Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 697 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Uitnodigingen
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
...
Volgende
Laatste
Annelies
Rekeningnummer of envelopje
Beste medebruidjes, vorige week zijn we langs de drukker geweest om onze uitnodigingen te ontwerpen. We waren overeengekomen om een rekeningnummer als cadeautip op te geven.Ik werk zelf in een feestzaal en enveloppes durven nogal eens verloren te ga...
Uitnodigingen
Reacties:
7
15-2-2010 12:00:13
Uschi
Franstalige teksten
Kent iemand originele franstalige teksten voor op uitnodiging?uschi13/08/2010
Uitnodigingen
Reacties:
2
14-2-2010 13:27:59
Cindy
Bestaat dit nog?
Hallo, kan er mij iemand zeggen of DDcreations nog bestaat te Aalter. Telefoonnummer blijkt namelijk niet te kloppen. Het is voor ons toch een uurtje om tot daar te rijden dus wil wel graag op zeker spelen. Super bedankt.
Uitnodigingen
Reacties:
3
14-2-2010 12:58:55
Ellen
Tekst
Dag bruidjes en gommetjes :-)Ik zit met een probleem ivm de tekst voor op onze uitnodigingen. Eerst effe een korte situatieschets. Wij trouwen alleen voor de wet, niet voor de kerk. s'avonds doen we wel een alternatieve viering maar dat is in de fees...
Uitnodigingen
Reacties:
11
12-2-2010 11:38:24
H
enveloppe in plastiek
Hallo,Ik ben verzot op de kaarten van Buromac maar vind ze wel erg duur. Wij zullen zelf een kaart laten ontwerpen. Weet iemand of de plastieken enveloppen (zoals bij Buromac) ergens te koop zijn?? Een mat wit of gekleurd zou wel leuk zijn?
Uitnodigingen
Reacties:
3
11-2-2010 21:39:55
Elien
Uitnodiging - suggesties
Dag Bruidjes,Ik zou graag mijn uitnodiging zelf ontwerpen. Mijn toekomstige en ik zullen een fotoshoot in een studio doen en zo de foto's gebruiken. We willen 1 foto in onze uitnodiging verwerken en de andere gebruiken voor thema's van de tafels of v...
Uitnodigingen
Reacties:
2
11-2-2010 10:34:35
Dorien
Aankondiging/uitnodiging gemeentehuis/kerk
Hey bruidjes!Ik zit een beetje in de problemen met onze uitnodigingen. Wij gebruiken twee kaarten: de aankondiging en op een apart kaartje de uitnodiging. Aangezien we een receptie, avondfeest en dessertbuffet houden, hebben we dus drie verschillende...
Uitnodigingen
Reacties:
6
8-2-2010 23:19:00
lindsay
zelfgemaakte uitnodigingen
hallo allemaal, graag zou ik mijn uitnodigingen zelf maken heeft er iemand een voorbeeld van een zelfgemaakte uitnodiging en tekst voor daaropalvast bedankt
Uitnodigingen
Reacties:
5
8-2-2010 17:28:57
Uschi
dresscode
Wij trouwen op ne vrijdag den 13de. We willen dus ook dat de gasten liefst in zwarte kledij komen. hoe kunnen we dat op een speelse manier formuleren op de uitnodiging?Uschi13/08/2010
Uitnodigingen
Reacties:
16
7-2-2010 18:42:19
Els
Tekst huwelijkskaart
Hey allemaal ...Op 26 juni is het zover; ons kerkelijk huwelijk! Onze wettelijke trouw is al achter de rug, door de aankoop van onze woning werd deze vervroegd. Om de kosten wat te drukken, gaan we de kaartjes zelf maken. (aankoop huis, e.d. was al e...
Uitnodigingen
Reacties:
4
7-2-2010 16:01:56
Tine
Enveloppen uitnodigingen
Hallo,We hebben onze uitnodigingen en die zou ik zo snel mogelijk willen schrijven, maar... Ik twijfel hoe ik de namen er moet opzetten. Moet ik bv. zettenAan de heer en mevrouwVermeersch-DekoninckVlaanderenstraat 18000 Roeselare?En als er dan kinder...
Uitnodigingen
Reacties:
5
7-2-2010 10:36:24
Evelien
tekst uitnodiging
Hey,Hopenlijk kunnen jullie mij helpen.Ik zoek nog een stukje tekst dat rijmt voor op onze trouwuitnodiging.De mensen die een uitnodiging krijgen worden op receptie,diner-& avondfeest verwacht. Nu moet ik dat al rijmend formuleren op onze uitnodi...
Uitnodigingen
Reacties:
4
6-2-2010 19:41:29
Kaoutar
uitnodifingskaartjes zelf maken.
hallo,kan er iemand me vertellen hoe je zelf kaartjes kan maken? welke programma? welk professioneel toestel dat nodig is? wie kan me helpen of eventueel raad geven?bedankt!
Uitnodigingen
Reacties:
3
6-2-2010 16:37:55
Inge
doordrukstempels
Hallo,Wij zijn zelf onze uitnodigingen aan het maken.Nu was ik opzoek naar iets om een hartvorm in het verharde papier te krijgen dat komt dan zo een beetje naar boven. nu heb ik in de AVA al wel iets gevonden maar dat waren echt perforators in alle ...
Uitnodigingen
Reacties:
5
6-2-2010 7:18:56
Evi
uitnodingen
hey bruidjes,wij hebben vandaag nog 100 daagjes te gaan, dus hoogste tijd om de uitnodigingen te regelen! Ik had nog enkele vraagjes:hebben jullie enkele voorbeeldtekstjes? Wij zouden werken met uitnodiging waarop de aankondiging staat en het uur van...
Uitnodigingen
Reacties:
7
4-2-2010 10:12:18
Eerste
Vorige
125
126
127
128
129
130
131
132
133
134
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
DVfoto
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in
Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
Grafische Vormgeving bvba
Toffe kaarten, die hartjes raken
in
Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer...
Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in
Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden
Meer info
Huyze Miekado
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in
torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten!
Meer info