Nu Online
Momenteel zijn er 562 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Accessoires

Annelies
Ringen: volgorde namen
Hey, Sinds gisteren hebben we onze ringen.  Besteld bij Fede di Oro.  Ze zijn heel mooi geworden.  Ik had 's middags al telefoon gekregen dat er een probleem was, maar ze hebben alles gegeven zodat we de ringen zouden hebben.  Mo...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 16-9-2010 11:53:48

Sarah
Kussen voor de ringen
Hallo iedereen,   heeft iemand een idee waar je een kussentje kan kopen voor de ringen?   Bedankt!!   ps bedankt iedereen voor alle tips, zo staan wij al hééél veel verder met de voorbereidingen !
Kledij - Accessoires Reacties: 12 15-9-2010 11:43:58

Maria
gezocht : hoepel / onderrok maat 46, diameter 80 cm
Hallo, ik ben op zoek naar een hoepel / onderrok voor onder mijn trouwkleed, 1 hoepel is genoeg, met diameter van (ongeveer) 80 cm onderaan. Ik heb maat 46. Is er iemand die de hare verkoopt of weet waar ik ze goedkoop kan vinden ? groetjes !
Kledij - Accessoires Reacties: 0 15-9-2010 9:42:51

Ingrid
Trouwringen
Kan iemand mij enkele adresjes geven voor originele trouwringen? Alvast bedankt.
Kledij - Accessoires Reacties: 8 14-9-2010 14:50:36

emelie
Lingerie met lage ruguitsnijding
Wat een zoektocht! Mijn bruidsjurk is er eentje met een lage rug, wat dus niet makkelijk is om lingerie te vinden die hieronder past. Ik weet wel dat de lingerie van Poirier met een lage ruguitsnijding is, maar ik vind die beetje te duur. ...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 14-9-2010 10:01:27

kelly
Verkoop avondtasjes
hey , ik nog eens ...   ik verkoop 3 mooie avondtasjes.  meer info en fotos  :  Kellyenjohni@skynet.be    groetjes ! 
Kledij - Accessoires Reacties: 0 12-9-2010 17:08:58

kelly
te koop : avond tasjes / bruids tasje
Hey ,   Ik had een rood avond tasje besteld voor ons huwelijk , maar blijkt dat het niet matched met de kleur jurk die ik heb... Ik heb dus een andere besteld maar nu zit ik er wel mee...  Dus ik dacht : misschien zijn er bruidjes die inte...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 8-9-2010 10:57:22

Christel
Welke kleur panty's onder korte bruidsjurk
Hallo bruidjes,   Mijn bruidsjurkje is een kort model van Jesus Peiro.  Het was het 1ste dat ik aan had en was op slag verliefd ;-) Wij trouwen volgend jaar in maart en panty's zullen dus een must zijn. Mijn jurk is ivoor kleur en nu vr...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 7-9-2010 22:17:28

Julie
Nubra
Heeft er iemand ervaring met de NuBra? ik vind het een super concept, geen bandjes en toch beetje push-up. Maar ik ben bang dat de Nubra zal loskomen van zodra ik ga beginnen dansen (zweten)... Iemand hier enige ervaring mee? Alvast bedankt
Kledij - Accessoires Reacties: 2 7-9-2010 12:14:19

Yicke
Trouwringen aandoen van bij burgerlijk of kerkelijk huwelijk (niet op zelfde dag)
Zaterdag zijn we ringen gaan kiezen, aangezien we geen idee hadden hoelang dat zou duren. Voor mijn aanstaande is het eenvoudige, witgouden ring geworden, zo'n 4mm breed, niet helemaal bol, maar ook niet volledig plat.   Ik zocht een ring di...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 6-9-2010 15:03:55

eline
bruidsschoenen regio zuid west vlaanderen
Dames   ik ben nog op zoek naar bruidsschoenen   kennen jullie een winkel (behalve gabrielli in roeselare) waar ze veeeeel bruidsschoenen verkopen??     groetjes eline x
Kledij - Accessoires Reacties: 3 5-9-2010 19:38:16

bram
ringkussen
we hebben de ring kussen gevonden en we hebben vandaag onze trouwfoto laten maken we haden  super goed weer en nu hopen dat we 18 september ook mooi weer hebben op onze trouwdag  
Kledij - Accessoires Reacties: 3 5-9-2010 18:33:47

ilse
haarpareltjes te koop
hallo bruidjes in spé   ik ben vorige week zaterdag mijn jurk gaan afhalen bij e&r wedding en nu had ik van die pareltjes gekocht op een spiraaltje waardoor enkel het pareltje zichtbaar is ik had er zo zes gekocht voor een totaalprij...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 5-9-2010 17:24:58

bram
ringkusen
met nog 14  dagen op de teller zoek ik nog een ringkusen 
Kledij - Accessoires Reacties: 6 3-9-2010 15:17:23

kelly
Jullie interpretatie op Something old , something new...
Hey ,   Hier ben ik dan weer !  Ik wou eventjes jullie mening weten omtrent het gezegde : something old , something new , something borrowed, something blue en dan die penny in your shoe .   Zijn er aller eerst die hiermee werken ?&nb...
Kledij - Accessoires Reacties: 14 1-9-2010 12:40:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...