Nu Online
Momenteel zijn er 598 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

Valérie
Getuigen ideeen huwelijksdag
Hey, Kzou onze getuigen een belangrijke rol willen laten spelen op de mooiste dag van ons leven. Graag zou ik hun en paar opdrachten willen geven voor zowel de vrijgezellen, tijdens huwelijksviering als de tijdens het avondfeest,... Heeft er iemand ...
Ideeën Reacties: 1 5-6-2012 11:42:03

sarah
Bedankjes
Hey bruidjes, Wij zijn op zoek naar een origineel bedankje dat de mensen voor altijd hebben. Dus geen bruidsuiker of snoepjes ofzo. Zijn er bruidjes of bruidegommen die zoiets hebben of al tegengekomen zijn? Wat geven jullie trouwens aan de ge...
Ideeën Reacties: 16 4-6-2012 16:56:13

sarah
Gastenboek en enveloppendoos
Hey bruidjes, Ik ben nog op zoek naar een gastenboek en enveloppendoos, maar ik heb absoluut geen idee waar ik ze moet vinden. Ik heb al op heel wat websites gezeten, maar ik vraag mij dan af of de artikelen wel van goede kwaliteit zijn aangezien...
Ideeën Reacties: 10 4-6-2012 16:43:25

Ann
videogastenboek: kaartjes voor op tafel te leggen.
Zit even met een vraagje ivm een formulering. Wij zouden op al onze tafels kaartjes willen zetten met een leuke formulering dat mensen niet mogen vergeten iets in te spreken op ons videogastenboek.Ik had al: vergeet geen boodschap achter te laten op ...
Ideeën Reacties: 1 4-6-2012 12:31:02

Steffie
Verrassing bruidegom!!!
Dag bruidjes, Ik zou graag mijn toekomstige verrassen op onze huwelijksdag: in de kerk, op het avondfeest.... maar heb geen flauw idee hoe. Heeft iemand een leuk idee? Tip: hij houdt van koersen, barbecuen... Thankxxx
Ideeën Reacties: 3 4-6-2012 8:35:45

Eef
Glow Sticks... wanneer afgeven?
Hallo !Vandaag in de action (geweldige winkel !) bellenblaas (0,72 EUR voor 3 stuks) én glow sticks (0,84 EUR voor 15 stuks) gekocht. Was al langer op zoek, maar vond het altijd wat te duur. Maar nu... Koopje!Nu zitten we dus in de knoei (en een...
Ideeën Reacties: 11 2-6-2012 20:02:20

lesley
bedanking
misschien een rare vraag, maar zou graag jullie mening eens vragen wat ik het best doe in volgende situatie... wij geven zowel een receptie als een avondfeest, de mensen die zijn langsgeweest en de mensen die op de avondfeest zijn krijgen na het huw...
Ideeën Reacties: 5 2-6-2012 19:46:04

dorien
VWbusjes
Hallo, Weet iemand waar we een aantal VWbusjes kunnen huren in de buurt van leuven - aarschot - diest - tienen. Denk dat we er minimum 3 moeten hebben want onze suite bestaat uit 24 personen. Ook enig idee van de prijs? Mercikes
Ideeën Reacties: 1 31-5-2012 14:29:29

dorien
Mooie zaal zonder catering regio leuven - aarschot - diest - tienen
Hallo, Wij gaan eind augustus, begin september 2013 trouwen. Hebben jullie een idee van mooie zalen die je kan afhuren zonder catering en dit in de buurt van leuven - aarschot - diest - tienen? Dank u!
Ideeën Reacties: 0 31-5-2012 14:26:39

Ilse
Idee voor kado?
Aanstaande zaterdag zijn wij uitgenodigd op de huwelijksreceptie van onze boekhouder. Mijn partner kan er niet bij zijn, maar ik ga toch alleen. Ik heb echter geen idee wat voor een geschenk ik aan hen kan overhandigen en ook het budget hiervoor? H...
Ideeën Reacties: 10 31-5-2012 9:26:53

Melissa
Onze wensboom is er eindelijk!
Hoi mede bruidjes en gommetjes! Even mijn vreugde delen want zoals de titel het al zegt: onze wensboom is er eindelijk! We hadden hem 2 maanden geleden besteld in de US waarvan hij anderhalve maand bij de douane in Brussel heeft gelegen... Uiteindel...
Ideeën Reacties: 8 30-5-2012 13:16:23

Stefanie
Misboekjes samenbinden
Hoi allemaal, De titel zegt genoeg: ik zoek een leuke manier om de misboekjes samen te binden.. Wij maken onze boekjes zelf, maar ik heb ontdekt dat een gewoon nietjesmachine niet tot in het midden van een A4-blad reikt om te nieten... En om nu voor ...
Ideeën Reacties: 11 30-5-2012 11:27:14

Bianca
Rode loper gezocht
Dag bruidjes Ik ben nog op zoek naar een rode loper voor aan de kerk en voor aan onze woning. Heeft iemand er nog één te koop? Waar hebben jullie een rode loper gekocht? Alvast bedankt. groetjes
Ideeën Reacties: 5 30-5-2012 9:52:03

Martine
filmpje binnenkomend koppel safri duo
Hey bruidjes , ik heb overlaatst een filmpje gezien over een koppel dat zijn entree maakt in de zaal op het lied van safri duo ( bongo song ) , maar ik weet ni meer of het op deze site was . was nogal een grappige entree
Ideeën Reacties: 5 29-5-2012 23:36:33

sof
Versiering tafels in moderne feestzaal
Hoi allemaal, Ik heb even geen inspiratie meer en roep jullie hulp in ;-). Wij hebben ons avondfeest in een leuke, moderne zaal (Fabriekspand Roeselare, lichte industriele look) en zoeken nog hoe we die best inrichten. We zoeken nog naar wa...
Ideeën Reacties: 8 29-5-2012 20:39:25
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...