Nu Online
Momenteel zijn er 560 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Steffie
Gezocht: titels romantische films / komedies
Hallo Ons thema voor de tafelindeling is 'films'. We zouden graag de covers van bestaande romantische films / komedies bewerken met onze eigen hoofden :) en dan op tafel plaatsen. Welke romantische films / komedies kennen jullie allemaal? Aan de me...
Ideeën Reacties: 16 14-6-2012 18:14:59

Melissa
Cupcakes voor vrijgezellencomité
Hey bruidjes en gommetjes! Afgelopen zaterdag had ik mijn vrijgezellen en wauw, wat was ie SUPER! Ik ben nog altijd onder de indruk hoeveel tijd en werk iedereen er heeft ingestoken! 1 van de activiteiten was een workshop 'cupcakes decoreren', echt ...
Ideeën Reacties: 3 14-6-2012 16:09:34

dorien
HELP: Wie uitnodigen voor wat???
Hallo iedereen, Ons eerste gedacht was ons feest op te delen in 3 delen: receptie, diner en dessertenbuffet+ dansfeest. Mijn collega's (met partner) zouden we uitnodigen voor de receptie (ong 50 genodigden) + de suite dan. Nadien worden familie en g...
Ideeën Reacties: 7 14-6-2012 12:40:16

fleur
Thema tafels avondfeest
Welk thema nemen jullie voor de tafels op het avondfeest? Ik weet nog altijd niks:( Ideeën zijn dus welkom!
Ideeën Reacties: 12 13-6-2012 20:55:50

caroline
bruidjes in de winter
hallo zijn er nog een paar bruidjes die in de winter trouwen laat mij iets weten. misschien kunnen we een beetje ideetjes wisselen.
Ideeën Reacties: 16 13-6-2012 20:30:15

Mikana
Te koop: Mooie witte vogelkooi - ideaal als enveloppendoos
Mooie witte vogelkooi kan met karsen of bloemen worden gedecoreerd (verkoop zonder decoratie) wij hebben het ter decoratie van onze bruiloft gebruikt - zie afbeelding. ca. 46cm (hoog) x 23cm (breed) 20 EUR per stuk - 2 stuk beschikbaar. Voor fo...
Ideeën Reacties: 7 12-6-2012 21:11:39

alexandra
Koets en huifkar gezocht
Hallo, Wij zijn op zoek naar een koets en huifkar voor onze trouw. Het liefst met witte paarden maar ik weet dat dit al wat moeilijker te vinden is. Onze trouw zal doorgaan in Limburg, dus het liefste zo dicht mogelijk daarbij. Kan iemand mij daarm...
Ideeën Reacties: 3 12-6-2012 12:03:34

caroline
brugge
hallo,zijn er nog bruidjes die uit brugge komen :-)groetejes caro
Ideeën Reacties: 19 12-6-2012 7:07:39

Ellen
"Het meest originele dat ik ooit zag tijdens op een huwelijk, was..."
De titel is al veelzeggend; welke ideeen heb je ooit gezien waarvan je dacht; als ik ooit trouw, dan zou ik "dat" ook wel willen doen? (uitnodigen/misboekjes/trouwbeloften/stadhuis/receptie/bedankjes/acts...). Hierbij al een voorbeeldje: "Het...
Ideeën Reacties: 15 11-6-2012 18:14:00

Evi
kadootjes voor de kindjes!
Aloha! Een tip voor al wie nog op zoek is naar een kleinigheidje om uit te delen aan de kindjes op jullie huwelijk:Een bloemenpen! hebben de onze net aangekregen en ze zijn GE-WEL-DIG! :)dit is de site waar wij ze gekocht hebben, je hebt er nog ander...
Ideeën Reacties: 3 11-6-2012 16:20:05

Bruidje
Restaurant aan de zee gezocht!
Hoi lieve bruidjes, Binnenkort zitten mijn kersverse man en ikzelf een weekendje aan de Belgische kust. Weet er iemand van jullie een leuk, romantisch restaurantje aan de zee, waar ik mijn hubbie mee kan verrassen? ''t Mag ook een 'beter' restaurant...
Ideeën Reacties: 16 11-6-2012 13:16:46

ruth
enveloppe-probleem!! en foto's
Hallo  allemaal :) onze uitnodigingen zijn net ontworpen, geweldig! Nu blijken er geen enveloppes te bestaan die ons formaat benaderen, in de beste keuze zit er 3 cm speling, dit is toch teveel hè. Kent iemand een adresje waar ze zelf env...
Ideeën Reacties: 10 11-6-2012 9:28:49

Wendy
Vintage huwelijk
Hoi, Ik heb nog lekker veel tijd om te plannen. Wij willen een retro/vintage huwelijk... Met oldtimers of oldtimerbus,veel kleur,een swingende openingsdans en een varkentje aan't spit ofzo en een vintage ijskarretje... Maar locaties,en andere aankle...
Ideeën Reacties: 12 11-6-2012 6:46:39

Tamara
Feestanimatie
We zijn voor op ons avondfeest opzoek naar iets van animatie. Het mag grappig zijn maar niet overdreven want zo heb ik er ook al gezien ;-) Heeft er iemand ervaringen of ideeën?? Grtjs
Ideeën Reacties: 1 10-6-2012 22:04:26

Valerie
cadeau ouders/getuigen
Hallo iedereen, Nog 75 dagen op de teller en vandaag hebben we onze uitnodigingen gefinaliseerd, klaar om aan de familie te geven of op de post te doen. Ondertussen heb ik ook nog eens een lijstje gemaakt met zaken die zo een beetje op de achtergron...
Ideeën Reacties: 5 10-6-2012 21:28:36
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...