Nu Online
Momenteel zijn er 604 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Ines
tips voor onthaal
We willen onze gasten speciaal ontvangen. Iemand enige tips? De gasten worden bij aankomst ook al meteen gefotografeerd, misschien hier iets rond doen?
Andere Reacties: 4 3-8-2009 19:55:39

stijn
Betaalbare feestzalen limburg
Hoi iedereen,wij zijn nog op zoek naar een betaalbare feestzaal in het limburgse, liefst niet te ver van Hasselt af, Iemand tips?Bedankt
Andere Reacties: 8 3-8-2009 19:19:43

Ankatrien
Bedankingen wijnflesjes
Hallo!Zijn er nog bruidjes die kleine wijnflesjes meegeven aan de genodigden? Waar gaan jullie deze halen? Wij hebben tot nog toe enkel Makro gedaan, 1,20€. Is het misschien ergens goedkoper? Ik wou hier ook graag een foto op, hoe doen jullie d...
Andere Reacties: 3 3-8-2009 17:53:03

stephanie
Kerk vastleggen, hoe?
Hoi iedereen,Morgen telefoneer ik de parochie om een dag en uur vast te leggen. Wat is dan het volgende? Moet je daar ook in ondertrouw? Wat houdt dit dan tegenwoordig in?GroetjesStephanie
Andere Reacties: 2 3-8-2009 16:04:55

beynen
tweede pas; perfect
Hallo,nu heb ik mijn trouwkleed zaterdag nog eens aangehad en ben er nog steeds weg van... Hopelijk zijn alle andere bruiden ook tevreden met hun kleed kzou zeggen laat t feest al maar beginnen.kijk er elke dag meer & meer naar uit, alles ligt hi...
Andere Reacties: 1 3-8-2009 16:02:12

Katrien
intredelied
Hey allemaal,ALs ik het zo lees op dit forum nemen de meesten maar één intredelied...is dit omdat jullie met jullie ventje binnenkomen? Of wat laten jullie horen als de suite en jullie ventje binnenkomt (of niets?)Groetjes,Katrien
Andere Reacties: 6 3-8-2009 15:39:13

Nele
cadeau bruidegom
Ik zou mijn ventje graag willen verrassen met een cadeau op onze huwelijksdag. Ik heb nog maar enkele dagen tijd, was dit volledig uit mijn hoofd gegaan. Hebben jullie tips?groetjesNele 08/08/2009
Andere Reacties: 5 3-8-2009 15:03:42

annelies
getuigen
Hallo, MIjn vriend zou graag zijn broer vragen als getuige, maar had dit graag op een originele manier gedaan? Ikzelf vraag mijn mama aan de hand van een cadeau met foto's van haar en ik. Iemand een idee? Of vinden jullie het overdreven om dit op een...
Andere Reacties: 4 3-8-2009 13:08:06

Sophie
ervaring met foto meirezonne
wie heeft er ervaring met foto meirezonne?Groetjes
Andere Reacties: 2 3-8-2009 13:00:24

Marian
Gasten alleen uitnodigen voor dessert
Op 8 mei 2010 is onze grote dag. Omdat wij geen receptie doen, zijn wij van plan om vrienden en collega's pas vanaf het dessertenbuffet uit te nodigen op het avondfeest (vanaf 21h15). Zijn er nog trouwers die dit doen? Ik ben bang dat de zaal tijdens...
Andere Reacties: 8 3-8-2009 12:22:09

ulrich
kleed shoppen
hey, medebruiden.hebben jullie winkels van bruidskleding waar jullie heel tevreden van zijn? Wat mag ik verwachten als ik eens een afspraak maak?
Andere Reacties: 15 3-8-2009 10:40:13

Katrien
2de pas
Hoi iedereen!Een moment waar ik al een tijdje weer naar uitkeek... mijn kleed nog eens passen.Normaal zou ik het pas gaan passen bij het testen van mijn kapsel zodat ik het totaalplaatje zou kunnen zien, maar ik begon erg te twijfelen en het hangt to...
Andere Reacties: 0 3-8-2009 9:49:14

Nadine
bruidskapper als make-up
Kan er mij iemand helpen ben op zoek naar een kapper net als iemand voor de make-up op mijn trouwdag 31 oktober?Mvg Nadine
Andere Reacties: 0 3-8-2009 1:22:21

Nathalie
Materiaal voor het aankleden van zaaltje
Wie is reeds getrouwd en wil hun versiering aan een prijsje wegdoen? Wij zoeken enkele dingen om een simpel zaaltje te versieren tot iets leuks...Indien jullie iets hebben, ik woon in Muizen (bij Mechelen), gelieve mij dan iets te laten weten.Alvast ...
Andere Reacties: 3 2-8-2009 18:59:40

Ines
locatie kortrijk foto's
Hallo,Wij zijn op zoek naar een foto locatie kortrijk. Liefst binnen want we trouwen in april en dan heb je nog niet echt goed weer.Thx!
Andere Reacties: 1 2-8-2009 18:14:10
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...