Nu Online
Momenteel zijn er 530 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

ilse
locatie gezocht in gent
hallo wij trouwen op 10/09/2016 en wij zoeken voor in het gentse een binnenlocatie voor de fotos te trekken. nu liefst in het centrum omdat wij daar ook onze fotos gaan trekken heeft iemand een idee?
Locaties - Fotografie Reacties: 0 29-6-2016 17:33:03

Inge
Chocoladefontien
Voor ons trouwfeest in de winter willen we graag een chocoladefontein huren.  Iemand dit ooit al gedaan?  Hoe doe je dat praktisch met het fruit, vb. banaan wordt zo snel bruin Is de fontein voldoende of zouden jullie er nog iets bijgeven?...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 29-6-2016 10:26:45

Sanne
feestzaal limburg
Hallo, Wij trouwen op 16 juni 2018 en zijn stilaan op zoek naar een feestzaal. Wijzelf wonen in Opglabbeek en zijn in deze omgeving op zoek naar een feestzaal inclusief catering ( wel liefst tegen betaalbare prijzen) En hoe doen jullie dit met col...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 29-6-2016 10:10:56

stefanie
Misboekje
Lieve bruidjes , Hoe hebben jullie de misboekjes gebundeld ?
Voorbereiding Reacties: 5 27-6-2016 22:58:57

renaud
Witte loper 30 m
Deze loper is standaard 1 meter breed en 30meter lang.  De loper heeft een doorzichtig beschermfolie dus u kunt die folie tot het laatste moment laten hangen. Zo blijft de loper tot op het laatste vlekvrij! Hij is geschikt voor zowel binnen (b...
Ideeën Reacties: 2 27-6-2016 21:19:10

Sabe
fotograaf 9 juli
Hallo, ik ben nog op zoek naar een fotograaf voor 9 juli in het Antwerpse (student mag ook) Contacteer me!! 
Fotografie Reacties: 8 27-6-2016 14:09:21

Kim
Ceremonie
Hey allemaal, Wij trouwen in mei 2017 en mijn vriend wil graag een ceremonie i.p.v. kerkelijk huwelijk.  Hebben jullie ideeen voor ceremoniesprekers? Ook zoeken we nog een leuke plaats ergens rond Lier, Hove, Edegem, Mortsel, Boechout.... Het ...
Ceremonie Reacties: 12 27-6-2016 14:00:34

Wesley
Ervaring Kasteel Rozelaar te Lochristi?
Wij zouden volgend jaar trouwen en deze locatie spreekt ons enorm aan.Heeft hier al iemand ervaring met deze zaal alsook met de feestarchitectdie wordt aangeraden?Wij zouden willen gaan voor een "modern trouwfeest", in die zin dater geen avonddi...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 27-6-2016 11:18:22

Evelien
Offerande
Dag allemaal Ik heb nog een hele tijd te gaan. Vandaag pas afspraak op de locatie en hopelijk kunnen we onze datum dan vastleggen september 2017. Maar ik ben dat type bruidje dat al verliefd was op een jurk voor ze haar toekomstige man vond. Al een...
Ceremonie Reacties: 1 27-6-2016 9:48:17

manou
Gepersonaliseerde all stars
Dag iedereen, Wil graag met de trouw gepersonaliseerse all stars voor zowel mij als mijn vriend. Liefst niet het op genaaide stukje stof maar handbeschilderd. Aan 1 kant de datum, aan de andere kan mrs/mr naam. Ook zoudem de all stars in een fel kl...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 27-6-2016 0:00:40

manou
The tie bar/ mrs bow tie
Dag iedereen, Iemand ervaringen met strikjes van the tie bar of mrs bow tie? Hoe is de kwaliteit, de versturing? Iemand ervaring met beide en dus kan vergelijken? Andere aanraders? Groetjes
Kledij - Bruidegom Reacties: 0 26-6-2016 22:18:09

Sofie
Zelf photobooth maken
Hey allemaal, Wij hebben helaas geen budget meer om een photobooth te huren, maar zouden toch graag iets van een fotohoekje installeren. We dachten om een camera op een statief te zetten die de gasten zelf bedienen, gecombineerd met de app wedpics ...
Ideeën Reacties: 4 26-6-2016 20:43:01

tinne
40 dagen
hey iedereen Al een tijdje geleden dat ik nog iets postte... Maar nu komt onze grote dag echt dichtbij :D. spannend... Ik denk dat we alles al bijna geregeld hebben, maar de schrik om iets te vergeten is dus ook nog groot ;) Morgen zijn mijn aan...
Voorbereiding Reacties: 1 26-6-2016 20:27:25

manou
Letterpress uitnodiging
Dag iedereen, Ben eens aan het rondneuzen voor uitnodigingen en mijn oog is gevallen op letterpress uitnodigingen. Welke richtprijs per stuk zou ik kunnen verwachten voor 1 zijde gedrukt in 1 kleur. (Tussen de 50 en 100 stuks) Zowel met als zonder...
Uitnodigingen Reacties: 2 26-6-2016 20:21:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...