Nu Online
Momenteel zijn er 599 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Katia
GEZOCHT!!! Leuke tafelbenamingen
Hey bruidjes, Met nog 50 dagen op de teller begint het hier serieus te korten. Alles is volledig onder controle alleen 1 dingetje nog en dat wil maar niet lukken!! Ik zoek nog een leuke manier om de gasten naar hun tafel de begeleiden. Zou er iemand...
Ideeën Reacties: 0 5-7-2012 9:34:26

Karla
zetel huren foto's??? waar?
Hallo bruidjes wij zoeken een zetel voor foto's maken. Weet iemand waar kunnen wij een antiek zetel huren? iets misschien als, of iets anders maar antiek?? http://spanish.alibaba.com/product-gs/antique-european-style-wedding-sofa-449300001.html Iema...
Ideeën Reacties: 3 5-7-2012 9:26:02

Steffie
Badeendjes: wat ermee doen?
Hallo? Wij hebben 150 badeendjes gekocht, omdat we dit eerst als tafelschikking gingen gebruiken. Nu we iets anders gebruiken als tafelschikking, hebben we die badeendjes over. Iemand een idee hoe we ze nog nuttig kunnen gebruiken? Als decoratie? Vo...
Ideeën Reacties: 8 4-7-2012 19:16:08

Lauren
Vuurwerkstokjes
Hey meisjes, weet iemand van jullie toevallig waar je vuurwerkstokjes (zo van die kleintjes die ze vaak op ijsjes/taarten zetten) kan kopen? Groetjes
Ideeën Reacties: 4 4-7-2012 9:57:06

Steffie
Live muziek kerk OF niet?
Hallo Nemen we meeste bruidjes live muziek tijdens de kerk? Of zijn er nog die gewoon met CD's werken? Bedankt!!!!!
Ideeën Reacties: 15 3-7-2012 23:35:11

Annick
Wie wil er mij helpen?
Als getuige van mijn broer heb ik de opdracht gekregen om te speechen op zijn huwelijk. Kunnen jullie mij een voorbeeld van een mooie speech bezorgen zodat ik weet hoe ik eraan moet beginnen en wat ik er al zoals kan inzetten? Jullie zouden mij hier ...
Ideeën Reacties: 1 3-7-2012 21:50:52

Annick
Help!
Als getuige van mijn broer heb ik de opdracht gerkegen om een korte speech te houden op zijn huwelijk. Kunnen jullie mij enkele voorbeeldjes van de mooiste speeches bezorgen zodat ik een goeie start heb want ik weet niet hoe ik eraan moet beginnen. :...
Ideeën Reacties: 0 3-7-2012 21:38:47

Marga
Paraplu's op 7 juli?
Dag bruidjes van 7 juli, Jullie hebben er zeker een schitterende dag uitgekozen, maar toch vroeg ik me af of jullie paraplu's voorzien hebben? Tips hebben waar ik er snel nog kan gaan halen? Ik weet dat ze er in de bruidswinkel normaal gezien verko...
Ideeën Reacties: 10 2-7-2012 21:04:51

Caroline
Verslagje vrijgezellen !
Hallo allen, Ik wil jullie heel graag het verslagje van mijn vrijgezellen meedelen! Eerst en vooral, het was een prachtige dag, heb er echt van genoten. Zaterdag 30/06/12... Ik wist niet wat uur ik m'n vriendinnen moest verwachten, echt alles was...
Ideeën Reacties: 1 2-7-2012 18:21:33

Stefanie
Gezocht: puzzels om te strooien op de tafels...
Hoi allemaal, hier ben ik weer :) Momenteel ben ik op zoek naar puzzelstukjes om te strooien op de tafels op ons avondfeest. Ons thema is puzzelstukjes, vandaar :) Ik had eerst gedacht om een eigen puzzel te verven en had al spuitbussen gekocht in de...
Ideeën Reacties: 15 2-7-2012 12:12:14

Steffie
GEZOCHT: Traditionele ijskar regio West-Vlaanderen
Hallo bruidjes, Zoals de titel het doet vermoeden zijn wij op zoek naar een traditionele ijskar om ijsjes te laten uitdelen na de huwelijksmis. Het is in de streek van West-Vlaanderen (Tielt). Iemand een idee?   Bedankt op voorhand!   Steff...
Ideeën Reacties: 4 2-7-2012 9:19:22

Karolien
saartje zoekt de liefde
Hoi allemaal, ik heb hier al op het forum gelezen dat het boek 'Saartje zoekt de liefde' heel moeilijk te vinden is en ja tot die conclusie ben ik nu dus ook gekomen. Ik ga het verhaal door m'n getuige laten vertellen als eerste lezing (is ook een k...
Ideeën Reacties: 6 1-7-2012 13:30:51

Bianca
op zoek naar vliegtuigtickets
Hey bruidjes, Kan er mij iemand vliegtuigtickets aan de hand doen of een site waar je zelf kan maken?
Ideeën Reacties: 2 30-6-2012 23:03:56

Inge
verrassingsact dansfeest
hoi iedereen omdat wij enkel een ontvangstreceptie met een dansfeest geven had ik graag nog een special act laten komen om de sfeer er toch goed in te krijgen of in te houden. ik zou eventueel zelf ook een act willen doen als verrassing voor mijn ve...
Ideeën Reacties: 4 30-6-2012 22:23:05

Ine
Baby is ook bruidsmeisje
Dag allemaal nog maar 34 dagen voor de grote dag, het komt onwezenlijk dichterbij, stress! haha! Onze twee kindjes zijn bruidskindjes, mijn zoontje van 3.5 jaar zal de ringen mogen brengen. Mijn dochter van 6 maanden zal niet echt iets kunnen doen ...
Ideeën Reacties: 3 30-6-2012 15:13:05
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...