Nu Online
Momenteel zijn er 562 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Accessoires

Els
Trouwschoenen
   Dag iedereen Ik zoek een winkel in West-Vlaanderen die trouwschoenen verkoopt in veel modellen en kleuren.   Iemand een tip?  Alvast bedankt!   Groetjes, Els
Kledij - Accessoires Reacties: 4 16-11-2010 18:11:20

ann
uitverkopen?
hallo! weet er iemand of er momenteel, of binnenkort ergens uitverkoop, stockverkoop, of solden zijn van bruids en suitemode? alle tips zijn welkom!
Kledij - Accessoires Reacties: 7 15-11-2010 14:57:13

katrien
Te koop
hey,   Ik ben 1oktober getrouwd. Dit was een fantastische dag!   Ik heb enkele spulletjes te koop staan: -Tiara van swarovski. -Juwelenset van linea raffaeli.     Info: katrien_dewaegeneer@hotmail.com
Kledij - Accessoires Reacties: 8 15-11-2010 11:44:35

katrien
Te koop
hey,   Ik ben 1oktober getrouwd. Dit was een fantastische dag!   Ik heb enkele spulletjes te koop staan: -Tiara van swarovski. -Juwelenset van linea raffaeli.     Info: katrien_dewaegeneer@hotmail.com
Kledij - Accessoires Reacties: 0 15-11-2010 11:44:29

lindsay
bruidsschoenen
hoi,   ik heb kei mooie schoenen gezien, maar vindt geen verkooppunt in belgie. weet iemand misschien waar ik schoenen van het merk " ELSE" kan kopen. ook de schoenen van "HASSALL" vind ik kei mooi. en wat voor schoenen hebben jullie??? ik ...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 14-11-2010 20:12:33

Anika
trouwringen: aanrader :)
Beste mede-trouwers   Voor zij die nog geen trouwringen hebben gevonden, heb ik een leuke aanrader 'Sofie de Nys'.  Wij hadden vandaag een afspraak in haar atelier. Wij hadden verwacht te kunnen kiezen uit een collectie, maar neen, het w...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 11-11-2010 15:44:26

Evelyn
2de hands stola of sjaal
Hallo, ik ben op zoek naar een 2de hands stola of sjaal. De kleur zou ecru moeten zijn, of donkerblauw. Kan er mij iemand helpen?
Kledij - Accessoires Reacties: 0 9-11-2010 21:44:10

sarah
baleinen in jurk - torselet?
Hallo mede bruidjes   Ik heb een  twee tal weken geleden mijn droomjurk gevonden.  In het bovenste zitten er baleinen in verwerkt, voor stevigheid en vormgeving. Kan je dan eigenlijk nog een torselet er onder dragen?Warmte bezwaren...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 5-11-2010 9:25:43

Tinneke
lingerie
Dag meiden,   Toen ik mijn trouwkleed ging passen, zei de verkoopster dat ik tegen mijn 1e pas in april moest zien voor een bh die opzij goed aansluit en stevig is. Toen dacht ik, tiens ja, lingerie, wat ga ik daarvoor doen?! Ik dacht aan een ...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 4-11-2010 17:57:36

Gitte
Wie droeg een haarband/diadeem/Tiara?
Hallo,   Ik zag een mooie diadeem bij Yas sieraden. Ik vroeg me af of dit makkelijk zit, ik wil namelijk niet met hoofdpijn zitten op mijn trouwdag. De diadeem die ik mooi vind heeft 2 dunne rijen met strasssteentjes. Als sieraden dacht ik ...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 4-11-2010 17:14:23

Gitte
Past een parelketting bij een fijne strasshaarband?
Hallo,   Ik zag een mooie parelketting, maar ook een fijn strasshaarbandje. Vinden jullie dat dit samen past? Waar vonden jullie de sieraden voor julie huwelijk?   Groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 1 3-11-2010 18:11:41

Maartje
Graveren in trouwringen
Hallo bruidjes en gommetjes!   Wij hebben bijna 2 maanden geleden onze trouwringen gekozen en zijn er echt heel erg blij mee! Nu gingen we al eens kijken omdat mijn verloofde zijn ring klaar was, en in zijn ring was ookal gegraveerd.   ...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 3-11-2010 13:01:44

Kelly
Bridezilla: jaja ben het geworden :-/
Ja hier een eerste staal van bridezilla: mijn verloofde zal het geweten hebben!   Zoals al een paar keer hier op site verteld: wij hebben onze trouwringen in Turkije gekocht... Nu gaat daar een heel verhaal aan vooraf, ik wil die jullie besp...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 2-11-2010 12:21:25

Shari
te koop!
Hey!   ondertussen al bijna twee maand getrouwd, tijd om wat spulletjes te koop te zetten!   Rode loper van 33 meter: 60 euro (120 euro betaald) Twee grote witte paraplu's (ongebruikt want we hadden goed weer): 6 euro per stuk Wi...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 31-10-2010 21:57:17

deany
bruidslingerie regio limburg
hallo!   Is er iemand die enkele goeie zaken kent die bruidslingerie verkopen regio limburg? De winkel waar ik mijn bruidskleed heb gekocht gaat stoppen en kan ook geen lingerie meer bestellen. Dus goede adresjes zijn welkom! alvast bedankt...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 28-10-2010 1:24:30
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...