Nu Online
Momenteel zijn er 344 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sabrine
Trouwkleed huren
Heey bruidjes Weten jullie misschien waar ik in Belgie een trouwkleed zou kunnen huren?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 11-7-2016 21:18:41

kylie
Huwelijksreis Dominicaanse republiek
Hallo!!Wij melden even graag dat als je naar Dominicaanse wilt gaan op huwelijksreis dat: Dreams la romana echt place to be is.Vriendelijk, heel erg verzorgd (hygiënisch) zowel buiten als binnen hotel, lekker eten,... Zeker een aanrader!Groetjes...
Huwelijksreis Reacties: 0 11-7-2016 20:49:16

kylie
DJ Kristof te Izegem
Graag willen wij zeker en vast DJ Kristof vanuit Izegem bedanken om er een zalig dansfeest van te maken op ons huwelijk!!Iedereen spreekt er van dat het zo goed was.Van het begin tot eind zat de sfeer er heel goed in, wat zo leuk is.Zelf is Kristof o...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 0 11-7-2016 20:47:12

kylie
Fotografen DV foto !!
Graag willen wij jullie allen voorstellen aan 2 topfotografen: Danny & Geert voor het maken van uw droomfoto's (films) Echt een aanrader om met 2 fotografen te werken zodat u elk moment op foto (film) hebt staan.Wij waren heel erg tevreden! Zij d...
Fotografie Reacties: 0 11-7-2016 20:43:28

kylie
Feestzaal Vaernewijck te Kuurne (West-Vlaanderen)
Hallo Bruidjes en Bruidegommen,Met veel trots raden wij jullie (de mensen van regio West-Vlaanderen) zeker feestzaal Vaernewijck te Kuurne aan voor uw huwelijksfeest.Heel erg lekker eten, klassevol, hele lieve mensen die een hele goede service bieden...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 11-7-2016 20:39:29

manou
Welke photobooth?
Dag bruidjes, Ik hoop even gebruik te mogen maken van ullie ervaring. Als jullie al een zoektocht erop hebben zitten voor een photobooth: met wie zijn jullie in zee gegaan en waarom? Kunnen jullie eventueel prijzen meegeven? info@deflitspaal.be Gro...
Voorbereiding Reacties: 4 11-7-2016 20:38:31

kylie
Spullen huwelijk te koop!!
Hallo lieve bruidjes en bruidegommen,Ons huwelijk op 25 juni 2016 was fantastisch! Mooier konden we niet inbeelden.Graag wens ik jullie allen ook het allerbeste! GENIET er van want het gaat zoals iedereen zegt veel te snel...Bij deze hebben wij natuu...
Verslag Huwelijksdag Reacties: 3 11-7-2016 20:36:09

Stef
't Molenhof Zwijnaarde
Iemand ervaring met feestzaal Molenhof te Zwijnaarde? We zouden er graag ons huwelijk organiseren, maar we vinden weinig recensies op internet. 
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 11-7-2016 20:35:23

Dorien
Wat men familie tijdens het maken van foto's
Hallo bruidjes,Ik trouw 's middags zowel voor de wet als voor de kerk. Daarna gaan we naar de zaal voor een kleine receptie en wij gaan foto's maken. De familie zit dus eventjes alleen...Voorzien jullie een "activiteit" of hoe pakken ...
Fotografie Reacties: 1 11-7-2016 15:55:06

Dorien
Goedkope Flipflops
Hallo Bruidjes,De teller hier begint naar beneden te gaan. Bijna alles is geregeld maar ik wil nog graag enkele toffe dingen voor op het feest.Zo zou ik graag een bak hebben met flipflops zodat de dames hun hoge stilleto's aan de kant kunn...
Ideeën Reacties: 2 11-7-2016 15:35:12

Cindy
Trouwvervoer Geel-Lanaken
Hallo,Heeft er iemand tips voor trouwvervoer? We zouden graag met de hele suite (16 volwassenen, 8 kinderen) samen in een bus zitten .We hebben een zaal naar onze zin gevonden, maar omdat we daarvoor een langere verplaatsing moeten ma...
Voorbereiding Reacties: 2 11-7-2016 11:35:12

Sabina
Decoratie en ballonnen en planten/bomen voor kerkdienst
Hey allemaal Iemand adresjes voor decoratiespullen (ballonnen) en planten om de kerk mee aan te kleden (regio antwerpen) Sabina  
Ceremonie Reacties: 3 10-7-2016 0:04:39

Karin
ERVARINGEN JUISTE WINKEL
Hallo Medebruidjes, Hebben jullie ook die eeuwige twijfel ..... enkele weken geleden ben ik bij Koonings in Eindhoven een eerste keer jurken gaan passen. Ik kan zeggen dat dit een heel positieve ervaring was en ook al heb ik niet direct een kno...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 8-7-2016 9:48:53

Sabrine
Wanneer trouwkleed zoeken?
Dag bruidjes Wanneer begin je best met het zoeken en passen van trouwkleedjes? Hoeveel maanden op voorhand? Groetjes
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 8-7-2016 0:36:22

Sabrine
Te vroeg met plannen?
Hey lieve bruidjes en bruidegommen Ik trouw volgend jaar 13/10/2017. En ben nu al begonnen met het organiseren omdat ik gedurznde het jaar andere prioriteiten zal hebben aangezien ik nog studente ben. Vinden jullie dat ik er te vroeg mee bezig be...
Voorbereiding Reacties: 5 7-7-2016 22:12:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...