Nu Online
Momenteel zijn er 645 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Charlotte
Sauna voor 12 personen gezocht
Voor mijn vrijgezellen zijn we op zoek naar een betaalbare wellness (sauna, zwembad, stoombad...) waar we met zo'n 12 personen naar toe kunnen. (genoeg ruimte dus nodig) Dit graag in West-Vlaanderen.Iemand een idee?  
Voorbereiding Reacties: 4 22-1-2014 20:10:52

sandrine
Autolinten AVA
hoi iedereen, we hebben vorige week de details gekocht voor ons huwelijk. we hebben namelijk ook een set gekocht in de ava van autolinten. je moet het wel zelf nog in mekaar prutsen zo die ponponachtige toestanden enzo er zitten wel gaatjes overal i...
Voorbereiding Reacties: 2 22-1-2014 18:53:01

ilse
leuke ideeën avondfeest
Hoi allen Wij zijn op zoek naar leuke of originele ideeën om een avondfeest (het is echt de bedoeling om een drink- en dansfeest te houden met hoofdzakelijk staantafels en dj) wedding-y te maken. Een idee van goodie bag heb ik al overwogen of&n...
Voorbereiding Reacties: 0 22-1-2014 11:15:50

Emily
Spulletjes te koop
Hallo iedereen, Wij zijn nu al bijna een halfjaar getrouwd en heb nog enkele dingen te koop staan waar iemand anders misschien blij mee is. Een envellopendoos in ivoorkleur waar we 15€ voor vragen (incl. verzending via kiala), 6 kleine curlie...
Voorbereiding Reacties: 12 22-1-2014 10:57:07

ine
frituur regio mechelen leuveb
hallo, we zouden graag s' avonds een frituur laten komen voor de mensen die naar het avondfeest komen zodat die ook iets kleins kunnen eten. iemand tips of adresjes? groetjes
Voorbereiding Reacties: 1 21-1-2014 22:31:43

Katrien
Dagindeling
Beste medebruidjes Ik zit met een vraagje. Wij trouwen namelijk om 14u in de kerk. De mis duurt ongeveer 1uur. De tijd dat we wat foto'kes nemen en dag zeggen aan iedereen zal het waarschijnlijk 15.15-30 zijn. Er zijn ongeveer 85 personen uitg...
Voorbereiding Reacties: 1 21-1-2014 16:23:50

ine
weet niet waar aan eerst te beginnen
pieps, Nu dat ik zwanger ben (6maand) weet ik niet meer wat eerst te doen,  Heb zoveel te doen zowel voor de trouw als de geboorte. en zit wat vast heb zo het gevoel dat ik vanalles aan het vergeten ben. Zaal, eten en gemeentehuis liggen vast....
Voorbereiding Reacties: 7 21-1-2014 13:47:23

wendy
vraagje voor de mensen met candy bar en snoepbedankjes
Hallo allemaal, even een snoep vraagje, we geven als bedankjes kleine potjes met snoepjes,Welke snoepjes gebruiken jullie? dacht aan de kleuren rood wit (thema kleur) of alle kleuren door elkaar.(daar is de twijfelaar weer :-))Waar halen jullie de s...
Voorbereiding Reacties: 2 21-1-2014 9:27:26

Dorien
doe nou even normaal
Ok meiden, dit moet me even van het hart en daarna probeer ik het los te laten. Tijdens het laatste kerstfeest is er ruzie ontstaan (nou ja het zat er al aan te komen) tussen mijn beide nonkels. De ene is (braaf gezegd) een eikel en de andere heeft...
Voorbereiding Reacties: 6 21-1-2014 8:45:26

debora
dessertenbuffet
Hallo meiden,Hier ben ik nog eens!Ik ben in onderhandeling voor het dessertenbuffet, maar vraag me echt af hoeveel ik zou bestellen?We hebben een snoepbuffet staan (hebben 12 tot 18 snoepjes per persoon gerekend)Daarna ...
Voorbereiding Reacties: 2 20-1-2014 22:20:36

Annelies
trouwschoenen
Dag allemaal, Morgen ga ik naar Van Loock in Zandhoven kijken voor trouwschoenen. Ik kijk er erg naar uit! Groetjes van een excited bruidje!
Voorbereiding Reacties: 5 20-1-2014 21:54:10

Caroline
Witte duiven+schoenen
Dag medebruidjes, Ik ben van de week mijn schoenen gaan kopen. Ik verschoot er van hoeveel keus ik had. (Heb namelijk maat 43). Heb gekozen voor een heel simpele en gemakkelijk schoen. Geen te hogen hak dat ik niet veel groter ben dan men ventje. Hi...
Voorbereiding Reacties: 3 20-1-2014 18:18:02

tineke
liedjes voor huifwagen
Hallo, wij laten ons vervoeren samen met de suite met een huifwagen. We mogen liedjes laten afspelen, ik zou graag een cd maken waar alle liedjes op staan. Ik zoek nog liedjes waar er ook ambiance inzit. Iemand suggesties? :-)
Voorbereiding Reacties: 2 20-1-2014 13:45:32

Dorien
Love to DIY
Hey bruidjes, ik weet niet of jullie dat ook hebben maar nu de grote dag steeds dichter komt, krijg ik ook nog allemaal extra ideetjes. Hier heb ik ook de tijd voor aangezien ik veel ver van tevoren had geregeld ;)! Ondertussen heb ik al heel wat ge...
Voorbereiding Reacties: 10 20-1-2014 10:07:46

Tina
trouw + doop van onze 2 kindjes combineren
Hallo, Wij willen onze trouw combineren met de doop van onze 2 kinderen. Zodat deze speciale dag nog meer speciaal zou zijn.  Heeft iemand hier ervaring mee? Ideeën zijn altijd welkom!! Wij willen dit ook in intieme kring doen, maar zoude...
Voorbereiding Reacties: 1 20-1-2014 10:06:53
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...