Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 608 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Kledij - Trouwjurk
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
...
Volgende
Laatste
Delphine
Trouwjurk = OK
Dag bruidjes, Nog iets meer dan 250 dagen te gaan en ik heb mijn trouwjurkje gevonden. Ik zou iedere dag naar de winkel willen gaan om het aan te doen :-) Veel succes aan andere bruidjes. Groetjes
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
15-10-2012 16:51:05
Kim
modeshow boetiek maya
Weet er iemand van welk merk de kleedjes met nummer 220, 420 en 120? Dat waren korte kleedjes met afneembare sleep. Ik weet de prijs wel maar ik ben het merk vergeten vragen. Als niemand het weet bel ik ze morgen wel even :-) THX! Kim
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
1
14-10-2012 22:28:08
Karen
Droomjurk & Linx: Goede combinatie?
Vandaag ben ik naar een modeshow geweest in de Linx te Hasselt. Hier werd de nieuwe bruidsmode geshowd door enkele modellen.Na de show een afspraak vastgelegd, want toch wel enkele mooie kleedjes gezien..Woensdag is het eindelijk zover!!!! De ee...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
14-10-2012 18:04:03
wendy
light in the box
Is er iemand die reeds een trouwjurk kocht op de website "lihgt in the box" en die zijn bevindingen met ons wil delen? ikzelf vind het precies allemaal te mooi om waar te kunnen zijn. Supermooie jurken aan te gekke prijzen. Heb eens een galakleedje...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
14-10-2012 15:43:56
Nadia
Sweet Flavours Bruidssmode
hey beste bruidjes, zijn jullie nog op zoek naar een bijzondere bruidsjurk? ik vond mijn droomjurk op de website van Sweet Flavours Bruidsmode! Ze zijn gevestigd in Nederland, je maten worden daar genomen en je wordt er supervriendelijk en gastvrij o...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
1
14-10-2012 12:36:48
Severine
Kleed gevonden!!! :D
Hallo, Vorige week zaterdag zijn mijn verloofde en ik naar de trouwbeurs in Antwerpen geweest. Daar heel veel kleedjes gezien, maar ik zag geen enkele die eruit sprong. Ik begon al door te hebben dat het niet makkelijk ging zijn om hét kleed te...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
11
14-10-2012 8:49:57
Bo
Het Bruidsparadijs te Merksem + andere adresjes?
Hoi bruidjes! 7 november heb ik een eerste passessie in het Bruidsparadijs te Merksem. Heeft iemand ervaring met deze winkel? Ikzelf ben van Leuven, hebben jullie nog adresjes waar het zeker de moeite is om eens te gaan kijken? Alvast bedankt voor ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
9
13-10-2012 23:02:03
Stephanie
Collectie Ladybird Antwerpen
Weet er iemand waar ze de collectie van Ladybird verkopen (omgeving Antwerpen)?
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
13-10-2012 21:54:59
ineke
trouwjurk gevonden
vandaag gaan kijken voor een trouwjurk heb 1 trouwwinkel gedaan 5 jurken gepast en DE JURK gevonden super blij met nog 258 dagen op de teller al heel wat gedaan vervoer OK jurk OK zaal OK dj OK getuigen OK
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
13-10-2012 17:10:38
Tineke
Bruidsjurk Nederland
Hoi dames, zijn er onder jullie die weten of de jurken van bijvoorbeeld marylise goedkoper zijn in nederland dan in belgie? Ik zou graag eens naar koonings gaan, maar vroeg me af of er dus een prijsverschil zou zijn.
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
7
12-10-2012 22:55:10
Noortje
Bruidsjurk Maggie Sottero "Deana" maat 42 te koop
Lieve bruidjes, Onze mooiste dag zit er al enkele maanden op en ik heb besloten om mijn bruidsjapon te koop aan te bieden. Het gaat om een jurk (maat 42 ) van Maggie Sottero model Deana, gekocht bij de Honeymoonshop in Rotterdam. Voor foto's ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
12-10-2012 19:49:01
Joke
Twijfel bij DE jurk! Help!?
Heey mede-bruidjes, gisteren dacht ik DE jurk gevonden te hebben maar nu begin ik op eens te twijfelen! De jurk is van VeraBride en heeft zo een hele 'grote rok met rushes' (ik weet niet goed hoe ik het moet uitleggen..). Nu zag ik bij Divina Sposa d...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
12-10-2012 17:45:39
marijke
HELP - van welke collectie kleedje
Zijn er hier echte collectie kenners? Ik heb een kleedje gezien en ik ben er helemaal verliefd op, maar het is in een winkel op bijna 2u30 van mij rijden... dus wel erg ver. Nu zou ik graag te weten willen komen van welke collectie het is...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
12
12-10-2012 16:37:27
tina
OHHHHH SO IN LOVE WITH THE DRESS....
Heb na 7 winkels te hebben gedaan eindelijk men kleedje gevonden....gistereavond terug geweest om te bestellen en maten laten nemen en binnen een week of 11 is het daar....ben zooooooo blij,dit was het enige kleed waarvan ik traantjes in men ogen kre...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
12-10-2012 15:22:02
lore
kadobonnen
hallo allemaal, wij hebben bij de huwelijksbeurs kortings bonnen gekregen van koonings bruidsmode. ik heb 2 bonnen voor 150€ voor een trouwjapon nog 2 bonnen voor 100 € voor (bruids) herenkostuum en nog 1 bon voor 100...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
10
12-10-2012 12:45:41
Eerste
Vorige
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Wouter Colen
Bruidsjurk nodig?
Jagré
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in
Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
YouniekBruidsmode
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in
turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat.
Meer info
The Beautiful Bride Company
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in
Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop.
Meer info
De Bruidsmode Outlet
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in
Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE
Meer info
Chinelle
SOLDEN
in
Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner
Meer info
Bo Couture
Huwen is een uniek moment in je leven
in
Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken.
Meer info
Boutique Couture
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in
Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be
Meer info