Nu Online
Momenteel zijn er 646 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen

Jolien
Uitnodigingen
Hallo medebruidjes,   Wij trouwen pas in 2011 maar zijn nu al wat op zoek naar leuke ideeën. Nu had ik een vraagje ivm de uitnodigingen. Ik had bij AVA de boeken met uitnodigingen van o.a buromac gezien. Bepaalde kaarten vonden we wel le...
Uitnodigingen Reacties: 8 21-3-2010 11:26:04

Hilde
Gedicht of zinnetje
Hoi allemaal!   Ik ben op zoek naar een kort en krachtig gedichtje of zinnetje om in onze uitnodiging te plaatsen. Dit heb ik tot nu toe al gevonden:   Jij en ik Ik en jij Voortaan samen Voor altijd wij   Hebben jullie nog an...
Uitnodigingen Reacties: 12 19-3-2010 22:31:52

Ine
uitnodigingen
hey bruidjes,   Ik begin zo stilaan in paniek te geraken. op 31 juli trouwen we en we hebben nog geen uitnodigingen. Ik weet niet goed waar te beginnen, wat we juist willen hebben we nog geen idee van. We kennen heel wat blinden en slechtzien...
Uitnodigingen Reacties: 11 19-3-2010 16:31:35

Ine
uitnodigingen
hey bruidjes,   Ik begin zo stilaan in paniek te geraken. op 31 juli trouwen we en we hebben nog geen uitnodigingen. Ik weet niet goed waar te beginnen, wat we juist willen hebben we nog geen idee van. We kennen heel wat blinden en slechtzien...
Uitnodigingen Reacties: 2 19-3-2010 16:31:34

Tineke
Uitnodigingen op zwart papier
Hallo,   Wij willen een eigen ontwerp voor onze uitnodigingen. Ik ben er de voorbije dagen aan bezig geweest en we zouden gaan voor en zwarte kaart met een foto en witte tekst op. Heeft iemand ervaring met dit soort uitnodigingen?   Qua...
Uitnodigingen Reacties: 12 18-3-2010 10:04:15

Liesbeth
tekstje voor uitnodiging enkel kerk
Dag bruidjes,   Ik zou nog een tekstje moeten hebben om op de uitnodiging te zetten voor mensen die enkel naar de mis worden uitgenodigd. Het enige dat ik kan bedenken zijn hele saaie teksten die veel te formeel klinken... Een kadotip moet e...
Uitnodigingen Reacties: 9 17-3-2010 8:32:34

kitty
Computerprgramma om uitnodiging te maken
Hoi,   Met welk computerprogamma hebben jullie gewerkt vooraleer naar de drukker te stappen met je ontwerp?   Groetjes Kitty
Uitnodigingen Reacties: 8 16-3-2010 10:41:59

Femke
Uitnodigingen AVA
Hallo allemaal,   Wij waren een aantal weken geleden gaan horen bij AVA (in Aalst) voor het drukken van onze uitnodigingen, maar nu stelde ik mij toch nog een vraag over de prijzen. Ik had opgeschreven dat je 62euro moest betalen als opstartko...
Uitnodigingen Reacties: 6 16-3-2010 9:01:07

Nele
tekst uitnodiging: enkel wettelijk huwelijk
Wij trouwen enkel voor de wet in de voormiddag (11u). Voor de uitnodiging dachten wij aan twee aparte kaartjes, eentje voor het diner (pas vanaf 17u) en eentje enkel voor het dessertenbuffet en dansfeest. Aangezien we enkel voor de wet trouwen en we ...
Uitnodigingen Reacties: 3 15-3-2010 17:26:43

Linsay
Tekst Kadotip
Hello,   ik ben bezig met onze uitnodiging en zoek nog een leuk tekstje om te zeggen dat we liever centjes hebben voor onze huwelijksreis naar Costa Rica .   weet iemand iets leuk?   alvast bedankt!   groetjes,
Uitnodigingen Reacties: 4 15-3-2010 16:25:06

sarah
cadeautip uitnodigingen
Dag bruidjes,   onze uitnodigingen zijn bijna klaar. We hebben drie verschillende versies, waaronder 1 versie voor diegenen die we enkel uitnodigen voor de mis, en voor niets anders (dus niet voor avondfeest of dessertenbuffet). Nu is mijn v...
Uitnodigingen Reacties: 6 14-3-2010 17:39:24

Anneleen
uitnodiging
Hallo bruidjes, Kunnen jullie mij helpen? Wij trouwen in de herfst en zouden daarom graag 2 rode paddestoelen op onze kaart zetten, maar zoeken nog een kort bijpassend tekstje! Iemand suggesties? Ik heb nu : zij aan zij, zoals deze paddestoelen,...
Uitnodigingen Reacties: 6 13-3-2010 16:33:04

katrien
originele uitnodigingen buiten de klassieke denkkaders
Hoi,   ik zou graag een niet classy uitnodiging hebben, op zich heb ik al wel ideeen in mijn hoofd maar weet niet wie te contacteren hiervoor.  Heeft er iemand adressen van grafische bureaus of zaken die buiten de klassieke lijnen willen ...
Uitnodigingen Reacties: 8 12-3-2010 19:20:34
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info