Nu Online
Momenteel zijn er 369 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

elke
bedankjes
bedankjes aan de gasten geven op de trouw is dat de gewoonte of kan ik daarbuiten? en heeft iemand een idee voor mooie niet dure bedankjes.
Andere Reacties: 16 5-8-2009 1:39:17

Sophie
kado voor ouders?
Hey,Wat geven jullie aan jullie ouders om hen te 'bedanken'?Ik dacht aan een fotoboek via internet. En op de dag zelf een gepersonaliseerd kaartje ook via internet.Is dat een goed idee of hebben jullie andere ideeen groetjessophie
Andere Reacties: 11 4-8-2009 17:49:49

Sophie
kado voor ouders?
Andere Reacties: 0 4-8-2009 17:47:37

Inneke
Kost burgerlijke trouw Leuven?
Zijn er leuvenaars die weten hoeveel een burgerlijke trouw op een zaterdag in Leuven kost? Ik zag hier in een andere post staan dat ze in sommige gemeentes 15 euro vragen (enkel trouwboekje) en in andere dan weer 250 euro en ben eens benieuwd wat het...
Andere Reacties: 6 4-8-2009 17:46:02

Valérie
slecht weer 08-08-09
Hey ioedereen,nog bruidjes die het weerbericht op de voet volgen voor zaterdag??? ziet er echt niet goed uit he. op de site van het KMI staat alleen een zwarte wolk met regen :-(zou het echt niet grappig vinden als het de hele dag regent!
Andere Reacties: 12 4-8-2009 14:37:39

Vanessa
etiket wijnfles
Heeft er iemand soms een voorbeeld van een gepersonaliseerde wijnfklas? Mijn emailadres is neirinckxdubois@skynet.begrtjes
Andere Reacties: 5 4-8-2009 13:06:34

Ines
hoe vroeg beginnenmet organisatie?
Hallo. Ik trouw op 10 april 2010 en heb al zaal vastgelegd en de kerk.Ik ben nu volop begonnen met zoeken naar DJ-videograaf-fotograaf.Ik zie dat er mensen zijn die veel later dan mij trouwen maar wel al veel meer geregeld hebben. Ben ik dan nog op t...
Andere Reacties: 17 4-8-2009 12:54:14

jessica
stortingen komen binnen...een echte teleurstelling
Pfff, Ik moet echt ff mijn hart luchten. De stortingen op onze huwelijksrekening beginnen binnen te komen en het valt gewoon ronduit tegen. We hebben een avondfeest met diner dat begint om 18.30 uur, alles erop en eraan. Ons huwelijk kost ongeveer 15...
Andere Reacties: 45 4-8-2009 11:33:54

Vincent
Vrijgezellenavond
Ik organiseer een vrijgezellenavond voor mijn beste vriend. Ik zag leuke T-shirts om te bestellen. Heeft iemand ervaring met het kopen van T-shirts bij www.vrijgezellenavond.net ?Alvast bedankt!
Andere Reacties: 3 4-8-2009 8:45:24

Evy
feest
wij hadden gedacht van eventueel per tafel of per 10 personen een papiertje te leggen waar de mensen hun top 10 kunnen opschrijven van de liedjes die ze graag zouden horen.Zoek nu nog een leuke manier om die papiertjes te presenteren. leuke voorbeeld...
Andere Reacties: 2 4-8-2009 8:37:11

Sofie
Bruidsjurk betalen
Hey,Ik heb een vraagje ivm het betalen van mijn trouwjurk.Ik ben deze vorige week gaan bestellen bij Koonings in Nederland. Ik heb mijn voorschot al betaald, maar nu zag ik op het factuur staan dat het resterend bedrag binnen de 3 maanden na aankoopd...
Andere Reacties: 2 4-8-2009 5:28:47

Ines
zelfstandige -meewerkende echtgenoot
Ik vraag me af welk stelsel wij best kiezen.scheiding van goederen zeggen ze bij zelfstandigen, maar wat met de meewerkende echtgenote?Door omstandigheden werk ik al tijd in de zaak van mijn verloofde (dit tegen een minimumloon, hoewel ik een univers...
Andere Reacties: 7 3-8-2009 21:55:51

Priska
Getuigen
Vraagje,mijn vriend en ik zouden heel graag onze beste vrienden nemen als getuigen maar die zijn nu juist broer en zus.Mijn toekomstige schoonmama zegt dat dat niet mag volgens de wet.Weet er iemand dit?
Andere Reacties: 5 3-8-2009 21:51:51

Inneke
Prijs make-up / kapsel ?
Dag mede-bruidjes! Kunnen jullie me vertellen hoeveel make-up en kapsel gemiddeld ongeveer kosten op een trouwdag?Alvast bedankt!
Andere Reacties: 10 3-8-2009 20:47:00

Ilse
slecht weer
Ze geven slecht weer voor nu vrijdag, onze trouwdag, veel onweer! Ik vind dit zoo spijtig, ik ben nu redelijk zenuwachtig en vindt het zo erg dat we regen hebben..
Andere Reacties: 9 3-8-2009 20:08:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...