Nu Online
Momenteel zijn er 554 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen

Carmen
adres van het stadhuis niet op uitnodiging
Hoi iedereen,   Ik was van plan om het adres van het stadhuis niet te vermelden op onze uitnodiging. Wij trouwen enkel voor de wet. We willen enkel vermelden ..... "stadhuis van herselt". Wat denken jullie ervan? Of toch het adres erbij doen? ...
Uitnodigingen Reacties: 14 7-4-2010 21:01:41

isabel
Kunnen jullie helpen bij de keuze tussen volgende 2 uitnodigingen?
Hallo,   Wij willen dus een uitnodiging met puzzelstukjes.We vinden er wel maar niet altijd onze zin.Deze 2 vinden we wel ok. Ik vroeg mij af welk vinden jullie het mooist? Dank u voor jullie mening   kaartje 1 Parelmoer karton met ...
Uitnodigingen Reacties: 25 7-4-2010 13:10:50

Sofie
uitnodigingen tuinreceptie
Hallo, wij trouwen op 16 juli en op de dag zelf volgt er een feest voor familie en naaste vrienden. Onze collega's en andere vrienden nodigen we een maand later uit op een receptie die we in de tuin houden. Heeft iemand een idee voor uitnodigingen...
Uitnodigingen Reacties: 0 6-4-2010 20:21:21

Kim
Ook zoveel afmeldingen?
Hoi Bruidjes,   Vraag me even af of jullie ook zoveel afmeldingen hebben? Wij hebben 176 mensen uitgenodigd en nu al 22 afmeldingen, en ze hebben nog een week om evt af te melden. Dan tellen we uiteraard alle last minute afmeldingen (ivm ziekte ...
Uitnodigingen Reacties: 17 6-4-2010 19:52:18

nele
ouders op uitnodigingen?
hallo allemaal, kunnen jullie me vertellen wat jullie op de uitnodigingen zetten? Ik had een mooie licht humoristische tekst geschreven maar onze ouders staan er niet in en zij verwachten wel op de uitnodigingen te staan. 't lukt me niet om hen in ...
Uitnodigingen Reacties: 3 6-4-2010 19:06:21

Tinne
figuren a la wedding DNA
Hoi mede bruidjes en gommetjes,   we zijn al een tijdje met onze uitnodiging bezig, maar we krijgen ze niet zoals we zouden willen. Ik heb het idee echt mooi in m'n hoofd, maar krijg het ontwerp niet zoals het moet. De tijd begint toch te drin...
Uitnodigingen Reacties: 3 6-4-2010 14:23:44

Nancy
aankondiging trouw & doop
Hallo , zijn vollop bezig onze uitnodigingen vorm te geven . tijdens onze huwelijksmis word ook ons zoontje gedoopt . Iemand leuke ideen om dit ook te vermelden op onze uitnodiging ?   Alvast bedankt ! 
Uitnodigingen Reacties: 5 5-4-2010 19:01:20

Jennifer
uitnodingen
dag meiden, hoe zeg je het als je een koppel uitnodigt voor de kerk 's middags, maar enkel de vrouw voor het avondfeest? xxx
Uitnodigingen Reacties: 9 4-4-2010 19:39:23

Leen
Zelf uitnodigingen maken
Dag lieve bruidjes!   Wij zouden graag onze uitnodigingen zelf maken op de pc. Ik heb al allerlei websites bezocht en programma's gedownload maar bij al die dingen loopt er iets mis of is het toch niet wat ik wil. Wie heeft er nog zelf z'n ...
Uitnodigingen Reacties: 4 4-4-2010 18:51:24

Annelies
Ouders vermelde op uitnodiging?
Hallo,   Wij trouwen op 7 augustus en zijn volop bezig met de uitnodigingen. Nu hebben wij een probleem. De meeste van jullie (heb ik gelezen) vermelden de ouders bij op de uitnodigingen. Nu zit het zo, mijn ouders zijn gescheiden. Mijn moede...
Uitnodigingen Reacties: 16 3-4-2010 13:19:36

Debra
Graag een seintje voor.. ? Hoelang op voorhand ??
Ik ben bezig met de uitnodigingen en vroeg me af hoeveel tijd jullie laten tussen de laatste datum dat de mensen moeten verwittigen en de dag van de trouw   Dus : "Graag voor .... een seintje of u al dan niet aanwezig zal zijn'   Wij trouwe...
Uitnodigingen Reacties: 12 2-4-2010 17:42:35

Liesbeth
Clips - papyrus printing
Hallo iedereen,   Heeft er iemand ervaring met Clips (Aalst en Asse) of Papyrus Printing uit Lebbeke voor het drukken van de uitnodigingen?   Groetjes,   Liesbeth
Uitnodigingen Reacties: 2 2-4-2010 12:57:16

hilke
huwelijksuitnodigingen - probleem!!!!!
Hallo,   Wij hadden na lang zoeken de perfecte huwelijksuitnodiging van mercard gevonden en hebben dan contact opgenomen met een lokale verkoper van de kaart die ons aanraadde om met zijn drukker te werken aangezien die sneller en goedkoper zo...
Uitnodigingen Reacties: 10 1-4-2010 20:26:44

Anne
Drukker regio Brugge
Dag allemaal Wij zouden graag onze uitnodigingen laten drukken ergens in de buurt van Brugge. Heeft iemand ervaring met een goede drukker hier? Dankjewel!
Uitnodigingen Reacties: 1 1-4-2010 11:35:09

Hannelore
Drukkerij?
Dag iedereen!     Wij zijn stilletjes aan aan het uitkijken naar onze uitnodigingen. Nu vroeg ik mij af  of jullie een idee hebben van wat de meest goedkope drukkerijen (maar wel degelijke) regio Hasselt zijn? Anders moet ik een h...
Uitnodigingen Reacties: 2 1-4-2010 8:37:02
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info