Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 648 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Kledij - Trouwjurk
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
...
Volgende
Laatste
Ellen
Sluier
Heeft er nog iemand zelf zijn sluier gemaakt? Zo ja, enkele tips of foto's? :-)
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
23-9-2012 13:06:48
Jente
Ervaring Le Chapeau en La Tiara
Hallo Bruidjes! Gisteren voor de eerste keer op kleedjesjacht gegaan bij Le Chapeau en La Tiara en ik heb mijn kleedje gevonden! In de voormiddag ging ik, samen met mijn mama en zus (tevens getuige), naar Le Chapeau. We werden er heel vriendelijk o...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
11
23-9-2012 12:33:34
virginia
waarheen met mijn trouwjurk?
Dag bruidjes en bruidegommetjes enzo! Ik heb een probleempje met mijn jurk. Ik heb mijn droomkleedje gevonden bij de la sposa outlet! Maar... het moet nog ingenomen worden aan de taille enzo. Nu kan ik weer terug gaan naar ginder maar dat is nogal ve...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
23-9-2012 10:11:55
mona
Korte fifties trouwjurk, stijl Audrey Hepburn
Ik weet dat het hier af en toe al eens aan bod gekomen is, de zoektocht naar een fifties jurkje, maar in de oude topics vind ik geen bevredigend antwoord, dus ik probeer het nog eens. Ik zou graag trouwen in een jurkje als de modellen Rosa, Alice o...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
25
23-9-2012 9:09:28
Vicky
Trouwkleed: check!
En her eerste kleed dat de winkel voor me heeft opzij gehouden is het geworden! Loooooooooooooove my pronovias dress! <3
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
10
23-9-2012 8:49:46
Manuela
Droogkuis trouwkleedje
Totaal onverwachts toch nog een berichtje posten ^^ Ik ben radeloos opzoek naar een deftige droogkuis om m'n kleedje te laten kuisen!!!!! Weet er iemand een goede zijn regio Leuven - Tienen? Wil echt m'n trouwkleedje proper krijgen, maar wil ook 100%...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
4
22-9-2012 15:27:15
Evy
DE jurk aangehad!! Maar nog niet gekocht...
Dames, Ik kom juist terug van het passen en ik heb DE jurk aangehad, zo mooi!! OH MY GOD! Mijn mama zei "Je straalt in deze jurk" Zijzelf vond hem ook prachtig! Waarom heb ik hem niet gekocht vragen jullie je waarschijnlijk af... Awel, hij ligt bov...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
8
21-9-2012 17:06:13
Jente
Eerste keer kleedjes passen - zenuwen!
Morgen ga ik voor het eerst op kleedjesjacht, samen met mijn mama en zus. We gaan in de voormiddag naar Le Chapeau en in de namiddag naar La Tiara. Heel de week was ik er al wat onbewust mee bezig en was ik enthousiast maar nu slaat ineens de paniek ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
3
21-9-2012 14:44:42
Lieve
Breathe out! :-)
Liefste virtuele vriend(innet)jes Na mijn gezaag van gisteren verdienen jullie wel een verslagje van mijn kleedjesdag, hè. Na, zoals ik wel gedacht had, een compleet slapeloze nacht zijn mijn mama eerst naar Maria-Aalter gereden naar Cony. Ik ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
20-9-2012 17:49:13
Eva
Eerste keer kleedjes passen achter de rug!
Waw, wat een overweldigende ervaring om voor de eerste keer in je leven een bruidsjurk aan te doen! Ik ben gaan passen bij Youniek in Turnhout en Boutique Couture in Sint-Niklaas. Over deze eerste: zeer vriendelijk personeel en goede ontvangst. Er is...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
12
20-9-2012 15:00:04
Karen
Bruidsjurk
Dag bruidjes, Kan er iemand een goede winkel geven in de omgeving van Aalst voor bruidskledij. Waar ik misschien een mooi kleed vindt voor een mooie prijs? Waar ze vele jurken hebben omdat ik totaal geen idee heb welke bij mij zal passen en welke ni...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
11
20-9-2012 14:52:11
jente
Trouwkleed Messiah te koop
Hello bruidje! Onze mooie dag is ondertussen al weer 90 dagen geleden , wat gaat het toch snel! Ondertussen heb ik besloten mijn trouwkleed te verkopen.. Het is een jurk van Messiah, maat 38 (ikzelf ben 1m70 en weeg 55kg). De jurk is gedragen op 22...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
0
20-9-2012 13:39:15
Evelien
iemand ervaring met La Sposa - Roeselare
Hallo allemaal! Ik kijk super uit naar mijn eerst afspraak om bruidskleedjes te passen! 5 oktober ga ik naar La Sposa in Roeselare. Zijn er bruidjes onder jullie die daar ook geweest zijn? Hoe ging het er allemaal aan toe??? :) groetjes een reuze ...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
12
20-9-2012 10:23:47
Ellen
Jurk
Dag bruidjes! Voel me niet zo blij vandaag :-( Plots twijfel ik zo erg aan mijn jurk die nu in de kast hangt te wachten tot de dag. Is dit wel mijn droomjurk? Er zijn nog zoveeeeel mooie jurken. Ik weet het niet meer :-( mss heb ik gewoon ff een di...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
6
19-9-2012 18:03:02
Delphine
Trouwkleedjesjacht :)
Hoi iedereen! Het komt dichterbij! Begin oktober heb ik 3 afspraken om kleedjes te gaan passen! Vind het echt spannend en ik kijk er zeeeer naar uit! Maandag 1 oktober ga ik naar Prima Donna in Deerlijk, en zaterdag 6 oktober naar La Sposa in Roesela...
Kledij - Trouwjurk
Reacties:
5
19-9-2012 16:16:29
Eerste
Vorige
127
128
129
130
131
132
133
134
135
136
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
Beeldzoeker
Bruidsjurk nodig?
Jagré
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in
Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
YouniekBruidsmode
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in
turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat.
Meer info
The Beautiful Bride Company
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in
Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop.
Meer info
De Bruidsmode Outlet
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in
Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE
Meer info
Chinelle
SOLDEN
in
Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner
Meer info
Bo Couture
Huwen is een uniek moment in je leven
in
Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken.
Meer info
Boutique Couture
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in
Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be
Meer info