Nu Online
Momenteel zijn er 687 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen

Evie
tekst uitnodiging
Hoi medebruidjes, Wij zijn bezig met de teksten voor op de uitnodiging. Op de voorkant komt een foto van ons zoontje die aankondigt dat we trouwen. Aan de binnenkant zou ik dan nog moeten verwoorden dat we voor gemeentehuis, kerk trouwen met uur ...
Uitnodigingen Reacties: 9 30-3-2010 22:08:14

Luc
aankondiging door onze drie kinderen en mijn man zijn oudste zoon. Dringend hulp gevraagd!!
Wie kan ons helpen. Ik ben al uren en dagen op zoek naar leuke kleine tekstjes om de kinderen ons huwelijk te laten aankondigen. Ik had een leuk gevonden maar hebben zijn oudste zoon dat laten lezen en hij voelde hem er een beetje ombetant bij. Er st...
Uitnodigingen Reacties: 4 30-3-2010 20:54:15

Anke
Verwittigen
Hey hey!   Er begint schot te komen in onze uitnodigingen. We weten al wat we willen, alleen is de tekst nog wa puzzelen en zoeken. Kan iemand eens een idee geven van hoe je de genodigden duidelijk maakt dat ze echt wel iets moeten laten wete...
Uitnodigingen Reacties: 13 30-3-2010 18:51:30

annelies
Uitnodigingen
Hallo allemaal:   We zijn volop bezig met onze uitnodiging maar nu was ik nog op zoek naar een krachtige zin die veel zegt :) We zijn niet zo van het 'melige' type (sorry dat ik het zo moet zeggen) maar zien elkaar natuurlijk wel graag ... ...
Uitnodigingen Reacties: 9 30-3-2010 12:54:43

ine
adressen
Ik had graag alle adressen van onze genodigden verzameld op een site. Op die manier zouden ze zich allemaal kunnen 'inschrijven'. Ik wil namelijk geen schrijffouten in de namen maken... Kent iemand dergelijke sites waarop je alles kan verza...
Uitnodigingen Reacties: 2 29-3-2010 17:05:45

leen
Feestzaal de kievit
Hoi,   Mijn vriend en ik heben een optie genomen op de Kievit in Kalmthout. De zaal is net gerenoveerd en ziet er nu heel mooi uit. Heeft iemand ervaring met deze zaal? Zij werken met een eigen kok. Hoe is de catering?   Groetjes,  Le...
Uitnodigingen Reacties: 1 28-3-2010 15:58:37

Wendy
Leuke tekst uitnodiging
Heeft iemand ideeën voor een leuke tekst  op de uitnodiging waarbij we "liefst géén bloemen" vragen gezien we op huwelijksreis vertrekken?  Bedankt! Grtj W 
Uitnodigingen Reacties: 6 27-3-2010 23:24:59

isabel
thema puzzel
Hallo   Wij wilden graag werken met het idee van 2 losse puzzelstukjes op de voorkant van onze uitnodiding en binnenin het puzzelstukje bijeen. Alleen vonden wij bij de drukker niet dat we zochten. We wilden die "puzzelstukjes" doortrekken ...
Uitnodigingen Reacties: 5 27-3-2010 17:22:16

Ester
adressen
Hallo,   Onze trouwkaartjes zijn reeds besteld bij de drukker, maar nu vroeg ik mij af of de enveloppen of dat gewoon geschreven mag zijn? Ik vind het eigenlijk ook wel mooi als daar dan zo een sticker op plakt. Maar heeft er iemand een&...
Uitnodigingen Reacties: 12 25-3-2010 11:44:29

cindy
naam overleden vader bruidegom op uitnodiging
weet er soms iemand hoe je de overleden vader van de bruidegom op een uitnodiging word vermeld?
Uitnodigingen Reacties: 7 24-3-2010 21:30:48

Nancy
geen kids meer op bepaald uur vh feest
Hallo allemaal . Wij hebben redelijk wat kids id familie , wijzelf hebben erook. Wij zouden graag een versje op ons uitnodigingen zetten waaruit duidelijk word dat we op een bepaald uur (vb na de openingsdans) de kinderen graag naar huis zouden wi...
Uitnodigingen Reacties: 11 24-3-2010 15:45:26

Maureen
uitnodigingen - tekst
Hallo,   Wij trouwen op 11 september en  hebben onze uitnodigingen al gekozen. Nu zijn we er niet uit wat we op de uitnodiging moeten zetten voor de mensen die de hele dag met ons meegaan (kerk, receptie, diner en avondfeest). &nbs...
Uitnodigingen Reacties: 6 24-3-2010 13:23:28

Joke
aanspreking op enveloppe
Hoi, wij vragen ons af hoe de mensen aan te spreken op de enveloppe van onze uitnodigingen. Hoe schrijf je dit bij een koppel dat getrouwd is? En dat niet getrouwd is? Of bij een persoon alleen? Kinderen worden niet uitgenodigd, dus het gaat niet ...
Uitnodigingen Reacties: 8 23-3-2010 20:45:16

debby
Wanneer uitnodigingen bestellen ?
Hey mede-bruidjes   Wij zijn volop drukkers aan het bezoeken Nu ben ik verschoten hoe lang op voorhand je die dingen moet bestellen :-( We zouden onze uitnodigingen versturen half augustus , nu zeggen sommige drukkers al dat we in mei alles...
Uitnodigingen Reacties: 14 22-3-2010 13:15:19

Anke
uitnodigingen, help!!
Hallo iedereen,   ik heb even jullie raad nodig want ik weet het even niet meer: nu mijn toekomstige en ik er eindelijk uit zijn welke uitnodigingen we nemen, kwam mijn schoonmoeder ineens met de opmerking dat ook de grootouders moeten vermeld...
Uitnodigingen Reacties: 14 21-3-2010 20:11:22
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info