Nu Online
Momenteel zijn er 581 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen

H
Lettertype uitnodigingen
Iemand tips voor een leuk modern lettertype voor huwelijksuitnodigingen? Alle hulp is welkom htrouw2010@hotmail.com
Uitnodigingen Reacties: 1 23-2-2010 15:56:04

H
Design uitnodiging
Hallo, wij willen graag een design achtige uitnodiging. Eventueel enkel zwarte achtergrond met letters op. Iemand die ons hierbij kan/wil helpen? Je kan mij contacteren op htrouw2010@hotmail.com
Uitnodigingen Reacties: 7 23-2-2010 15:16:55

bianca
dringend hulp gezocht !
hey meiden,ik ben hier stillaan bezig met de uitnodigingen voor de trouw .nu zitten we met een probleem als wij trouwen word ook onze jongste zoon gedoopt nu zouden wij dat ook wel willen vermelden op het kaartje zodat hij ook niet vergeten wordt .ma...
Uitnodigingen Reacties: 3 23-2-2010 13:16:47

Caroline
uitnodigen collega's: dilemma!
Hallo allemaal,ik zit danig in de knoop met wie ik zou uitnodigen op ons huwelijk van de collega's. In ons zeer kleine departement van ongeveer 10 personen zijn er namelijk 3 groepen: diegenen waarmee ik heel goed overeen kom, een paar neutrale mense...
Uitnodigingen Reacties: 12 23-2-2010 11:33:16

Dorien
uitnodiging suite?
Hey iedereen,Werken jullie ook met een aparte uitnodiging voor de suite? Wat zetten jullie daar dan zoal op? Ik vind het nogal moeilijk dit alles er op te verwoorden :-)Groetjes,Dorien
Uitnodigingen Reacties: 3 22-2-2010 23:16:05

Dorien
Enkele vragen over tekst/verwoording op uitnodiging
Hey iedereen,Ik heb enkele vraagjes over de uitnodigingen.- wij kondigen zelfs ons huwelijk aan, niet "de ouders kondigen het huwelijk aan van...", maar we zouden hen wel onderaan de kaart willen vermelden met adres enzo. Hoe noteren jullie...
Uitnodigingen Reacties: 4 22-2-2010 23:14:52

Sophie
zowel receptie als feest
Hey, ik heb een vraagje. Iedereen die we uitnodigen voor de receptie, worden ook uitgenodigd voor het feest. Voor de uitnodigingen heb ik al: u bent van harte uitgenodigd voor de receptie vanaf 18u in...Nu zou ik er graag ook direct bij zetten dat ze...
Uitnodigingen Reacties: 4 22-2-2010 20:25:44

Dorien
"U" of "Jullie" in de uitnodigingen schrijven?
Hey iedereen,Wij zijn momenteel bezig met het opstellen van de tekst voor de uitnodigingen.Wij vragen ons af of jullie op de kaartjes het over "u" of "jullie" hebben? ("U bent/jullie zijn van harte uitgenogigd...", "...
Uitnodigingen Reacties: 7 22-2-2010 17:13:40

bride
persoonlijk uitnodigen of niet?
Hallo,wij zijn momenteel bezig met het opstellen van onze tekst voor de uitnodigingen. Wij vragen ons echter twee dingen af: 1) hoelang op voorhand moet je de uitnodigingen versturen? 2) is het nog "mode" van de tantes en nonkels persoonlij...
Uitnodigingen Reacties: 8 21-2-2010 19:50:39

Tamara
vermelding op uitnodiging
tijdens het avondfeest wordt er een kaasplank gegeven. Het is niet echt een 'diner', maar ook geen hapjes. Mensen zullen zeker genoeg hebben als avondmaal. Het zou dus zonde zijn als de gasten op voorhand nog een avondmaal thuis nuttigen. Ik vraag mi...
Uitnodigingen Reacties: 7 18-2-2010 18:20:22

Els
vermelden jullie ouders?
Hallo iedereendit weekend gaan we onze uitnodigingen bestellen, het ontwerp zelf is reeds gekozen. Wie van jullie vermeldt de ouders op de uitnodiging? Mijn vriend zijn zus is enkele jaren geleden getrouwd en op hun uitnodiging stond vermeld "dh...
Uitnodigingen Reacties: 19 18-2-2010 15:27:30

Esther
Save-the-date kaartjes??
Hoi allemaal!ik vroeg me af of er velen onder jullie save-the-date kaartjes versturen.Ik heb er wat over gelezen in een tijdschrift, maar het idee was eigenlijk nog nooit in me opgekomen :-)De meesten die op het feest worden uitgenodigd, zijn zelf to...
Uitnodigingen Reacties: 16 17-2-2010 16:25:50

Leen
Ontwerp uitnodigingskaart
Hallo iedereen,We zoeken nog voorbeeldjes van uitnodigingen om extra inspiratie op te doen bij het ontwerpen van de onze.We zouden graag met foto('s) werken.Voorbeeldjes mogen doorgemaild worden naar: vermeulen_leen@hotmail.com.Alvast een dikke merci...
Uitnodigingen Reacties: 1 16-2-2010 21:15:00

Mandy
Enveloppen dichtkleven???
Kleven jullie alle enveloppen dicht? Ook al geef je ze gewoon af of doe je ze op de post?Merci !!Mandy10/04/2010
Uitnodigingen Reacties: 3 16-2-2010 21:06:22

Jennifer
vermelding op uitnodigingen
op welke manier vermeld je de single jonge mannen? We hebben in onze vriendenkring nog een paar mannen die singen zijn. Hoe zet je dit erop Dhr. ... ?? Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Alvast bedankt
Uitnodigingen Reacties: 3 16-2-2010 20:35:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info