Nu Online
Momenteel zijn er 512 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

Tine
onethousiaste zus
Zou ik hier even frustratie mogen luchten en wat positieve feedback krijgen :)Mijn vriend en ik trouwen in september volgend jaar. Nu heb ik één zus (22) en zij is TOTAAL niet enthousiast over het feit dat haar oudere zus gaat trouwen!Haar ...
Andere Reacties: 12 29-7-2009 19:11:44

Jessica
zaal gezocht
Wij zijn op zoek naar een zaal / feestzaal waar we enkel een receptie zouden doen gevolgd door een groots dansfeest.Iemand een idee voor een locatie. (omgeving Diksmuide)
Andere Reacties: 1 29-7-2009 17:53:57

Ellen
Mails
Heykes allemaal,Er moet mij iets van het hart... Bij het zoeken naar een geschikte zaal, fotograaf, videograaf, vervoer,... stuur ik naar verschillende mensen mails. Logisch denk ik want op veel websites staan geen prijzen. Ik ben nu eenmaal geen tel...
Andere Reacties: 10 29-7-2009 15:39:18

veerle
Nog 10 dagen!!!
hallo, hallo,nog 10 dagen te gaan!!! Spannend, hihihi!!!Nog niet echt geen zenuwen, maar wel kriebels.Nog een paar kleine dingen te regelen en we zijn er.Hebben jullie al stress?GroetjesVeerle07/08/09
Andere Reacties: 3 29-7-2009 12:21:51

A
Budget Fotograaf
Hoeveel hebben jullie voor de fotograaf/videograaf betaald en wat was inbegrepen in de prijs?Groetjes, Anne
Andere Reacties: 9 29-7-2009 12:20:07

Gwendolyn
fotolocatie stevensvennen
iemand ervaring hiermee? foto's die je mij kan laten zien? wij willen hier ook gaan, maar kunnen ons er geen beeld van vormen!gwendolyn100@hotmail.com
Andere Reacties: 0 29-7-2009 9:38:20

Linda
tegenslag
Hey ,bruidjes,Wou jullie even wat vertellen ,heb in juni een buikwandcorrectie laten doen ,na 40 kg vermagerd te zijn ,wou ik er mooi voorstaan op ons huwelijk op 09/09/09 door complicaties hebben wij van de week onze huwelijksreis moeten anuleren ,w...
Andere Reacties: 5 29-7-2009 8:32:42

Melissa
animatie op het avondfeest
Hey mensen,We zouden graag iets willen van "animatie" voor op het avondfeest...Maar heb totaal geen idee...Iemand van jullie wel?Merci!
Andere Reacties: 9 29-7-2009 8:16:37

Kelly
Fotograaf gezocht omgeving Vilvoorde-Mechelen
Hallo,Ik ben de zoektocht gestart naar een fotograaf voor ons huwelijk op 18/06/2010zijn er die jullie kunnen aanbevelen?Ik zou graag alle foto's op cd ontvangen en had gerekend op minder dan 1000€Is dit te doen denken jullie?Groetjes!Kelly
Andere Reacties: 7 28-7-2009 22:32:22

Kathleen
ceremoniemeester / oost-vlaanderen
Zoals velen onder jullie ben ik volop alles aan het regelen voor ons huwelijk.Kunnen jullie als toekomstige bruidjes eventueel een suggestie doen voor een ceremoniemeester regio dendermonde?alvast bedankt!
Andere Reacties: 9 28-7-2009 21:23:28

Kathleen
dj feest: konalinks of ludwigs
Hey iedereen,Wij zijn volop bezig met het kiezen van onze dj voor ons avondfeest. Momenteel twijfelen we tussen twee dj's: enerzijds dj christophe van ludwigs discobar (schellebelle) anderzijds dj konalinks ( gent). Heeft iemand van jullie hen al bez...
Andere Reacties: 3 28-7-2009 20:59:42

Evy
allerlei vraagjes
hey iedereen, begin nog al nerveus te worden. Wij trouwen 22 augustus en als ik dit forum doorloop krijg ik toch wel wat stress.Ben nog op zoek naar leuke cadeautjes voor aan de kindjes te geven aan de kerk.Zouden dit eventueel zelf willen maken.Zou ...
Andere Reacties: 10 28-7-2009 16:22:13

Tina
dj oost vlaanderen
hey iedereennog eens een vraagje.. wij zijn nog op zoek naar een dj, hebben jullie soms tips? en wat is ongeveer de prijsklasse? wij zijn nogal 'I love the 90's' minded :-) maar natuurlijk moeten er verschillende genres gedraaid worden op een trouwfe...
Andere Reacties: 14 28-7-2009 15:50:37

kathia
vrijgezellen
Dag bruidjes, Ik heb net mijn vrijgezellen achter de rug en echt waar het was de MAX!Mijn zus (getuige) had me een lijstje meegegeven van alles wat ik moest meehebben (2 bananen, reservekledij, bikini, baksteen, duikbril,...) en ik was al aan het pan...
Andere Reacties: 2 28-7-2009 15:15:50

Debby
Tafelherkenning met kleuren...
Hallo,Met nog 11 dagen op de teller...zijn we uit de tafelherkenning!!We gaan met kleuren werken en geven de mensen een lampje zoals night of the proms met het zelfde kleurke eraan...en dan wanneer de mensen naar de tafel moeten, speelt de dj een stu...
Andere Reacties: 6 28-7-2009 14:34:14
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...