Nu Online
Momenteel zijn er 700 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen

Melissa
Avondfeest
Hoi iedereen,   Hebben jullie ook een beetje schrik dat er geen kat naar het avondfeest gaat komen?   We hebben gisteren onze uitnodigingen verstuurd, en hebben al 35 van de 100 genodigden die bevestigd hebben. Eigenlijk wel al veel op 1 ...
Uitnodigingen Reacties: 10 2-3-2010 18:39:05

Dorien
uitnodigingen AVA
Hallo allemaal,   Onze uitnodigingen en menukaartjes zijn vandaag besteld bij AVA. Nu een paar dagen op de proefdruk... Is toch wel spannend om alles vorm te zien krijgen! Deze zullen het worden:   http://www.buromac.be/nl/kaarten.d...
Uitnodigingen Reacties: 2 2-3-2010 14:33:13

Stephanie
Uitnodigingen - dilemma's
Dag mede-bruidjes!   Ik zit met enkele dilemma's ivm de uitnodigingen...  Onze teksten zijn gemaakt, uitnodigingen gekozen!    Aangezien we in de zomer trouwen (7augustus) willen we de uitnodigingen genoeg op voorhand versturen.....
Uitnodigingen Reacties: 11 28-2-2010 21:52:54

Carmen
tekst uitnodiging: al dan niet aanwezig + cadeautip geld of rekeningnummer
  Ik vind het moeilijk om op een leuke en creatieve manier als cadeautip geld of rekeningnummer te vermelden. Het mag er ook niet over zijn vind ik zelf. Ik ben er al leuke tegengekomen, maar ben er niet helemaal zeker van. Ook wil ik graag er ...
Uitnodigingen Reacties: 8 28-2-2010 19:19:06

H
tekst uitnodigingen
Hallo, wij zijn op zoek naar teksten voor onze uitnodigingen. Iemand tips of sites waar we teksten kunnen terugvinden? Bedankt (je kan mailen naar htrouw2010@hotmail.com)
Uitnodigingen Reacties: 0 28-2-2010 17:49:10

Ellen
moderne uitnodigingen of zelfgemaakt
Dag bruidjes,   wij zijn volop onze zoektocht naar de uitnodigingen gestart. Het valt ons echter op dat de boeken met de voorbeelduitnodigingen zo klassiek op kitscherig zijn. Wij houden echter van strak en stijlvol. Heeft er iemand ideetjes ...
Uitnodigingen Reacties: 13 28-2-2010 11:55:34

Peggy
Uitnodigingen van locomix
Hallo,   Heeft er iemand ervaring met de trouwuitnodigingen van locomix. Dat zijn uitnodigingen in de vorm van een puzzel die de genodigden moeten maken eer ze weten wat de uitnodiging is en ook uitnodigingen in een fles of in een blikje?? Het...
Uitnodigingen Reacties: 8 28-2-2010 10:38:57

bianca
zelfgemaakt uitnodiging wat vinden jullie ervan ?
een vraagje zouden jullie even kunnen zeggen wat jullie van mijn uitnodiging vinden ik vond het namelijk heel moeilijk  zou graag weten wat jullie ervan vinden .   Trots kondigen wij aan Dat papa en mama trouwen gaan ! De familienaam w...
Uitnodigingen Reacties: 11 28-2-2010 8:12:04

ANNELIES
Uitnodigingen
Hallo, Wij trouwen op 21/05/10 maar hebben onze uitnodigingen nog niet. Door onze verbouwingen zijn de trouwvoorbereidingen een beetje achteruitgeschoven. Maar nu wordt het toch echt wel tijd om er werk van de maken want eind maart zou ik ze toch wil...
Uitnodigingen Reacties: 2 28-2-2010 1:30:46

Dorien
Hulp nodigen bij onze tekst uitnodigingen
fiogf49gjkf0dHey iedereen!   Wij zijn nu al even bezig met de tekst voor de uitnodigingen maar zijn er nog niet volledig uit. Ik ben nu ook wel een beetje een pietje precies :-) Hebben jullie dit ook?   Momenteel hebben we dit: Dorien &a...
Uitnodigingen Reacties: 6 28-2-2010 0:30:24

daniella
zelf uitnodiging ontwerpen! HELP
we trouwen 27 augustus 2010 en zijn momenteel bezig om onze uitnodiging een beetje vorm te geven, we hebben al 2kinderen en hadden deze graag mee op de uitnodiging zelf dachten we aan een leuke foto van hen waar ze een spanddoek( of dergelijke) met ...
Uitnodigingen Reacties: 1 27-2-2010 12:35:32

Sabrina
Receptie of feest?
fiogf49gjkf0dIk zit met een probleem. Wij zouden een receptie geven rond een uur of 18 tot 20 uur en dan het feest laten beginnen. Op de receptie(60 man) zouden we kennisen, vroegere vrienden en eventuele collega`s uitnodigen en s`avond op het feest ...
Uitnodigingen Reacties: 2 26-2-2010 10:06:56

Valerie
Etiketten adressen
Dag bruidjes   Wij zijn druk bezig met de uitnodigingen en dus alle adressen te noteren.   Maar nu zit ik dus met een dilemma. Misschien weet iemand van jullie raad.   Ik vind het mooi als er bv. staat De Heer en Mevrouw Janssens - Des...
Uitnodigingen Reacties: 7 25-2-2010 13:42:57

laurien
tekstjes uitnodigingen
Hellu bruidjesWe trouwen op 4 september 2010. We zijn volop bezig met de uitnodigingen. Welke tekst stond op jullie uitnodiging? Liefst iets origineel en niet té stijf. Je mag het ook altijd doorsturen naar laurien_feys@hotmail.com
Uitnodigingen Reacties: 8 23-2-2010 17:09:17
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info