Nu Online
Momenteel zijn er 219 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

sandrine
eerst slecht nieuws,maar dan toch weer goed nieuws
hoi mede bruiden en gommen, zoals eerder gezegd hadden we de bloemen en de taart eindelijk geregeld ;) maar de taart zou van marsepein zijn,wat ik en ventje zijn neef niet lusten :( nja ik ging er mij bij neerleggen,maar we zijn vandaag dus naar de ...
Voorbereiding Reacties: 5 6-2-2014 20:30:39

Lies
kader voor foto's gasten?
Goedemiddag, Wij zouden bij het binnenkomen van de gasten graag een foto laten nemen van hun (om nadien in het gastenboek te plakken). Op vele plaatsen zie je dat ze werken met een oude kader van bv een schilderij. Waar koop je zo'n kader? Of zijn e...
Voorbereiding Reacties: 13 6-2-2014 16:04:31

stephanie
Traiteur
Hallo , vandaag een afspraak gehad met traiteur "chef Valentijn " Een heel vriendelijk ontvangst gehad , Samen rustig alles bekeken en besproken ! Ik zie mijn feest al helemaal zitten met hem erbij! Groetjes
Voorbereiding Reacties: 3 6-2-2014 15:49:22

Anneleen
De laatste loodjes..14 feb. 2014
Met nog amper 7 dagen op de teller.. wordt het toch enorm spannend! Morgen nog eens naar het gemeentehuis om de nodige papieren te ondertekenen, mijn adres definitief te laten veranderen en alles nog eens te overlopen met onze ceremoniemeester. Nu ...
Voorbereiding Reacties: 6 6-2-2014 14:46:10

veronique
Polaroid camera
Hey, Wij zouden graag een polaroid camera hebben op ons feest. Iemand een idee waar je dit kan halen/huren? Thanks!
Voorbereiding Reacties: 10 6-2-2014 14:00:52

Ine
Dranken afhalen - waar?
Dag allemaal! Met ons trouwfeest in mei staat er nog één zeer belangrijk punt op onze agenda: een brouwer/drankencentrale zoeken. Wij trouwen in Eeklo, maar kennen daar niet zo veel brouwers en dit ook in uitbreiding naar Oost-Vlaanderen.....
Voorbereiding Reacties: 2 6-2-2014 12:21:52

Thannée
Wat nog doen???
 Dag iedereen,Wij trouwen op 6 september en hoewel ik nog heel wat tijd heb lijkt het dat ik al bijna alles in orde heb, ben bang dat ik wat vergeet. Enig idee wat ik over het hoofd zie?trouwjurk - checkkostuum - checkkleding...
Voorbereiding Reacties: 4 6-2-2014 12:06:26

Evelyn
met nog 119 dagen op de teller besef ik dat de dag er heel snel zal zijn
ik kwam even piepen op het forum en schrok mij een bult, we zitten bijna aan de 100 dagen! O ow! moet snel weer in actie schieten. nog afspraak maken bij kapper voor proef, kostuum voor mijn verloofde moet ook nog gekocht worden, enveloppedoos , bru...
Voorbereiding Reacties: 12 6-2-2014 11:40:27

Lieve
Welke trouwbedankjes geven jullie? Welke budget spenderen jullie daaraan?
Ik ben me momenteel aan het verdiepen in de huwelijksbedankjes.Zelf wil ik het simpel houden en er liefst niet te veel geld aan geven.Ik denk eraan gewone kartonnen doosjes te geven met daarin koffiesnoepjes (k opiko), suikerboontjes of suikerhartje...
Voorbereiding Reacties: 3 6-2-2014 10:50:27

stephanie
Decoratie
Hallo ! Ik ben nog volop bezig met het zoeken naar versiering /decoratie voor de zaal (rood-wit-zwart ) Kennen jullie goede sites ? Of winkels ? Alvast bedankt !
Voorbereiding Reacties: 5 5-2-2014 11:51:04

kathleen
Feestzaal Marie cuisine te handzame
Dag bruidjes, heeft er iemand van jullie ervaring met de feestzaal Marie cuisine te handzame? Op foto lijkt me dit een heel mooie locatie, maar zou leuk zijn mocht ik hier enkele ervaringen kunnen horen.
Voorbereiding Reacties: 0 4-2-2014 20:54:55

Nathalie
Joepie!!! Schoenen gevonden en de strikjes voor de bruidsjongens zijn er ook al!
Afgelopen zaterdag mijn groene schoenen gevonden!!!!!!!!! Helemaal happy!! De kostuumpjes voor de bruidsjongens hebben we ook gekocht.  In de Abdijstraat in Antwerpen. 15 Euro per volledig kostuum!! (Hemd inclusief) Zondag heb ik dan hun strikj...
Voorbereiding Reacties: 3 4-2-2014 20:40:45

sandrine
geloftes aangepast
hoi ladies and jentlemanzz , ik heb al eens mijn geloftes op een andere topic geplaatst, maar hier ben ik terug met de aangepaste versie. ik miste iets heeeeel belangrijks tegenover mijn hubby ;) dankzij hem heb ik terug een toekomst waar ik van kan...
Voorbereiding Reacties: 7 4-2-2014 19:44:19

sandrine
bruidsboeket-polscorsage & bruidstaart zijn al besteld en betaald
hoi mede bruiden en gommen ;) even weer goed nieuws melden. met nog 5 weken op de teller hebben wij gaan zien bij onze bloemist en den bakker ;) jaja weer 2 vette rode strepen door onze todo lijstje. ik dacht van ach als het besteld is ben ik al con...
Voorbereiding Reacties: 2 4-2-2014 17:31:30

flo
goedkope catering waasland? Pizza?
Hallo allen, wegens beperkt budget zijn wij op zoek naar goedkope catering. We wilden aanvankelijk alles zelf doen maar dat lijkt mij nu toch wat veel werk...iemand ideeën? Iemand ervaring met pizza-catering? We hadden gedacht aan maximum 10 eur...
Voorbereiding Reacties: 6 4-2-2014 15:08:02
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...