Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 309 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Locaties - Feestzaal
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
...
Volgende
Laatste
Jolien
Feestzaal Agathea
Help!!! Zoveel zalen te vergelijken en op te zoeken.. Heeft er al iemand ervaringen met Feestzaal Agathea in Landskouter (Gijzenzele)? Pls, let me know :)
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
14-9-2012 16:32:23
jurgen
feestzaal
feestzaal gezocht te bree aub
Locaties - Feestzaal
Reacties:
2
13-9-2012 23:10:13
debora
Mooie zaal zonder traiteur
Hallo, We zouden graag een mooie locatie vinden voor ons trouwfeest. Alleen wil mijn broer het eten maken voor ons, dus zoeken we een zaal zonder traiteur met een grote keuken bij... Iemand een idee van een mooie zaal omgeving herentals - Turn...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
12-9-2012 21:05:42
Elke
Feestzaal omgeving Vremde
Dag iedereen! Net verloofd en feest waarschijnlijk pas in 2014 maar het is wel leuk om al even zonder stress naar de perfecte zaal te beginnen uitkijken. Welke zaal raden jullie aan omgeving Vremde? Gezelligheid en lekker eten troef uiteraard :-) G...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
12-9-2012 11:19:30
Severine
keuze feestzaal: Salons Denotter of t'gravenhof
Hallo Momenteel twijfelen wij nog tussen 2 zalen namelijk: Salons Denotter in Zedelgem en t'Gravenhof in Torhout. We zouden graag zoveel mogelijk persoonlijke meningen horen over deze 2 zalen, zowel positief als negatief. Liefst vrij recent, laten ...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
10
11-9-2012 1:41:41
nikky
Onze Zaal Gevonden
Wij trouwen op 06-07-2013 onze zaal na lang zoeken toch gevonden voor de dag dat wij wouden ! Heylen in Peer met samenwerking van traiteur Palmans (st-huibrechts-lille)
Locaties - Feestzaal
Reacties:
7
10-9-2012 19:47:24
Eva
Jullie mening graag...shoot!
Dag mede-bruidjes-to-be Op dit forum las ik al tal van tips over verschillende feestzalen die wij reeds bezochten/deze week nog gaan bezoeken. Maar toch had ik graag nog jullie mening/ervaring gehoord voor mijn lijstje: - Salons Caipirinha in Merel...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
9
10-9-2012 14:36:23
Sarra
Feestzaal Antwerpen
Ola, Wie kent er een GOEDKOPE feestzaal in Antwerpen met een GOEDKOPE traiteur. Dat mag een parochiezaal zijn. Ben al in Paroza (Berchem) gaan kijken, maar heb mijn twijfels omdat het zo'n donkere zaal is... C'mon, help me out pls!
Locaties - Feestzaal
Reacties:
4
10-9-2012 13:13:43
Lotte
feestzaal kempen
Dag allemaal, Wij zijn op zoek naar een trouwzaal op de lijn Hasselt - Antwerpen, dus ergens in de Kempen. Heeft er iemand een suggestie voor een originele locatie? Heel erg bedankt voor jullie advies!!
Locaties - Feestzaal
Reacties:
9
10-9-2012 12:06:48
Sylvia
feestzaal Geraardsbergen
Dag Allemaal, Trouwt er iemand in een zaal regio Geraardsbergen? Graag tips....
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
7-9-2012 12:32:08
Sarah
Feestzaal zonder catering
Hallo Ik ben op zoek naar een mooie feestzaal zonder dat we bij hen buffet/menu's moeten nemen. Wij zouden graag in de voormiddag brunchen en in de avond bij de receptie en het avondfeest broodjes en kleine hapjes laten rondgaan. Tot nu heb i...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
5
5-9-2012 19:31:47
Severine
Hulp in keuze feestzaal
Hallo, We hebben eens rondgekeken voor feestzalen in West- en Oost-Vlaanderen en het is al een behoorlijke lijst geworden. Vooraleer we contact opnemen zou ik jullie mening willen weten over volgende feestzalen om zo onze selectie wat uit te dunnen:...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
16
5-9-2012 18:58:08
Nathalie
Feestlocatie regio Leuven
Wij zoeken een moderne feestzaal voor ca. 250 gasten. Eventueel een tent huren? Iemand ervaring hiermee? Kostprijs? Adressen? Met dank.
Locaties - Feestzaal
Reacties:
6
5-9-2012 12:41:08
Machteld
Teaterhuyse in opwijk/notelaarshof in opwijk/de majeur in roosdaal
hallo iedereen ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met de volgende feestzalen: - teaterhuyse in opwijk - notelaarshof in opwijk - de majeur in Roosdaal We gaan deze zalen eens bezoeken maar zijn toch benieuwd naar ervaringen van mensen die hun f...
Locaties - Feestzaal
Reacties:
3
4-9-2012 22:23:01
Eerste
Vorige
121
122
123
124
125
126
127
128
129
130
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
mamacita
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende
Trouwen met zicht op zee!
in
Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl!
Meer info
Zalen 138b
Beleef uw feest met zalen 138b!
in
Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur.
Meer info
Hof Ten Bosse
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in
Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan.
Meer info
Feestzaal SCALA BVBA
Feesten in een uniek decor...
in
Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven.
Meer info
Den Orchidee
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in
Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service.
Meer info
Hof Van De Putte
Uw feest ... onze zorg !
in
Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'.
Meer info
Feestzaal Liefmans
Catering with a heart
in
Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens.
Meer info