Nu Online
Momenteel zijn er 636 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Accessoires

davina
waar enveloppendoos kopen en kouseband?
hey waar kan ik een enveloppendoos kopen en dragen jullie een kouseband of is da ouderwets?? ik vond da wel iets tofs maar vroeg me toch af of da da nog gedaan word
Kledij - Accessoires Reacties: 15 2-12-2010 21:27:49

Chantal
Echte Swarovski Cosmos Aurora Borealis Tiara Te Koop
Lieve Bruidjes,   Ik verkoop mijn prachtige tiara van mijn huwelijk :-) hij is 1x gedragen (logisch op m'n huwelijk :p) en het is echt een prachtstuk! Gekocht in Gent bij Swarovski (was hun laatste tiara) en schittert echt super in de zon...
Kledij - Accessoires Reacties: 19 1-12-2010 16:49:55

eline
waar tiara kopen?
Hello ladies    Waar kan ik een tiara kopen? (niet online, wil hem eens in't echt niet voor ik het aanschaf)   Ik woon in regio Kortrijk   Groetjes xx 
Kledij - Accessoires Reacties: 5 1-12-2010 15:26:36

Tinneke
Wie het muiltje past...
Helaba,   Het kleedje hangt in de winkel op mij te wachten, ook de accessoires en de mooie gedachten aan ons dagje! Maar ik kan er maar geen schoenen bij vinden! Waar vind je zoal bruidsschoenen? Op het internet vind ik ook al niet echt iets... ...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 30-11-2010 8:21:39

Claudia
speldjes/curlies/...
Hoi allemaal,   Ik heb juist een datum vastgelegd voor een proefsessie met mijn kapster. Ik mocht al rondkijken voor speldjes - curlies en dergelijke. Ik heb al gezien dat vele websites dit online verkopen, maar ik zie ze liever eerst echt voor ...
Kledij - Accessoires Reacties: 9 28-11-2010 22:09:54

Aurelie
BH...
Dag Dames!!    Sinds een maand en half ben ik op zoek naar de juiste BH....   Ik zit namelijk met een speciale maat (70D) en door een gastric bypass operatie zijn mijn borsten zwaar gaan hangen (dit wordt volgend jaar verholpen maar ni...
Kledij - Accessoires Reacties: 12 24-11-2010 11:43:39

Gitte
cape,stola of bolero
Hallo bruidjes in spé, Wij trouwen in oktober en ik zal dus wel iets nodig hebben voor over mijn kleed. Nu mooi zijn die dingen niet echt vind ik en eigenlijk vind ik het ook duur voor iets dat ik niet mooi vind. Ik vraag me dus af of ik niet i...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 22-11-2010 12:15:02

julie
ben ook een stap verder
hallo bruidjes   ik ben dinsdag op bruidkledij opzoek gegaan en gevonden, de jacht ging van start bij capelilie in oostende en daar waren ze super vriendelijk en toch ben ik eens gaan kijken naar azurro in oostende en wa een ontgoocheling zeg...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 20-11-2010 19:39:42

Nadine
Hoepelrok
Waar kan ik een hoepelrok vinden?
Kledij - Accessoires Reacties: 2 20-11-2010 16:37:31

karen
juwelen voor bij jurk ian stuart!?
Hoi,   Ook ik trouw in een jurk van ian stuart. kent iemand de huidige collectie? omdat als je naar de foto's in het magazine kijkt, zie je de juwelen die met hert kleed gecombineerd wordt. weet iemand waar je dergelijke juwelen kan kopen? &n...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 19-11-2010 18:24:39

karen
Hoi,   Ook ik trouw in een jurk van ian stuart. kent iemand de huidige collectie? omdat als je naar de foto's in het magazine kijkt, zie je de juwelen die met hert kleed gecombineerd wordt. weet iemand waar je dergelijke juwelen kan kopen? &n...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 19-11-2010 18:24:35

karen
Kledij - Accessoires Reacties: 1 19-11-2010 18:24:26

Kelly
Bruidsschoenen
Ik ben ondertussen aant rondkijken voor bruidsschoenen, en omdat ik een kleed heb in 2 kleuren (ivoor en taupe/grijs detail hier en daar) ben ik op zoek naar bruidsschoenen in dezelfde kleur als mijn vestje en band (taupe/grijs). Nu vond ik op intern...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 19-11-2010 10:06:39

sabrina
perles d'amour - trouwringen
Hallo   WIj zijn nog steeds op zoek naar trouwringen. Ik heb gehoord dat perles d'amour een grote collectie heeft waarmee ze tot bij jou komen, of je kan bij hen  gaan, en deze zijn veel goedkoper.   Heeft iemand hier ervaring mee,...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 18-11-2010 22:00:58

stephanie
trouwringen
Hey bruidjes,   Ik ben bijna door de voorbereidingen. We zijn nu aan het uitkijken naar de trouwringen. Iemand suggesties, waar je mooie ringen kan laten maken? Nog een tweede vraagje: in welke volgorde worden de namen vermeld in de ringen ...
Kledij - Accessoires Reacties: 16 18-11-2010 21:34:07
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...