25-09-09 in het huwelijksboodje, nog 7 weken dus. En het begint nu wel heel spannend te worden! Ik vond vandaag deze site pas, en ik baal er wel een beetje van dat ik het niet eerder heb gevonden. Mijn hele bruiloft is gere...
Andere Reacties: 2 9-8-2009 15:16:50

Katrien
@imke-probllem receptie
Hey,Ik zou het ook graag hebben dat er kinderen konden komen, maar als iedereen van de genodigden van de recetue zijn kinderen meeneemt zit ik met over de twintig kinderen en hoevoor moet ik ook de volledige prijs betalen dus dat kost ons ongeveer 50...
Andere Reacties: 4 9-8-2009 13:31:46

Liese
Foto's van fotograaf (Art Defence Diepenbeek) gekregen !!
Hoi bruidjes,wij zijn vandaag exact 3 maanden getrouwd en hebben gisteren onze trouwalbum + alle foto's op CD gekregen!! Het resultaat is prachtig, we blijven er maar naar kijken!Voor wie ze wil zien: http://www.facebook.com/album.php?aid=133868&...
Andere Reacties: 5 9-8-2009 10:41:37
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...