Nu Online
Momenteel zijn er 309 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

An
Wat moeten we allemaal doen ter voorbereiding van onze dag?
Dag bruidjes, Heeft er iemand een lijst met alle puntjes die we niet mogen vergeten om onze huwelijksdag zo goed mogelijk voor te bereiden? Je mag deze altijd doormailen naar an_van_goethem@hotmail.be Dankjewel
Voorbereiding Reacties: 3 30-1-2014 14:02:21

kelly
Bierviltjes te koop
Hallo Hier was eens een vraag rond gegaan naar bruidjes die interesse hadden in bierviltjes met vragen voor op de receptietafel ofzo Ik vond dit zeer leuk , maar nu hebben benoit en ik beslist om ze toch niet te gebruiken op onze trouw Mss is er...
Voorbereiding Reacties: 10 30-1-2014 12:02:34

stephanie
Eten
Hoi hoi , elke dag zit ik wel met de trouw in mijn hoofd en ben ik er mee bezig :) Vandaag eens goed nagedacht over het eten .doordat we een zaal gehuurd hebben moeten we hier ook aan denken Wat vinden jullie hiervan ? - receptie -> chiptjes , n...
Voorbereiding Reacties: 1 30-1-2014 10:31:02

sandrine
weersvoorspellingen 14 maart 2014
hoi iedereen. ik heb eens gegoogled voor eventuele weersvoorspellingen op onze trouwdag. en zowel in kortrijk als in koksijde is er helaas kans op regen. nu,dat wil niet zeggen dat het gaat regenen maar er zit wel kans in van wel. nu weet ik op zijn...
Voorbereiding Reacties: 10 30-1-2014 10:19:09

stephanie
Traiteur
Hallo lieve bruidjes ' Wij zijn nog op zoek naar een goede traiteur met een goed prijsje regio Gistel -torhout ! Iemand voorstellen'? Groetjes
Voorbereiding Reacties: 2 29-1-2014 23:02:55

lynn
Schoonmoeders
Dag bruidjes  Even mijn frustratie kwijt! Ik heb altijd een goede schoonmama gehad, ook al woont ze onder ons in het appartement valt ze ons niet lastig. Nu met de trouw is dit volledig beginnen te keren...  Ok ze betalen hun deel van ...
Voorbereiding Reacties: 5 29-1-2014 19:07:00

Dominique
verlichte dansvloer
Hoi, Ik zou graag voor ons feest een verlichte dansvloer willen, op internet vind je de goedkoopste voor €195,- voor 19m2 maar die vind ik niet zo mooi. We zoeken een vloer van ongeveer 20m2 iemand toevallig een idee/adresje waar ik dit kan vi...
Voorbereiding Reacties: 10 29-1-2014 13:15:11

Kelly
Ervaringen La Sensa
Beste mede-bruidjes, aangezien ik met een halftime job; zelfst in bijberoep en 3 kids zit, ben ik een weddingplanner/ceremoniemeester erg aan het overwegen. Iemand om ons die dag bij te staan en te zorgen dat alles vlot verloopt maar ook iemand die ...
Voorbereiding Reacties: 5 29-1-2014 13:15:05

Dominique
Fotograaf als daggast?
Hallo, Wij trouwen op 13-6-2014 en zijn er bijna uit hoe en wat met betrekking tot de daggasten, maar nu vragen wij ons af reken je de fotograaf ook tot daggast? De fotograaf zal er de hele dag bij zijn van 9.30 tot 21.30 uur ongeveer. Natuurlijk mo...
Voorbereiding Reacties: 28 29-1-2014 10:33:26

Sabrina
kindjes
Wat doen jullie met jullie kindjes? Uiteraard gaan zij voor een deel aanwezig zijn op het feest, maar tot het einde gaat dit niet. Maar al de mogelijke babysitter zullen aanwezig zijn op het feest.. Hoe doen/deden jullie dit dan?
Voorbereiding Reacties: 9 28-1-2014 21:00:16

Annelies
liedjes vermelden in misboekje?
Dag allemaal, Onze liedjes zijn gekozen maar zitten nog met een vraag: zouden we de titel vermelden in het misboekje of niet? Groetjes
Voorbereiding Reacties: 4 28-1-2014 20:40:05

veronique
Ceremoniemeester
Hey bruidjes en gommen, Morgen hebben wij onze eerste afspraak met de ceremoniemeester. Zijn er dingen die we zeker niet mogen vergeten vragen? Vind het allemaal zoooooo spannend :):):) Groetjes, Vero
Voorbereiding Reacties: 0 28-1-2014 13:48:37

lien
Lego cake topper
Hallo, Wij zijn op zoek naar lego popjes in trouw tenue. Op mijn blokje vind ik enkel gewone popjes op een blokje waar dan de datum en zo op staat, maar we zoeken echt een popje met een trouwkleed aan en een popje in kostuum. Iemand een idee waar i...
Voorbereiding Reacties: 5 28-1-2014 13:06:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...