Nu Online
Momenteel zijn er 550 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

inneke
Valentijnbruidjes
Wij trouwen nu vrijdag 14/02/14 en zijn al meer dan 2 jaar aan het aftellen, maar nu de teller op 2 dagen staat wil ik toch alle andere bruidjes die deze vrijdag trouwen geluk wensen. Geniet ervan en feest erop los :-p dit zullen wij alvast doen. Ook...
Voorbereiding Reacties: 11 12-2-2014 14:15:27

Fien
'kleine dingen' to do lijstje
dag allemaal, kan iemand me helpen bij de zogenaamde kleine dingen op een todo lijst voor de trouw? De grote dingen liggen vast (fotograaf, DJ, zaal, ringen,...), maar er zijn volgens mij toch superveel kleinere dingen (ringenkussen, gastenboek,draai...
Voorbereiding Reacties: 2 12-2-2014 13:01:09

Lies
menu
Goedemiddag allemaal, Gisteren bespreking van menu gehad met de traiteur. Het zal voorgerecht, soep, warm buffet en dessertenbuffet worden. Voorgerecht en soep zullen we gewoon neerschrijven maar heeft iemand een idee hoe ik warm buffet en desserte...
Voorbereiding Reacties: 5 12-2-2014 12:24:08

tinne
we kunnen voor 2 dingen beginnen aftellen :)
met gisteren nog 100 dagen op de teller en dat er voor onze trouw kunnen beginnen aftellen weten we nu ook dat we in juli een zoontje verwachten. Zondag gaan we de uitnodigingen bestellen en dan word het echt wel kort dag.
Voorbereiding Reacties: 4 12-2-2014 10:54:26

Charlot
Nog 30 dagen, hopelik niets vergeten...
Hallo medebruidjes, nog 30 dagen op de teller,hopelik niets vergeten, willen jullie eens met me delen wat jullie zoal allemaal aan denken ? groetjes xx  
Voorbereiding Reacties: 5 11-2-2014 21:17:40

kevin
de klok blijft tikken...
hey koppels,bij deze ben ik zeer tevreden dat onze bruidstaart ook van de lijst gehaald kan worden,eindelijk,me happy :) groetjes kevin
Voorbereiding Reacties: 1 11-2-2014 18:55:22

julie
cadeau getuigen
Wie geeft er een cadeau aan de getuigen? zoja wat geven jullie? groetjes Julie
Voorbereiding Reacties: 4 11-2-2014 18:37:09

ann
Verloop van de dag
Lieve dames, Hoe plannen jullie het maken van de foto's in in jullie dag? Wij hadden dit een beetje over het hoofd gezien in onze timing. Groetjes
Voorbereiding Reacties: 4 10-2-2014 20:26:56

Lies
hoe menu op tafel zetten?
Dag allemaal, Morgen komt traiteur voor bespreking van de menu. Nu vroeg ik me af hoe we de menu-kaart op tafel gaan zetten. Ik had eerst gedacht aan de witte fotokaders van Ikea maar dit had een vriendin van mij vorige maand al... Suggesties?
Voorbereiding Reacties: 4 10-2-2014 18:52:37

sandrine
nog 1 maand aftellen!! :o
hoi medebruidjes en gommetjes ;) kom ik nu eens terug me wat goed en vooral spannend newzzz ;) vandaag staat mijn klokje op 31 dagen en 6 uurtjes het aftellen naar onze dag kan nu echt wel van start gaan hihi stress heb ik lijk nog niet,(nog) lol,m...
Voorbereiding Reacties: 7 10-2-2014 17:52:13

Charlotte
aantal misboekjes
Wij trouwen deze zomer voor de kerk en moeten dus voor misboekjes zorgen. Nu vraag ik me af hoeveel je er ongeveer moet voorzien. Iemand een idee?  We nodigen voor de receptie zo'n 70 personen en voor het avondfeest 140 personen. We zitten wel m...
Voorbereiding Reacties: 6 10-2-2014 17:18:47

barbara
het eerste voor den trouw ligt vast
joepie,het eerste voor onze trouw ligt vast.de feestzaal. nu op na het volgende denk de dj en ftotgraaf,ben ik juist?
Voorbereiding Reacties: 5 10-2-2014 16:34:07

Caroline
postzegels besteld.
hey allemaal, Mijn ventje is weg voor 2 dagen met het werk. En heb vandaag postzegels besteld voor met de trouw op de enveloppe. Deze heb ik laten maken bij de post met een foto van ons gezin op. Wij gaan heel veel uitnodigingen afgeven maar zowiezo ...
Voorbereiding Reacties: 5 10-2-2014 13:32:39

Dominique
Nog 122 dagen en bijna alles is geregeld
Over 122 dagen gaan wij trouwen en inmiddels is bijna alles geregeld, of zijn er al afspraken voor gemaakt. Mijn jurk het pak voor mijn aanstaande en het pakje voor ons zoontje en jurkje voor onze dochter zijn geregeld. Lokatie, diner, gastenboek( ge...
Voorbereiding Reacties: 3 10-2-2014 13:27:18

Annekatrien
goed en slecht nieuws
Goed nieuws: mijn lingerie is toegekomen vandaag! Juij. Slecht nieuws: even geleden heb ik hier al iets opgezet van mijn schoonmoeder die met leukemie is gediagnosticeerd. Het gaat iedere dag slechter. Ze is zodanig verzwakt dat ze haar naar intensi...
Voorbereiding Reacties: 5 10-2-2014 10:40:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...