Nu Online
Momenteel zijn er 461 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

kathleen
Trouwbeurs gent
Onlangd is er een trouwbeurs geweest in gent. Boutique couture was er ook aanwezig. Graag wou ik informeren of er iemand naar de beurs is geweest en of je er een kortingbon kreeg? Indien er iemand een kortingsbon heeft en deze niet gebruikt mag mij ...
Voorbereiding Reacties: 12 26-1-2014 17:08:49

Delphine
Decoratie (kadertjes, menuhouders, rozenblaadjes,...) + onderrok te koop!
Hoi dames! Onze dag zit er al een tijdje op, en met een verhuis in het verschiet wil ik graag wat van onze spulletjes te koop zetten. - Onderrok met 1 hoepel, A-lijn, diameter 60 cm, maat medium. Nieuwprijs 50 euro, mag weg voor 25 euro. -...
Voorbereiding Reacties: 8 26-1-2014 16:36:33

Martine
Op zoek naar de perfecte winkel ...
... die niet lijkt te bestaan. Ik heb maatje 48 à 52 - afhankelijk van 't merk. Ik wil geen kleed voor mijn trouw, maar gewoon een geklede tuniek met een leuke broek of legging of iets dergelijks. Met kleedjes (gala-dingen en dergelijke) sta ik...
Voorbereiding Reacties: 13 26-1-2014 15:45:49

jonina
krijtbordjes
pieps wie weet war ik ze kan vinden? kleine krijtbordjes of van wie mag ik ze lenen misschien? lieve groetjes
Voorbereiding Reacties: 5 25-1-2014 18:51:45

jonina
gas voor ballonnen+ gelukspoppetjes
piep Wie kan mij eventjes helpen... Ik zoek gas voor ballonnen en liefst schappelijk qua prijs en liefst in de omgeving van Limburg? (Hasselt*Lummen) Gelukspoppetjes (bruidspaar)? geef je een paar per koppeltje of ? alvast bedankt voor jullie hu...
Voorbereiding Reacties: 8 25-1-2014 17:47:49

Evelien
Amerikaanse schoolbus - AspektMobiel - Bruidsparadijs
Voor onze trouwdag op zaterdag 16 augustus 2014 hadden wij graag een echte Amerikaanse schoolbus gehuurd. Het Bruidsparadijs blijkt de enige firma te zijn die meerdere van deze bussen heeft, en hen heringericht heeft met een gezelliger saloninterieur...
Voorbereiding Reacties: 9 24-1-2014 22:04:03

Annekatrien
slecht nieuws
 Gisteren hebben we te horen gekregen dat de moeder van mijn verloofde leukemie heeft. Ze moest direct naar het UZ Gent om direct chemotherapie te krijgen. Het is natuurlijk nog maar de eerste chemo die ze gekregen heeft, dus we w...
Voorbereiding Reacties: 11 24-1-2014 13:12:46

veronique
Checklist
Met nog 154 dagen wil tg ff checken dat ik niets over het hoofd zie! Wat is al ok: Trouwkleed Kostuum bruidegom Bruidskledij kindjes Feestzaal Dj Kerk Live muziek kerk Gemeentehuis Misboekje inhoud Ringen Uitnodigingen proefdruk in de maak Huwelijk...
Voorbereiding Reacties: 4 24-1-2014 12:51:56

Annelies
hoeveel misboekjes voorzien?
Goedemorgen allemaal, Nu de kaft van ons misboekje klaar is, zou ik graag de misboekjes beginnen afprinten. Ik weet alleen niet hoeveel misboekjes ik zou moeten voorzien? Is hier een richtlijn in? Wij geven 's avonds enkel een avondfeest en doen gee...
Voorbereiding Reacties: 15 24-1-2014 9:13:13

Ann
Slapen...
Oh help... Zenukes waren goed onder controle... Tot net... 03.11u, klaar wakker in bed liggen... Wat doet ne mens dan e??? Beetje fb en t forum nog s komen bekijken... In de hoop snel terug beetje moe te worden en nog minstens 3 uurtjes te kunnen sl...
Voorbereiding Reacties: 20 24-1-2014 3:35:02

Annelies
bedankje ouders en getuigen
Hallo allemaal, Hier ben ik weer. Geven jullie een bedankje aan jullie ouders en getuigen? Wij gaan de ouders een bloemetje geven in de mis (er wordt ook een tekstje voorgelezen) maar zouden onze getuigen ook een klein cadeautje geven. Vind het raar...
Voorbereiding Reacties: 3 23-1-2014 23:24:20

Annelies
ff teleurstelling...
Hallo allemaal, Moet even mijn hart luchten: we hebben één fotolocatie gevonden en waren op zoek naar een tweede zodat we niet enkel groen en parkfoto's zouden hebben. Onze eerste optie ruïne Ter Elst kan niet meer omwille van instort...
Voorbereiding Reacties: 8 23-1-2014 20:37:08

Dorothy
NU begint het pas ECHT te korten...
Hoi hoi hoi, Gisteren hebben we de uitnodigingen op de post gedaan en vandaag al komen de eerste bevestiginen binnen ! Ik vind het echt zoooo geweldig !! Het begint ferm te kriebelen in mijn buik... Bij blij blij blij blij ....
Voorbereiding Reacties: 7 23-1-2014 17:27:33

tatijanna
Draaiboek
Hallo ik had een vraagje, Hoe begin je aan een draaiboek ik,werk zonder ceremonie meester maar weet ni goed hoe ik,men draaiboek in elkaar moet steken ik toch beetje overzicht heb over mijn dag Groetjes
Voorbereiding Reacties: 22 23-1-2014 12:45:37

Natalie
Joepie , weral wat van mijn lijstje af!
Beste medebruidjes , Met nog 134 dagen op menne teller , heb ik weral wat zaken van men lijstje kunnen schrappen. Zaterdag zijn we onze trouwringen gaan bestellen bij Wim Meeussen in Antwerpen . En zojuist heb ik een praatpaal gereserveerd voor tij...
Voorbereiding Reacties: 3 22-1-2014 22:28:38
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...