Nu Online
Momenteel zijn er 526 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Ilse
morgen is het zover!
Morgen, 7-8-9, zullen wij trouwen! De hele week ben ik nog redelijk rustig geweest, maar vandaag ben ik wel gestrest..Aan alle bruidjes die op dezelfde dag trouwen wens ik een fantastische dag toe en een heel gelukkig leven met jullie toekomstige!!!
Andere Reacties: 8 6-8-2009 8:27:34

Liesbeth
gastenboek met gepersonaliseerde cover
Als gastenboek had ik graag een mooi boek laten maken met een cover in dezelfde stijl als de uitnodigingen. Hebben jullie dit al gezien? Waar zou ik dit kunnen laten drukken? Het moet dus een harde cover zijn, uit mooi materiaal (leder, linnen of iet...
Andere Reacties: 2 5-8-2009 21:48:56

Sophie
menu grrrrrr
Lieve bruidjeswij twijfelen om de menu samen te stellen.Ik zou graag een koud voorgerecht, warm hoofdgerecht willen. Maar er komen opmerkingen binnen dat je best geen koude gerechten geeft in de winter.Over de soep bestaat er ook een discussie. Ik wi...
Andere Reacties: 9 5-8-2009 18:36:12

kitty
droomkleed gevonden!!
hoi wou het zo graag meedelen dat ik mijn droomkleed heb gevonden!!was bij moderna geweest en waren daar echt zo vriendelijk en lieten me echt op mijn gemak passen enzo!!ben zoooo blij
Andere Reacties: 9 5-8-2009 16:26:58

Griet
annulatieverzekering
hallo allemaal ik heb een vraagje ivm een annulatieverzekering. in vele huwelijksboeken en magazines staat geschreven dat je een annulatieverzekering moet afsluiten voor als er kort voor het huwelijk iets ernstig gebeurt waardoor het huwelijk niet ka...
Andere Reacties: 4 5-8-2009 15:07:58

Evi
suitekleed te koop
Hallo iedereen,ik verkoop mijn suitekleed, een blauw-grijs kleed met bijpassende sjaal. Maat 38-40. Ik ben 1m84 groot (ruime lengte)Ooit gekocht bij Moderna in Schepdaal. nieuwprijs (450 euro), te koop aan 200 euro(foto's: email lovely1802@hotmail.co...
Andere Reacties: 0 5-8-2009 14:58:39

Sofie
praktische regeling vervoer
Hey bruidjesIk heb eens een praktische vraag over het vervoer. ik veronderstel dat iedereen vervoer bestelt tot aan de feestzaal en niet meer om 's nachts naar huis te rijden? Hoe regelen jullie dit dan voor jullie zelf en de suite: de auto's aan de ...
Andere Reacties: 7 5-8-2009 14:50:54

Ellen
Trouwkleed kopen op Ebay
hallo bruidjes heeft er iemand ervaring met het kopen van haar jurk op Ebay Amerika?er staan daar echt héél mooie kleedjes op maar twijfel om er eentje te bestellen...groetjes
Andere Reacties: 10 5-8-2009 14:46:50

ils
gastenboek
hallowaar hebben jullie jullie gastenboek gehaald? ik ben bij ava geweest, maar dat vond ik niet echt iets, dus nu ben ik op zoek.en heeft iemand ook een leuk tekstje om vooraan in het gastenboek te zetten?bedankt!
Andere Reacties: 6 5-8-2009 14:34:47

stephanie
Thema's
Ik las dat er verschillende zijn met een thema voor hun trouwdag... Is dit een nieuwe hype ofzo? :)Had er eigenlijk nog niet bij stilgestaan...Kiezen jullie voor een thema? En zo ja, waar komt het dan allemaal in terug?Bedankt!
Andere Reacties: 6 5-8-2009 13:48:06

stephanie
Vragen pastoor
Hoi! Welke vragen stelt de pastoor zoal?Ik heb al gehoord van de meer klassiekere vragen zoals waarom trouwen, hoe zie het verder, waarvoor voor de kerk, enkele goede en slechte punten van elkaar geven,...Werd er bij iemand iets anders gevraagd? Mss...
Andere Reacties: 3 5-8-2009 13:46:50

Ines
bruidjes 10 april verenig u :)
Hallo,Ikzelf trouw op 10 april en samen met een ander koppel dat op dezelfde datum trouwt zou het fijn te weten wie dan nog trouwt. We kunnen elkaar misschien op de hoogte houden van onze vorderingen en ideeen en stress enz... Of wie weet kan je wel ...
Andere Reacties: 2 5-8-2009 13:24:49

Kim
Nog iemand die trouwt op 12-09-2009?
Hoi,Wat moeten jullie allemaal nog doen?GroetjesKim
Andere Reacties: 7 5-8-2009 11:12:57

anne
het weerbericht voor zaterdag...ziet er niet goed uit
Hey medebruidjes,zaterdag 08-08 is het zo ver voor ons. Dan gaan we eindelijk trouwen. Ik heb er keiveel zin in, ben eigenlijk ook niet gestressd of zo.(wat me verbaasd want normaal ben ik een echte stresskip:-) Het enige dat me wel wat zorgen baart ...
Andere Reacties: 5 5-8-2009 10:32:41

Tineke
tiara met het getal 30
Hallo allemaal,even helemaal iets anders dan bruiloften...ik ben op zoek naar een tiara/kroontje in karton of plastiek met het getal 30 op. Aangezien veel van jullie op allerlei gadget sites zitten voor jullie huwelijk zijn jullie dat misschien ergen...
Andere Reacties: 1 5-8-2009 10:06:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...