Nu Online
Momenteel zijn er 554 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen

yentl
cadeautip
hallo,   Ik vind geen gepaste tekst als cadeautip Wij zijn al vele jaar samen en hebben 2 kindjes samen dus hebben alles wat we moeten hebben. En ik zou dat graag in een mooi tekstje willen zetten dat we enkel een envelopje willen. Iem...
Uitnodigingen Reacties: 11 17-4-2010 13:59:36

Dorothea
Hoe formuleren?
Hoe formuleren jullie op de uitnodiging dat de mensen moeten laten weten of ze komen of niet? Ik vind precies geen goeie formulering. Ofwel is het te los ofwel te stijf...   Iemand een ideetje?
Uitnodigingen Reacties: 14 14-4-2010 20:39:40

Kelly
Uitnodigingen - eerste reacties?!
Hey Bruidjes,   Wou even mijn ongenoegen kwijt.. We hebben sinds vrijdag het hele afgelopen weekend de uitnodigingen gaan rondbrengen en diegene die verstuurd moesten worden met de post zijn ondertussen ook al weg (sinds maandag). Nu heb ik ...
Uitnodigingen Reacties: 14 14-4-2010 19:28:15

vanessa
tekst uitnodigingen "help"
onze uitnodigingen zijn bijna klaar, maar ik geraak er maar niet uit hoe ik ons feest moet verwoorden. Wij geven eerst een receptie +/- 2 uurs  met hapjes en drank (voor alle genodigden). Nadien een speech, openingsdans en dan beginnen we d...
Uitnodigingen Reacties: 2 14-4-2010 18:48:39

Benedikte
uitnodiging/misboekje : eerst naam meisje dan jongen of omgekeerd?
Wij zijn onze uitnodiging zelf aan't maken en bij ons klinkt het beter als we overal eerst de naam van mijn verloofde vermelden en dan mijn naam. Zijn er regels die zeggen dat je eerst de naam van het meisje vermeldt. In het misboekje willen we dat ...
Uitnodigingen Reacties: 8 14-4-2010 17:04:53

Hoi Yee
Uitnodiging
Gisteren onze uitnodigingen gaan halen. En heb al veel goede commentaren op gekregen, waardoor ik toch een beetje trots op mezelf ben  Ik had ze namelijk zelf ontworpen en in mekaar gestoken. Ze gaan dit weekend in bussen gestoken worden!
Uitnodigingen Reacties: 4 14-4-2010 12:18:49

Annelies
Tekst uitnodigingen - meningen en suggesties welkom
Hallo iedereen,   Wij zijn volop bezig met onze uitnodigingen en hebben een tekstje opgesteld, maar zijn er nog niet helemaal tevreden over. Het grote probleem is dat we niets beters vinden... We wouden het vrij basic willen houden, geen rijm...
Uitnodigingen Reacties: 8 13-4-2010 19:39:03

bianca
uitnodigingen versturen
dag mede bruidjes in spe         duidelijke vraag, hoeveel weken voor datum uitnodingingen versturen? trouw is 3 juli 2010   groetjes
Uitnodigingen Reacties: 15 13-4-2010 18:00:34

Marjorie
tweetalige uitnodigingen en misboekjes? Hoe aanpakken?
Dag medebruidjes,   De ontwerpen van onze uitnodigingskaarten zijn klaar en nu moet de tekst er gewoon nog in komen. Wij hebben wel al onze tekst in een ander bestand staan, maar wij zitten met een tweetalige familie NL-FRANS. Wij zouden ...
Uitnodigingen Reacties: 6 13-4-2010 11:35:56

Halloki
tekst uitnodigingen
  Dag bruidjes, wie kan ons wat helpen met de tekst voor onze uitnodigingen :   planning : 12u30 tot 16h à 16h30 : eten dichte familie(voorgerecht, hoofdgerecht,dessert) 17h : receptie voor dichte familie (die dus eten kregen) + ...
Uitnodigingen Reacties: 5 12-4-2010 19:00:45

Katrien
Ik word een beetje zot... :-)
Hehe, Het moet me effe van het hart. Op onze uitnodingen heb ik gevraagd om te bevestigen als de gasten komen voor VANDAAG. Aangezien ik gisteren nog van een heel aantal mensen niets gehoord heb, heb ik een mailtje rondgestuurd. Dan van 2 mensen to...
Uitnodigingen Reacties: 11 12-4-2010 9:50:19

eline
uitnodigingen: wat erop zetten?
Dag bruidjes Wij trouwen op 20/05/2011 in de rodenbachbrouwerij Ter Eeste in Roeselare (iem ervaring mee?) . Wij geven geen klassiek trouwdiner maar al onze gasten blijven van 19.30 tot in de vroege uurtjes. Er is eerst een uitgebreide recepties met...
Uitnodigingen Reacties: 4 11-4-2010 20:47:24

Annelies
Uitnodigingen versturen
Hallo iedereen,   Wij zouden onze uitnodigen 10 weken voor de trouwdatum 7 augustus willen versturen dus rond 29 mei. En 3 weken voor de trouwdatum, op 17 juli ten laatste hun bevestiging vragen. Dus dan hebben de genodigden 7 weken om te bes...
Uitnodigingen Reacties: 4 11-4-2010 12:49:56

Jennifer
uitnodigingen ontvangen
yey yey yeppie yey, ik heb sinds gisteren mijn uitnodigingen in handen, en ga deze volgende week reeds op de post doen, .. ja vroeg of niet, binnekort ga ik het weer super druk hebben met de studies en het werk dus... beter te vroeg dan te laat lijk...
Uitnodigingen Reacties: 4 10-4-2010 20:27:06

Stefanie
Tekst uitnodiging suite
Hoi,   Ik ben nog op zoek nog een leuk tekstje om op onze uitnodigingen te zetten voor de mensen in de suite. Zij worden om 12u30 verwacht aan onze feestzaal, waar de oldtimerbus hen zal oppikken.   Hebben jullie voorbeelden of leuke id...
Uitnodigingen Reacties: 2 10-4-2010 12:49:24
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info