Nu Online
Momenteel zijn er 555 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Stéphanie
Weddingplanner... duur?
Hallo, Wij trouwen dit jaar nog op 17/12/2016 en hebben veel leuke ideetjes voor het huwelijk. Het is alleen moeilijk om dit tot een mooi geheel te krijgen. Wij hadden reeds al eens geïnformeerd bij een weddingplanner maar de vraagpri...
Ceremonie Reacties: 5 24-7-2016 10:31:56

Fenna
Kleine, persoonlijke ceremonie zonder ceremoniemeester: hoe begin je eraan?
Mijn vriend en ik trouwen op 06/05/2017, maar niet voor de kerk, enkel voor het gemeentehuis. Op zich wil ik dus wel een ceremonie, om toch iets persoonlijks te hebben, maar we zien een langdradige ceremonie door/met een onbekende ceremoniemeester ni...
Ceremonie Reacties: 19 23-7-2016 16:05:09

Fenna
Gezocht in de omgeving van Neerpelt
Ik ben ook nog op zoek naar een professioneel team dat mijn make-up, kapsel en nagels kan verzorgen voor onze grote dag op 06-05-2017 Iemand tips? 
Verzorging - Make-Up Reacties: 3 23-7-2016 15:59:43

Fenna
Hondvriendelijke fotograaf
Wij trouwen volgend jaar op 06/05/2017 en zijn nog op zoek naar "onze" fotograaf. Natuurlijk hebben we zelf al rondgekeken en we hebben al een aantal opties en een favoriet, maar misschien zien we iemand over het hoofd. Wij zijn de trotse eigenaars v...
Fotografie Reacties: 12 23-7-2016 15:54:41

Stéphanie
Winterhuwelijk:Hulp gevraagd bij dagindeling
Hallo,Vorig jaar zijn wij getrouwd voor de wet (zonder trouwringen) en dit jaar zouden we een viering doen met trouwfeest in de winter.Gaat er iemand van jullie in de winter trouwen of is er al iemand in de winter getrouwd?Hoe zie/ zag jullie d...
Voorbereiding Reacties: 1 23-7-2016 11:33:13

Lisa
Soundflight
Hallo Wie heeft er ervaringen met DJ soundflight te West-Vlaanderen? Of kunnen jullie ons iemand aanraden regio Ingelmunster? Dan hoor ik het graag! Alvast bedankt!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 22-7-2016 21:57:30

Eline
Review - ervaringen
Dag iedereen Twee weken geleden stapten mijn ‘man’ (nog altijd raar om nu die benaming te gebruiken) in het huwelijksbootje. Wij trouwden niet voor de kerk maar hadden een persoonlijke ceremonie georganiseerd door het huis van de mens. G...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 2 22-7-2016 8:40:58

kevin
kasteel van zwijnaarde
Hallo, Heeft er soms iemand ervaring met het kasteel van Zwijnaarde? Elke mening is welkom :D Mercikes!
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 21-7-2016 14:51:46

krulleke
Rent a priest?
Heeft er iemand ervaring met Rent a priest?
Ceremonie Reacties: 2 21-7-2016 10:19:55

Sylvie
Prullenbos
Hallo allemaal, Ik zie dat het Prullenbos regelmatig wordt aangeraden. Heeft iemand zijn/haar trouw er al georganiseerd? Wat vonden jullie ervan? Prijs/kwaliteit? Eten? Slapen? Hoeveel personen? Wat kon er beter? Wat was er goed? Tips? ZIjn er no...
Locatie Reacties: 1 20-7-2016 23:33:27

Sabina
Teksten voor misboekje
Iemand leuke teksten concepten om een misboekje te ontwerpen?En adresjes om ze af te printen en te laten vormenTHX!  
Voorbereiding Reacties: 2 20-7-2016 19:02:56

Maxime
Kasteel oudeberg Geraardsberge
Beste Hierbij wil ik jullie mededelen dat Kasteel Oudeberg niet corect is zoals ze hun voordoen ze leiden mensen om de tuin en zijn niet correct en rekenen ze steeds meer tegen afspraken in . Dus let er gewoon van op handeld A.U.B. met eerlijke en c...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 20-7-2016 10:51:15

Sjoerd
Rode loper te koop
Wellicht interessant voor aanstaande bruidsparen. Slechts 1 keer gebruikt voor ons huwelijk, dus bijna nieuw. Rode loper ongeveer 12 meter lang en 1 meter breed. Ik zat te denken aan 75 euro. Groetjes Sjoerd
Ceremonie Reacties: 0 19-7-2016 19:10:30

Katrien
Fotograaf
Hey iedereen!Voor de koppels die nog op zoek zijn naar een huwelijksfotograaf, kan ik jullie allemaal Gunter Broodcoorens van Studio 4 aanraden!Wij zijn getrouwd op 28.05.2016 en echt super tevreden over onze foto's!Van begi...
Fotografie Reacties: 0 19-7-2016 15:01:22

Sabrine
Decoratie vanwaar? + last van trouwkriebels
Hey bruidjes Hoe gaat het met het plannen? Ik ben zowat overal op het internet aan het zoeken waar ik voor een voordeliger prijs decoratie kan kopen. Momenteel bekijk ik aliexpress en action. Nederlandse sites zijn ook nuttig maar ik vind de verze...
Voorbereiding Reacties: 6 19-7-2016 0:10:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...