Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 579 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Kledij - Trouwjurk
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
...
Volgende
Laatste
Delphine
nog eens op bruidskleedjesjacht geweest :)
Hoi hoi! Mss hebben jullie mijn verslagje van maandag gelezen, toen ben ik naar Prima Donna gegaan en had ik een kort en een lang kleedje overgehouden dat ik wel mooi vond. Toen was het piekeren, want ik had altijd al gezegd dat ik een kort kleedje w...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
7-10-2012 16:59:58
Ruth
Linx Hasselt
Ik heb mijn kleed gekocht bij Linx in Hasselt. Ben er heel blij mee, alleen de service laat echt te wensen over. Ik heb 3 keer een andere verkoopster gehad, en bij alle 3 had ik geen goed gevoel: ze deden erg neerbuigend naar mij toe! Zo moest ik vr...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
12
7-10-2012 9:59:17
Charlotte
2 kleedjes met een WOW-gevoel :-(
Hallokes Gisteren ben ik met een vriendin naar twee bruidswinkels geweest... Bij de eerste wel kleedjes gevonden maar niet met 'het' gevoel. Je mocht er niet zelf je kleedjes kiezen en dat vond ik wel jammer.. In de tweede winkel mocht ik ringetjes ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
7-10-2012 9:20:21
mona
Gaan passen bij E&R Wedding in Beverlo
Gisteren ben ik bij Issa Moda geweest, vandaag dus bij E&R in Beverlo. Issa Moda was een prima ervaring, E&R een pak minder... De verkoopster was - nog zacht uitgedrukt - 'niet mijn stijl'. Ze begon alle jurken op de rekken af te gaan, zo hef...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
6-10-2012 14:54:36
mona
Gisteren gaan passen bij Issa Moda
(Eigenlijk zou ik gerust mijn vorige topic over 'afspraak bij Issa Moda' kunnen aanvullen, maar dan leest niemand dat, aangezien het al op pg. 10 staat ofzo, vervelend dat topics hier zo snel 'wegzakken'. Dan maar weer een nieuw!) Gisteren dus bij I...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
6-10-2012 9:16:26
Deborah
Twijfel
Dag dames Vorige week heb ik mijn kleedje gekocht, een Linea Raffaelli van de nieuwe collectie, heel mooi, ik zag mijzelf stralen in die jurk en toch.... heb ik twijfels of ik de juiste keuze heb gemaakt. Ik had nog een favoriet kleedje ook van LN in...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
8
6-10-2012 9:10:47
Carrie
Wit, geen ivoor...
Hallo, Zonder dat ik het wist had ik hetzelfde kleedje in wit én ivoor uit de rekken gekozen. Blijkt dat wit me beter stond dan ivoor. Volgende de verkoopster is dat niet vaak zo en kiezen de meesten voor ivoor. Zijn er nog bruidjes die echt wi...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
4-10-2012 21:14:36
Ruth
Trouwjurk stress..
Dag dames! Ten eerste, dit forum is echt geweldig voor bruidjes die beginnen plannen!Wat een verademing! Maar nu ik heb gelezen dat het zo lang duurt eer je trouwjurk af is begin ik wat te panikeren.. Mijn vriend heeft me vorige maand ten huwelijk ge...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
14
4-10-2012 20:08:10
lien
Ook mij verhaal van mijn trouwjurk :-)
Net zoals zovelen onder jullie ben ik gisteren gaan kijken voor een trouwkleed. We gingen naar Cermo in Turnhout. ik had eigenlijk wel zenuwen, want had hier al verhalen gelezen van niet meteen in de eerste winkel een kleed te vinden. En ik had namel...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
4-10-2012 18:01:39
Charlotte
De eerste zoektocht naar een trouwkleed, WAT EEN RESULTAAT!
Dag bruidjes Gisteren naar Le Chapeau geweest en ben er goed geholpen geweest, alleen hadden ze niet wat bij mij paste. Ik apprecieerde dan ook dat de verkoopster het zelf zei. Vandaag naar Amiga Pronovias in Breda geweest . WAUW wat een prachtige ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
4-10-2012 17:44:33
Lieve
kortingsbonnen Koonings
Hey iedereen Ik heb gisteren na enkele weken wachten eindelijk de gratis kousenband (vreselijk kitsch, maar hoort dat niet zo?)in mijn bus gekregen van Koonings. Die kon je toen verkrijgen door hun pagina te liken op FB, weet niet of dat nu nog zo i...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
2
4-10-2012 14:08:51
mona
Als een jurk een lampenkap blijkt te zijn
Vanmorgen zat ik met mijn slaapkop op 't toilet, in een weekendbijlage van de krant te bladeren, en dacht ik plots 'dé Jurk' (met hoofdletter) gezien te hebben. Mooi modelletje, prachtig stofje... Maar toen ik met een iets wakkerdere blik keek, ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
9
4-10-2012 9:56:37
Lynn
Trouwkleed stress - effe ventileren
Hi Dames Na ondertussen Robel, La Sposa, Pierre Yves, Le Chapeau en Moderna gedaan te hebben begint de moed stilaan in mijn schoenen te zakken. Ik heb 3 mooie kleedjes gezien, maar heb er helemaal geen wauw gevoel bij en twijfel erg sterk. Aangezien ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
18
3-10-2012 21:17:09
sarah
Paskriebels.
Hallo allemaal, Ik heb de paskriebels helemaal te pakken Vandaag nog een paar afspraakjes gemaakt met de winkels. Zaterdag 13 okt bij Youniek. Zaterdag 20 okt bij Claire de femme. Ben eens benieuwd. Iemand ervaring met deze winkels ?? Groetjes
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
12
3-10-2012 20:37:52
Lies
Pronovias: welke jurken hebben jullie?
Hey bruidjes, Ikzelf ben voor een Pronovias bezweken. En nu ben ik verdikke wel benieuwd naar welke jurk andere mensen gekozen hebben uit de Pronovias reeks? :) Want ik twijfel nogal bij mijn jurk, het zou leuk zijn om iemand te vinden die dezelfde...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
22
3-10-2012 19:13:26
Eerste
Vorige
123
124
125
126
127
128
129
130
131
132
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Studio Outrageous
Bruidsjurk nodig?
Jagré
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in
Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
YouniekBruidsmode
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in
turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat.
Meer info
The Beautiful Bride Company
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in
Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop.
Meer info
De Bruidsmode Outlet
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in
Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE
Meer info
Chinelle
SOLDEN
in
Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner
Meer info
Bo Couture
Huwen is een uniek moment in je leven
in
Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken.
Meer info
Boutique Couture
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in
Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be
Meer info