Nu Online
Momenteel zijn er 599 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

jolyn
HuisDJ Dhulhaege (DJ Kurt Frederickx of Damien Schollaert)
Hallo, zijn er mensen onlangs naar een trouwfeest geweest in Dhulhaege (in Deinze) waar de huisDJ (DJ Kurt Frederickx of Damien Schollaert) speelde? Was die goed? Bedankt alvast!
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 18-7-2016 21:21:00

Elien
Selfie mirror
Hey trouwers,  Heeft er iemand ervaring met de "selfie mirror"? Of kent iemand die zo een soort photobooth verhuurt? Lijkt me een heel leuk nieuw item op een trouwfeest :) 
Ideeën Reacties: 0 18-7-2016 16:43:07

Stphanie
Fotografie Kris Van Exel
Bij samenwerking met een fotograaf is er één ding belangrijk: dat het "klikt". Bij Kris Van Exel "klikt" het, letterlijk en figuurlijk - dat lees ik bij elk koppel wiens trouwdag hij heeft vastgelegd op de gevoelige plaa...
Fotografie Reacties: 0 18-7-2016 16:16:05

liesbetg
Pioenrozen
Hoi!Mijn verloofde en ik trouwen in september en ik wil heel graag een boeket pioenrozen. ik weet dat het dan niet het seizoen meer is, maar het zou, mits meerprijs, toch mogelijk moeten zijn om eraan te raken? Weet iemand waar ik deze kan bestellen?...
Bruidsboeket Reacties: 2 18-7-2016 15:08:05

Shana
Schieting
Hey iedereen,Wij doen 1 week voor onze trouw een voorhuwelijksschieting.Ik heb reeds een vergunning maar ik vind het poeder nergens. De apothekers mogen het momenteel niet afleveren door de aanslagen van maart in Zaventem.Ik zoek een alter...
Voorbereiding Reacties: 1 18-7-2016 10:11:04

Karin
LOCATIE FOTO'S OMG. BEVEREN
 Hey medebruidjes, Omdat ons feest in Beveren doorgaat zijn wij op zoek naar zowel mooie binnen- als buitenlocaties voor onze foto's daar in de buurt. Suggesties zijn meer dan welkom !!
Fotografie Reacties: 2 18-7-2016 9:54:41

Sabina
kapster aan huis omgveing antwerpen
 Adresjes voor kappers aan huis omgeving antwerpen ?Trouwdatum = 24 juni 17
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 17-7-2016 21:44:34

Lilly
Trouwen in het geheim
Hallo iedereen! Mijn vriend en ik zouden heel graag in het geheim trouwen. Hoewel we dit niet alleen willen doen... Ons idee is dus om te trouwen met familie en vrienden bij maar zonder dat zij dit op voorhand weten. Een geheim huwelijk voor de gen...
Voorbereiding Reacties: 7 17-7-2016 17:12:12

Xie
Witte cabrio
Dag bruidjes! Wij zijn op zoek naar een witte cabrio voor onze huwelijksdag (regio Leuven), liefst geen oldtimer maar als het mogelijk is wel met chauffeur. Iemand tips?
Voorbereiding Reacties: 0 16-7-2016 22:29:27

Charlie
Kapsel + make-up Lokeren
Dag lieve bruidjes Ik ben nog op zoek naar iemand die mijn haar en make-up kan doen op 17 september 2016. Ik verhuis binnenkort naar Lokeren en zoek dus iemand in die omgeving. Kunnen jullie helpen? Iemand positieve of negatieve ervaringen? Dank je...
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 15-7-2016 11:09:33

veerle
vraag inlichtingen
Moest er een website bestaan, met algemene weetjes, links naar trouwideeën, winkels waar je korting kan krijgen door via de website te bestellen of een afspraak te maken en dergelijke zouden jullie trouwers hier dan interesse voor hebben om tege...
Voorbereiding Reacties: 4 14-7-2016 21:47:39

Sofie
28mei2016
Dag bruidjes! Ik vond het zelf altijd fijn om verslagjes te lezen en foto's te zien, dus ik zal mijn bijdrage nu ook leveren :) Mijn aanstaande is bij zijn ouders blijven slapen, mijn zus is bij mij gebleven. Het was een zéér korte nacht,...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 8 14-7-2016 21:14:21

Jessica
binnenfoto's in Lier
Hi, Omdat het weer in België enorm wisselvallig kan zijn, zijn we toch nog op zoek naar een locatie voor binnen foto's te maken. Voor buiten, is er geen probleem. We hebben al een mailtje gestuurd l'avernir-site maar we hebben nog geen reactie ...
Locaties - Fotografie Reacties: 0 14-7-2016 20:28:21

Saartje
Binnenlocatie foto's
Dag bruidjes,Wij zijn nog op zoek naar een leuke binnenlocatie voor onze foto's. Je weet nooit hoe het weer die dag is...Ons feest gaat door in Flinckheuvel, 's Gravenwezel / Schilde. Een fotolocatie daar in de buurt zou handig zijn!Iemand ideetjes?...
Locaties - Fotografie Reacties: 0 14-7-2016 15:03:36

Sabrine
Aquamuse te Gent positieve ervaring.
Hey bruidjes, Vandaag ben ik naar de Aquamuse geweest. Heel positieve ervaring met Geert. Onze wensen met haar kunnen delen, meer informatie gehad. Thema besproken, ook gevraagd of we voor hapjes en dessert konden kiezen. Dus hoogstwaarschijnelijk ...
Locatie Reacties: 2 14-7-2016 14:25:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...