Nu Online
Momenteel zijn er 646 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen

Carmen
Online uitnodigingen maken
Hey,   Ik heb via Poobies.nl mooie uitnodigingen gemaakt. Nu wou ik eens horen wie dit via deze weg ook heeft gedaan? waren jullie tevreden? Of beter een andere site? Hoe lang duurde het voor jullie de uitnodigingen hadden? Het is een nederl...
Uitnodigingen Reacties: 4 12-3-2010 14:02:59

Katrien
Tekst uitnodiging rent a priest: help!
Hallo iedereen,   Ik ben volop bezig met de uitnodigingen, aangezien zij volgende week naar de drukker moeten. Het ontwerp is af maar ik geraak er niet uit welke tekst te gebruiken.   Wij trouwen om 11.30 en s avonds om 17u is er vlak v...
Uitnodigingen Reacties: 1 12-3-2010 12:39:30

Evy
uitnodigingen
Hallo, Ik weet dat het nog wel eventjes is eer ik de uitnodigingen moet verzenden. Maar ik had er een klein probleempje bij. We trouwen om half 11 voor de gemeente en om half 12 voor de kerk. MAAR indien er in die week iemand sterft en de famili...
Uitnodigingen Reacties: 12 11-3-2010 11:13:21

Liesbeth
Uitnodigingen - tweetalig?
Hallo medebruidjes,   Aangezien mijn toekomstige franstalig is, moeten we ook uitnodigingen in het frans hebben. Ik vraag mij nu af of we 1 uitnodiging nemen met zowel frans en nederlands erop of dat we beter twee aparte uitnodigingen maken 1 ...
Uitnodigingen Reacties: 8 10-3-2010 15:21:03

vicky
uitnodigingen
Weet iemand in de buurt van hoogstraten een drukkerij voor uitnodigingen. Ik kwam onlangs bij een drukker in de buurt en die wilde mij alleen maar een boek met prijzen laten zien als ik zeker daar onze kaarten liet drukken. Ik zou graag een weten wa...
Uitnodigingen Reacties: 8 10-3-2010 12:20:24

annelies
Uitnodigingen
Hallo,   Nu zaterdag doen we de fotoshoot voor onze uitnodigingen ... Nu vroeg ik me af wat jullie aandoen / aandeden? Ik had zelf gedacht aan een aantal verschillende outfits : een mooi kleedje, een stoffen broek met topje, een jeans met ...
Uitnodigingen Reacties: 9 9-3-2010 12:40:11

Priska
Uitnodigingen hoelang op voorhand?
Hey aanstaande bruidjes en bruidegommen,   Hoelang op voorhand delen jullie de uitnodigingen uit? De normale tijd om ze uit te delen is 6 weken voor de trouw, maar ik vrees dat we het dan veel te druk hebben om ons huisje in orde te krijgen. ...
Uitnodigingen Reacties: 15 9-3-2010 11:56:08

sophie
uitnodigingen versturen of persoonlijk afgeven?
We waren eerst van zin om de uitnodigingen op te sturen aangezien de meesten meer dan 60 km van ons wonen, maar afgelopen weekend zei iemand van de familie dat als we de uitnodiging niet persoonlijk komen afgeven, ze ook niet gaan komen. Nu begin ik ...
Uitnodigingen Reacties: 14 9-3-2010 11:12:14

Joke
schikking uitnodigingen
Hoi bruidjes en gommetjes in spé, wij zijn bezig met onze uitnodigingen en we vroegen ons af hoe de schikking precies moet zijn. Wij laten onze ouders ons huwelijk aankondingen, maar weten niet wie we links en wie rechts moeten vermelden. Oud...
Uitnodigingen Reacties: 4 8-3-2010 22:28:09

Sylvie
voorbeeld uitnodigingen
Hallo, wij trouwen op 11 september dus het wordt tijd om de uitnodigingen te ontwerpen. Ik heb nogal een klassieke smaak. Ik zou mijn zoontje er ook willen bij betrekken door een foto ofzo. heeft iemand ook zo'n uitnodiging? kunnen jullie mij voorbee...
Uitnodigingen Reacties: 2 7-3-2010 17:35:23

bride
uitnodiging: foto of niet?
Hallo,   wij trouwen in juni en zijn momenteel volop bezig voor de uitnodiging. We zitten echter met een groot dilemma: ofwel werken we met een foto van ons beiden ofwel eerder iets met de initialen of zo wat doen jullie?  
Uitnodigingen Reacties: 8 6-3-2010 20:57:05

Inge
huwelijkslijst + rekeningnummer
Hey iedereen, Ik hoop dat jullie me kunnen helpen met een kleine vraag in verband met de geschenktips.    Wij vermelden een rekeningnummer en een huwelijkslijst.  Nu weet ik niet hoe we dat het beste aanpakken.  we hebben al:&nbs...
Uitnodigingen Reacties: 2 6-3-2010 20:36:48

Karen
drukwerk in Limburg
Hallo allemaal,   Ik wou even meegeven dat wij onze uitnodigingen, misboekjes, menukaarten, gastenboek en bedankkaartjes hebben laten ontwerken en drukken door 'Nathing'.   Wij zijn super tevreden, kwaliteit aan een betaalba...
Uitnodigingen Reacties: 1 3-3-2010 23:08:44

lindsy
uitnodiging collega's
Dag bruidjes   Voor op het werk heb ik 1 uitnodiging voorzien die ik zou uithangen op ons notabord om zo al mijn collega's uit te nodigen. ( ze zijn met zoveel dat ik het niet echt zag zitten om iedereen afzonderlijk een uitnodiging te geven van...
Uitnodigingen Reacties: 7 3-3-2010 21:07:34

Elien
ontwerpen uitnodigingen
Hallo,   Ik ben volop bezig met het 'ontwerpen' van mijn huwelijksuitnodiging. Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee hoe ik het zou willen doen. We willen 1 foto verwerken in onze uitnodiging en het sober houden.   Willen jullie anders ...
Uitnodigingen Reacties: 5 3-3-2010 13:51:16
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info