Nu Online
Momenteel zijn er 635 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Accessoires

Cindy
handtas
Hallo,   Ik vroeg me af of jullie een handtas bij jullie hebben of dat je bepaalde zaken meegeeft met iemand.  Wat doen jullie met portemonnee, zakdoekjes ( ik heb meestal last van tranende ogen bij zulke gelegenheden, dus ik vrees dat ik...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 29-6-2010 15:32:22

natacha
kleedje afhalen ;-0
heb deze week telefoon gehad dak m,n kleedje mag gaan afhalen ma ga nog even wachten om het te halen want moet nog iets zoeken waar ik het moet gaan hangen onder dat ventje het ziet he hij is nog altijd overtuigd dat het een groen kleed is omdat een ...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 27-6-2010 9:23:43

katrien
Sluier of niet????
Hey, Vraagje,ik ben aant twijfelen of ik een sluier in mijn haar zou steken of niet?? Ik heb namelijk een kleed van Linea Raffaeli,B10 SET 21   Ik heb ook een tiara voor in mijn haar.   xxxx   Mercitjes    
Kledij - Accessoires Reacties: 3 25-6-2010 19:25:32

Anika
broche - doorzichtig BH-bandje
Hey,   weet iemand waar ik een moderne broche kan kopen?  Het is de bedoeling dat mijn sleep wordt omhoog gestoken op het feest.   En ik ben ook nog op zoek naar zo'n doorzichtig bandje voor mijn bh, maar dan eentje die rond m'n ...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 20-6-2010 19:49:40

Maaike
Trouwschoenen
Dag bruidjes!   Bij mijn eerste pas moet ik mijn bruidsschoenen meebrengen om de gepaste lengte van het kleed te bepalen. Die eerste pas is pas gepland in november, maar gezien de solden in juli, had ik graag dan mijn schoenen al gekocht. &n...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 20-6-2010 17:28:49

Evy
Aubergine handtasje
Hallo, ik heb vandaag mijn suitekledij gekocht bij De Cock in Wolvertem aan -75% (echt de moeite nu daar), de kleur is aubergine, nu had ik er graag een handtasje in dezelfde kleur bij gekocht, zo'n klein om aan de arm te hangen. Kan er mij iemand hi...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 19-6-2010 21:58:11

Evy
Aubergine handtasje
Hallo, ik heb vandaag mijn suitekledij gekocht bij De Cock in Wolvertem aan -75% (echt de moeite nu daar), de kleur is aubergine, nu had ik er graag een handtasje in dezelfde kleur bij gekocht, zo'n klein om aan de arm te hangen. Kan er mij iemand hi...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 19-6-2010 21:57:21

Eline
beetje ramp!!
Hallo,   ik heb dus mooie witte leren schoentjes voor mijn trouw. Maar ze knellen wat. In de winkel liepen ze echt goed en nu niet meer. Wat is het beste om je leer wat uit te rekken of zo ^^?   Groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 19 16-6-2010 14:41:56

Ann
BlinxBling - haarjuwelen
Dag dames, Tijdens mijn zoektocht naar een eenvoudige versiering voor mijn haar kwam ik uit bij een soort swarovskisteentjes die over een streng haar worden geschoven. Heeft iemand ervaring met die haarkristallen van BlinxBling? En bovenal, weet i...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 16-6-2010 14:28:20

stefanie
LINGERIE!!!
helaba,   Nog 83 dagen en het is zo ver bij ons!!! Ben nu op zoek naar lingerie, iemand tips van winkels? regio antwerpen ,mechelen??? Vindt het allemaal nogal sober en niets speciaal... dank u!!!!!   groetjes stefanie
Kledij - Accessoires Reacties: 7 14-6-2010 21:11:29

marijke
schoenen rainbow clu- waar te verkrijgen?
Hey!   Ik heb mijn zoektocht naar champagnekleurige schoentjes in de gewone (lees minder dure) winkels opgegeven! Ik vind alleen maar witte schoenen! Ik ben dan eens gaan goole-en en ik vind de schoenen van Rainbow Club bijzonder mooi en...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 14-6-2010 14:04:53

vicky
huwelijksaccesoires
Ik ben volop alle kleine dingen aan het regelen met nog 63 dagen te gaan beginnen de dagen steeds sneller te gaan. Heeft er iemand een idee van waar we op een online-site allerhande accesoires kunnen bestellen zoals enveloppendoos, ringkussentje, ko...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 11-6-2010 21:58:12

Nele
Handschoentjes
Dag bruidjes, op mijn trouwdag draag ik handschoentjes zonder vingers... Zou ik deze mogen aanhouden tijdens het ringen-gebeuren? Wat zouden jullie doen? Rekening houdend met de foto's... Liefs, een ongedurige bruid
Kledij - Accessoires Reacties: 3 11-6-2010 21:50:18

Nele
Sluier
Dag aanstaande bruidjes,   Mijn teller staat momenteel op 35 dagen! Spannend! Ik heb gekozen voor een kleed met sluier... Alleen vraag ik me af wanneer mijn aanstaande mijn sluier naar achter moet doen...? Is dat bij het binnenkomen, of pas...
Kledij - Accessoires Reacties: 5 11-6-2010 20:49:01

Iryna
Trouwschoenen te koop, nieuw, maat 40
Beste bruidjes,   Ik verkoop een paar nieuwe bruidschoenen  Lady by  Pink Paradox  maat 40. Kleur : ivoor en hakhoogte : 5.5 cm Ze zijn nooit gedragen. http://www.paradoxlondon.com/Pink/Paradise.htm   Voor ...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 11-6-2010 20:15:16
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...