Nu Online
Momenteel zijn er 631 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Bieke
Mix traag-snel Cascade
Hey, Heeft er iemand een mix van het liedje 'Everytime we touch' van Cascade? Zouden graag met de trage versie beginnen en verder gaan met de gewone snelle versie :-)
Openingsdans Reacties: 5 28-7-2016 9:50:28

Vansteenbrugge
Trouw & Trends
Op zondag 2 oktober 2016 zal Trouw & Trends plaatsvinden in Hotel Thermae Palace te Oostende. Daarna trekken we richting Zulte, waar we op 10 en 11 november 2016 te gast zijn op Kasteel Te Lake. Tenslotte zal er een editie van Trouw &am...
Voorbereiding Reacties: 0 27-7-2016 23:27:57

Fenna
Party DJ
Ook wij zijn nog op zoek naar een DJ voor ons feest op 06/05/2017 in Grimbergen. Ikzelf dans enorm graag en wil er die dag ook een écht feest van maken; iedereen moet bij wijze van spreke op de dansvloer staan te shaken  Iemand een DJ (team...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 11 27-7-2016 16:40:22

Sylvie
Locatie gezocht zoals Kioskcafé in Oost-Vlaanderen
Hallo iedereen, Kent er iemand van jullie nog een leuke locatie met buitenmogelijkheden, tuin, ... Maar ook met binnenmogelijkheden voor als het slecht weer is? Mag wat alternatiever en speciaal zijn in een groene omgeving. Alvast heel erg bedan...
Locatie Reacties: 7 27-7-2016 13:13:55

Decoratie
Videograaf aanstaande zaterdag 30/08/2016
Voor een last minute klant zijn we op zoek naar een videograaf voor het shooten van een huwelijk op 30/08/2016, nu zaterdag, regio Ronse. Wie beschikbaar is kan mailen naar info@decoratieverhuur.be of bel 0495 28 60 10. Mvg, Cynthia.
Video Reacties: 1 27-7-2016 11:47:10

Wouter
dranje aan gemeentehuis
Hallo iedereen, Wij zouden graag na de burgerlijke trouw iedereen, en onszelf, trakteren op een glasje. Het gemeentehuis heeft een mooi park, dus als het weer wat mee valt zou dit nog mooie foto's kunnen opleveren ook. Er mag gedurende aan half uur ...
Ideeën Reacties: 5 27-7-2016 11:41:46

Karolien
Onderrok/hoepelrok te koop
 Wij zijn op 28 mei 2016 getrouwd, mijn trouwkleed ga ik nog even houden, maar bij deze bied ik mijn onderrok/hoepelrok te koop aan.Maat XSNieuwprijs 109 euro (Winkel: Couture Ann, Aalst)Is in perfecte staat, zo goed als nieuw!! Doe ee...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 27-7-2016 9:52:41

Nele
Bernart
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 27-7-2016 6:52:56

Jessica
ervaring foto's Lier: fort van Lier of zimmertoren
Hi, We zijn nog altijd op zoek naar een locatie voor binnen (aangezien je niet op voorhand kunt zeggen wat weer het is in België), liefst in de omgeving Lier. Nu dachten we om eventueel foto's te nemen in het fort van Lier of in de zimmertoren,...
Locaties - Fotografie Reacties: 0 26-7-2016 19:52:29

Ellen
Trouwjurk switch?
Ik heb in april mijn trouwjurk gekozen, besteld en voorschot betaald. Volgens de verkoopster kan ik altijd nog naar de nieuwe collectie komen kijken die in september binnenkomt. Vind ik dan een trouwjurk die meer naar mijn zin is, kan ik nog switchen...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 26-7-2016 15:40:36

Nathalie
Locatie foodtrucks
Kunnen jullie leuke locaties voor een feest met foodtrucks? Denk uitgebreide receptie, en daarna kan iedereen iets eten in de foodtrucks? Denk ongedwongen sfeer, vlagjes, lampionnen, kaarsen, gezelligheid, ... . Voor max. 100 personen, en als het k...
Locaties - Feestzaal Reacties: 11 26-7-2016 15:39:02

Nathalie
Feestzaal gezocht!
Beste, Mijn verloofde en ik zijn sinds april op zoek naar een geschikte locatie. Ondertussen al heel wat zalen gemaild en gezien. Helaas ofwel te duur, te chique of niet ons ding. We zijn op zoek naar een zaal/schuur/loods, die we compleet zelf mog...
Locaties - Feestzaal Reacties: 7 26-7-2016 11:25:34

Eline
Verslag van T-day
Het is al 3 weken geleden, maar nog denk ik elke dag terug aan onze trouw. De avond ervoor ben ik bij mijn mama gaan slapen met mijn zus en mijn twee getuigen. Hij is bij zijn papa gaan slapen met zijn zus. 's ochtends rustig opgestaan. Ik was enorm...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 6 25-7-2016 22:19:08

stefanie
We zijn er bijna !
Lieve bruidjes , We komen korter bij onze dag , we kijken er enorm naar uit ! Zou toch graag even overlopen of ik niets vergeten ben ? - feestzaal & menu - naamkaartjes en menu kaarten - versiering voor de zaal & bedankjes - uitnodigingen...
Voorbereiding Reacties: 4 24-7-2016 23:35:44

Liselotte
Uitgebreide receptie
Wij trouwen op 17 december dit jaar. We geven heb groot avondfeest maar wel een uitgebreide receptie van 2,5 uur, van 16u00 tot 18u30. De gasten krijgen meer dan 10 hapjes, gaande van koud voorgerechtje - soepje - warme gerechten en daarna nog keuze ...
Uitnodigingen Reacties: 3 24-7-2016 19:45:43
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...