Nu Online
Momenteel zijn er 621 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Kim
Kamerjas 'bride' victoria secret
Te koop! Kamerjas Bride van Victoria secret! link: http://www.2dehands.be/kleding-accessoires/dameskleding/trouwkleding-trouwaccessoires/kamerjas-bride-302165187.htmlHier niet reageren, dit profiel wordt zelden nog nagekeken! 
Kledij - Accessoires Reacties: 0 31-7-2016 17:55:04

Christ
Fotografie Christ Vilez - we blijven bestaan!
 Hey allen,Wie dit forum bekijkt zal merken dat ik hier verschillende jaren vrij actief was op dit forum (als betalend lid mag dit als zelfstandige).Helaas zal ik mijn abonnement voor deze website niet meer vernieuwen. Ik kan/mag in de...
Fotografie Reacties: 6 31-7-2016 17:16:30

Sofie
Advies gevraagd - make up proef wanneer?
Hoi allemaal, Ik zit met de zenuwen in verband met mijn make up. Een vriendin die een opleiding deed bij MUD gaat die doen. Ze heeft wel nog niet veel ervaring denk ik voor de rest maar ik zou het wel fijn vinden als zij het kan doen. Nu heb ik ...
Verzorging - Make-Up Reacties: 5 30-7-2016 21:53:46

Charlotte
Oldtimer huren in West-Vlaanderen
Dag iedereen,Wij zijn op zoek naar een oldtimer (liefst wit en cabrio) om te huren op onze trouwdag om naar het stadhuis te rijden. Regio Kortrijk.Iemand tips waar dit zou kunnen?Groetjes,Charlotte
Ceremonie Reacties: 1 30-7-2016 16:37:12

Fenna
Burgerlijke trouw en ceremonie&feest op 2 verschillende dagen
Zijn er nog koppels die hiervoor gekozen hebben? Volgens onze fotograaf is én burgerlijke trouw én ceremonie én feest op dezelfde dag heel zwaar; ook voor de gasten. Dit wil ik gerust aannemen, maar ik zou het toch ergens "raar" vinden...
Ideeën Reacties: 13 30-7-2016 15:28:17

Helena
Feestzaal in de buurt van Gent
Hallo, Ik ben op zoek naar een gezellige feestzaal (qua sfeer een beetje zoals Alix tables jardin). We zouden graag een 100-tal mensen uitnodigen en hen een BBQ aanbieden. Het moet niet te fancy en stijf zijn:)Kan iemand mij helpen?
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 29-7-2016 17:04:02

Sophie
photobooth
Hey, Ik ben stillekes aan aan het voorbereiden voor ons huwelijksfeest (mei 2017) Wij huren een photobooth voor max 6uur. Ik had gedacht voor dit enkel tijdens dansfeest te doen, maar zit dan na te denken om dit ook al te gebruiken voor tijdens de re...
Voorbereiding Reacties: 7 29-7-2016 15:20:33

Lara
Gezocht: cameraman kerkelijk huwelijk
Hallo!Wij zijn nog op zoek naar een cameraman voor enkel het kerkelijk huwelijk te filmen (+/- 1 uur).Dit hoeft niet professioneel te zijn. We willen er niet teveel geld aan geven. Dit mag ook gewoon een amateur / student cameraman zijn.Heeft er iem...
Video Reacties: 3 29-7-2016 13:25:03

nele
Gezocht: boekje 'Saartje zoekt de liefde'
Dag allemaalIk ben hopeloos op zoek naar het boekje 'Saartje zoekt de liefde'Iemand die mij verder kan helpen?Dankje!Nele
Ceremonie Reacties: 2 29-7-2016 12:41:43

Alcyone
Bruidsjurk maat 42-44 gezocht!
Hallo! Ik ben op zoek naar een tweedehands witte, lange bruidsjurk maat 42 of 44. Iemand die haar bruidsjurk door verkoopt? Tips voor goede outlets of winkels waar je een bruidsjurk kunt huren zijn ook altijd welkom :)
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 28-7-2016 18:55:26

jurgen
klapstoeltjes te koop
Wij trouwden vorig jaar en deden een ceremonie thuis. Daarvoor kocht ik goedkope houten klapstoeltjes. Graag had ik die nu opnieuw te koop aangeboden. Het betreft ongeveer 85 klapstoeltjes en ze zijn van u voor de spotprijs van 4 euro per stuk (ik ko...
Ceremonie Reacties: 3 28-7-2016 16:02:08

Nathalie
Foodtrucks + traiteurs gezocht
Hey iedereen! :) Wij hebben paar vraagjes: 1) Kunnen jullie leuke foodtrucks aanbevelen? Het moeten eigenlijk eerder standjes zijn voor binnen in een zaal te zetten?  2) Daarnaast zijn we op zoek naar traiteurs die lekker en betaalbaar een re...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 28-7-2016 15:00:52

Kim
Betaalbare ceremoniemeester
Dag iedereen, Wij trouwen 2 september 2017 en we regelen alles zelf maar zijn er toch over aan het nadenken om een ceremoniemeester in te schakelen de dag zelf om alles wat in goede banen te leiden (vooral de timing in de gaten houden). Iemand sugg...
Ceremonie Reacties: 6 28-7-2016 14:49:00

Jolyn
Duo fotograaf
Hallo,kennen jullie goede trouwfotografen die in duo werken?Merci!  
Fotografie Reacties: 13 28-7-2016 13:00:49

nicky
Pipe and Drape + doeken vehuur
Hoi allemaal !  Ik ben opzoek naar een firma/persoon die pipe and drape of/en doeken verhuurd. Wij trouwen in een parochiezaal in Stabroek. Mocht de persoon/firma de volledige zaal kunnen decoreren zou het nog beter zijn. Al moet ik eerst de pri...
Voorbereiding Reacties: 6 28-7-2016 10:33:13
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...