Nu Online
Momenteel zijn er 566 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

sonja
Gekleurde raffia
Weet iemand waar ik dat kan kopen ?
Ideeën Reacties: 3 10-6-2012 13:51:58

tash
witte enveloppedoos gezocht
Er zullen zeker en vast wel mensen zijn die hun enveloppedoos van hun huwelijk verkopen.  Ik heb niet echt zin om ze via een webwinkel te bestellen.  Omdat het voor ons momenteel een heel drukke periode is en ik graag al wat dingen wil afvi...
Ideeën Reacties: 4 10-6-2012 10:29:49

sandra
winkelwagenmuntjes
Hallo, Ik heb enkele vraagjes voor wie winkelwagenmuntjes bij Looland heeft besteld: Welke maat hebben jullie genomen (0,50, 1 of 2 euro)? En hebben jullie de standaard genomen of gelakt? Zijn de gelakte echt heel blinkend? Groetjes, Sandra
Ideeën Reacties: 2 9-6-2012 15:48:04

Lies
Verwenweekend
Hey bruidjes! Omdat onze ouders ons huwelijk betalen en omdat we ze natuurlijk mega-graag zien, willen we hun een verwenweekend cadeau doen met alles erop en eraan. We gaan 3 dagen naar Oostduinkerke. We gaan al zeker eten in een van hun lievel...
Ideeën Reacties: 4 8-6-2012 21:09:36

Steffie
Huwelijkskapsel
Hallo, Ik ben op  zoek naar een speciaal bruidskapsel: een lage dot of lage staart met vlechtjes ofzo en bloemetje, krulletjes. Of een schuine dot of vlecht? Wie heeft er toevallig een mooie foto? Thanks xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Ideeën Reacties: 6 8-6-2012 19:07:54

dorien
Verloop trouwdag
Hallo iedereen, Wij trouwen volgend jaar in augustus. We zijn volop bezig met alles te regelen. Maak me wel zorgen over hoe we de dag best laten verlopen. We willen die dag trouwen voor de wet en voor de kerk. We hebben ook een aparte receptie dus d...
Ideeën Reacties: 8 8-6-2012 14:52:32

shauni
taken voor een bruidsmeisje
hallo bruidjes, ik heb voor op mijn huwelijk 1 bruidsmeisje van 5 jaar en een jongen van 3 jaar. Maar doordat mijn zus van 14 jaar alleen in de suite zou moeten lopen, zou ik haar graag ook bruidsmeisje maken. Ik heb het haar nog niet gevraagd omdat ...
Ideeën Reacties: 2 8-6-2012 13:00:49

Siska
Foto op puzzel
Hey! Heeft iemand een idee waar je (goedkoop) foto's op een puzzel kan laten drukken? Op de meeste websites starten de puzzels pas vanaf 24 stukjes, maar dat zijn er teveel. Ik had gedacht aan max. 10 stukjes... Groetjes Siska
Ideeën Reacties: 5 7-6-2012 12:14:17

Valérie
Muziek viering Troopje
Wie heeft er leuke liedjes voor het gedeelte huwelijk en voor het gedeelte doop? Alle voorstellen zijn welkom. Groeten. Valérie
Ideeën Reacties: 3 7-6-2012 11:36:24

tash
gezocht : goudsmid die werkt met titanium
omdat we onze ringen in titanium willen en blijkbaar dit toch niet zo evident is voor een goudsmid, had ik graag deze vraag hier op het forum "gesmeten" Titanium zou een heel andere manier van werken betreffen dan goud.   We hebben 1 goudsmid ge...
Ideeën Reacties: 6 7-6-2012 10:20:02

Steffie
Speech avondfeest
Dag bruidjes Wij trouwen op 21 juli en moeten nog onze speech voor op het avondfeest schrijven. Wij zijn totaal niet creatief, taalvaardig aangelegd :). Daarom zou het een hele grote hulp zijn mochten jullie de speech van het avondfeest met ons will...
Ideeën Reacties: 3 6-6-2012 21:47:10

Nicky
Originele ideeën als "cadeau" voor het bruidspaar
Je kent ze wel.. Van die "toffe" cadeaus die gegeven worden aan een pasgetrouwd koppel. Ik krijg deze week een mail met volgende oproep: Jullie zijn uitgenodigd op het huwelijksfeest van X en X. Dit gaat hoogstwaarschijnlijk een onvergetelijke dag...
Ideeën Reacties: 12 6-6-2012 8:18:49

Sandra
Boudoir shoot gepland - ssshhhht...
Hallo bruidjes to be, Even goed opletten dat mijn aanstaande de komende dagen niet meeleest op het forum... Ik heb dan toch een boudoir shoot gepland op woensdag 8 augustus via Ankya: http://www.anyka.be/boudoir-fotoshootsHad hier een tijdje geleden...
Ideeën Reacties: 10 5-6-2012 14:51:58

Stephanie
Doos enveloppen
Hey medebruidjes Enig idee waar ik een leuke doos kan vinden om de enveloppen in te deponeren? Of eventueel een leuk idee om er een originele te maken??? De tijd begint te dringen en stilaan probeer ik de laatste "prulletjes" in orde te brengen. Dit...
Ideeën Reacties: 4 5-6-2012 12:46:20

Tine
Ballonnen
Hoi, Ik had graag op ons feest zowel binnen als buiten zo'n zuil met ballonnen gehad, of iets in die aard. Gewoon: ballonnen, wit en rood! Iemand een idee waar ik zoiets vind? We huwen in België... Dank je!
Ideeën Reacties: 12 5-6-2012 12:00:52
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...