Nu Online
Momenteel zijn er 690 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Accessoires

Lieve
Cocktailjurkje gezocht
Ik ben zelf al eventjes getrouwd, maar kom nog regelmatig op de site kijken. Binnenkort mag ik te gast zijn op een huwelijk en ik ben op zoek naar een mooi, kort, simpel maar stijlvol cocktailjurkje. Iets als 'a little black dress' maar dan niet...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 17-8-2010 10:25:51

Debra
Te koop : Speciale halsketting
Mooi halsketting om te dragen als je schouders bloot zijn. Ik heb het 1 keer gedragen, nieuwprijs was 120€   http://www.2dehands.be/bijoux-horloges/bijoux/ketting/prachtige-halsketting-%C3%A9%C3%A9nmaal-gedragen-77362301.html   &nb...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 16-8-2010 15:16:40

Jessica
Stola/bolero/jasje gezocht voor op modern trouwkleed!
Hoi!   Ik heb mijn droomjurk maar vind maar geen passend iets voor erbovenop aangezien ik in de herfst trouw en we fotos willen tussen de herfstblaadjes is dat geen overbodige luxe! Wie weet waar ik dat kan vinden voor een schappelijke prijs? ...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 15-8-2010 16:52:35

Kim
invoorkleurige trouwschoenen mt 37 te koop, nieuw
Dag bruidjes,   Ik heb naar aanloop van de grote dag 4 paar schoenen (i know...) gekocht die een mogelijke kanshebber waren om te dragen op mijn huwelijk. Ik heb gisteren mijn voorlaatste pas gehad en ben er uit welke ik zal dragen. 1 paar ...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 13-8-2010 10:41:45

Yicke
BH met transparante rug
Voor al wie een trouwkleed met een kanten rug heeft (zoals ik): Aubade heeft momenteel een BH zonder bandjes waarvan je de stoffen rug kan vervangen door een plastiek rug (Pulp Seduction), die verkrijgbaar is in huidskleur of zwart met huidskleur. &...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 13-8-2010 9:43:36

Anne-Laure
zelf ringkussen maken ?
Op internet vind ik heel webshopjes waar ze ringkussentjes verkopen, maar ik zou dit graag in (ongeveer) dezelfde kleur en stof hebben van mijn bruidsjurk. Lijkt me mooi voor op de foto's. Vandaar had ik het idee om zo'n kussentje zelf te maken uit d...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 12-8-2010 22:00:28

Lien
halsketting
Hallo iedereen,   Ik ben op zoek naar mooie afbeeldingen van een halsketting voor bij een trouwjurk. Ik maak namelijk zelf mijn ketting, maar zou graag wat inspiratie hebben. Graag iets met parels, zoetwaterparels of zo. Je mag altijd afbeelding...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 8-8-2010 14:51:21

Venesa
Bruidsschoenen in PINK (fuchsia)
Hallo dames,   Ik ben op zoek naar schoenen in de kleur fuchsia of hoe ik het graag zeg PINK maar ik kan niks vinden, heb wel gezien dat ze echte bruidsschoenen kunnen kleuren maar dat vind ik niet mooi en vind het beetje te duur. Ik heb da...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 7-8-2010 0:13:12

Steffi
Ballerina's in kleur!
Hey medebruidjes..   Mijn zus, eveneens mijn getuige heeft een hevig roos bustierkleedje voor de trouw. Nu zijn we op zoek naar schoenen in hetzelfde kleur (fuschia - hevig roos) en liefst ballerina's. Kent er iemand een winkel waar ze schoe...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 6-8-2010 9:42:43

Kristin
ongedragen bruidsschoenen Linea Raffaëli te koop
Hey iedereen,   Ik verkoop ongedragen bruidsschoenen ivoorkleurig maat 38 van Linea Raffaëli.   Mail me even indien jullie geïntereseerd zijn, dan stuur ik foto's: kristinverbist@hotmail.com
Kledij - Accessoires Reacties: 0 5-8-2010 5:57:49

bram
trouwringen
we hebben onze trouwringen gevonden bij verhelst in roeselare 
Kledij - Accessoires Reacties: 2 4-8-2010 20:34:30

Anouk
Schoenen bruid
Hallo,   vorige vrijdag op zoek geweest naar mijn jurk en deze ook gevonden. Mijn vraag is nu waar kan je terecht voor bruidsschoenen, de schoenen in de winkel waar ik mijn jurk kocht zijn niet echt geschikt voor onder een bruidsjurk. Iemand goe...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 4-8-2010 17:41:31

Dorothea
Betalen van ringen FDO
Op 21 augustus zijn onze ringen normaal klaar en mogen we ze gaan ophalen (zijn van de streek). Maar hoe moeten we ze dan betalen? En wanneer? Ze hebben daar geen bankcontact dacht ik, dus moet je dat bedrag dan cash meenemen? Of kan je dat overschri...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 4-8-2010 13:58:22

Gitte
Sluier, mooi of helemaal fout?
Wie draagt een sluier op de grote dag? Wat vinden jullie van een sluier?   Groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 15 3-8-2010 14:31:20

Ashley
zwarte trouwschoen met punt
Hallo,   Ik ben op zoek naar gemakkelijke zwarte trouwschoen met een punt en een hakje. Iemand een idee waar ik eens kan gaan kijken. Graag regio rond gent aub
Kledij - Accessoires Reacties: 5 2-8-2010 21:37:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...