Nu Online
Momenteel zijn er 566 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Ideeën

fleur
Danslessen - regio Brugge
Zijn er hier ook nog koppels die danslessen volgen? Wij zijn allebei niet zo'n dansers. Ik heb het lef niet maar heb het ritme wel redelijk, mijn vriend heeft wel het lef maar heeft dan weer geen ritme. Het is niet de bedoeling dat we een ingestude...
Ideeën Reacties: 5 29-5-2012 19:56:56

Stefanie
tip voor alternatief ringkussen
hoi allemaal daar wij niet zo voor een ringkussen zijn, maar toch iets nodig hebben aangezien mijn verloofde zijn neefje en nichtje de ringen komen brengen hebben we een leuke oplossing gevonden we hebben aan zijn twee zussen gevraagd om rond te kijk...
Ideeën Reacties: 4 29-5-2012 19:53:55

Annelies
Wat doen jullie bij het buiten komen van de kerk?
Hallo, Graag had ik eens geweten wat jullie doen bij het buiten komen van de kerk? Van tortelduiven enzo.. Ik weet het nog niet of we iets extra gaan doen of niet
Ideeën Reacties: 8 29-5-2012 19:52:40

Bert
Verrassing Bruidje
hallo, ik zoek nog een leuke manier om mijn toekomstige op onze huwelijksdag te verrassen! iemand een ideetje? mvg bert
Ideeën Reacties: 2 29-5-2012 19:12:54

stephanie
intredelied avondfeest
Wie weet een leuk maar geen cliché intredelied? Ik had al gedacht aan bruno mars marry you maar ben niet zeker groetjes
Ideeën Reacties: 5 29-5-2012 13:12:58

Steffie
Animatie huwelijk (receptie of avondfeest)
Hallo, Wij zijn op zoek naar iets van animatie voor op ons huwelijk (receptie / avondfeest). Wij hadden gedacht voor de receptie: bandje, stilstaand beeld (mens)... Wij hadden gedacht voor het avondfeest: komiek, live bandje... Wij zijn van West-V...
Ideeën Reacties: 2 28-5-2012 17:00:39

Steffie
Tafelnamen gezocht!!!
Hallo dames, Wij zijn nog op zoek naar een manier om de tafels in te delen. We hadden gedacht aan films. Elke gast krijgt een cinematicket met een bepaalde film op. Op tafel zou er dan een DVD-doosje staan met een foto van de film in, maar met onze h...
Ideeën Reacties: 5 27-5-2012 22:43:53

fleur
cadeau getuigen/ouders
Het is tijd voor ons om eens na te denken wat we zullen geven als bedanking voor getuigen en onze ouders. Wat geven jullie aan hen?
Ideeën Reacties: 7 27-5-2012 22:33:19

freyja
Hoe "feestreglement" op tafel zetten?
Hey allemaal, Wij willen graag op elke tafel een "feestreglement" zetten. Nu had ik hiervoor gedacht aan de tolsby-kadertjes van ikea (http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/30151035/?query=tolsby). Deze zijn op zich ideaal: kunnen op zichzelf ...
Ideeën Reacties: 8 26-5-2012 21:16:21

Vicky
Fotokaders
Ladies, weten jullie waar ik mooie fotokaders kan vinden in de buurt van Antwerpen? Ik zou graag een fotokader kado doen aan de ouders met een mooie tekst in. Achteraf laten we dan een foto maken die ze in de kader kunnen steken..  Thx!
Ideeën Reacties: 1 26-5-2012 9:19:24

Annelies
Bedankingske
Hallo Bruidjes, Op mijn teller nog maar slechts 15 dagen... nog 15 slaapeloze nachten die ik tegemoet ga... Even een vraagje ivm bedankingen voor de familie (ouders, grootouders, getuigen); is het gepast deze pas na de trouw te geven? Want op alle t...
Ideeën Reacties: 4 24-5-2012 19:40:41

Marijke
Tradities in ere houden???
Dan zijn we er om met alle tradities te breken, niet something old, new, borrowed and blue, geen suite, ik koos mijn bruidsboeket zelf, mijn ventje zijn kostuum(uiteraard met zijn goedkeuring) we huwen niet voor de kerk, geen uitgebreid diner...
Ideeën Reacties: 15 24-5-2012 13:47:38

stephanie
Hapjes na de kerk
Wij willen na de kerk een kleine receptie houden in een zaaltje voor de mensen die aanwezig waren aan de kerk. We zouden hiervoor enkele hapjes willen voorzien (eventueel belegde sandwiches of dergelijke)... Of heeft er iemand ideeën wat we op ...
Ideeën Reacties: 1 23-5-2012 21:33:15

tine
Tekst bedankkaartjes
Hallo, Zaterdag was 'onze' dag... Ik ben aan het kijken hoe ik de bedankkaartjes zal maken... Ik ben nog op zoek naar de tekst. Dit kaartje wordt niet enkel naar de genodigden gestuurd, maar ook naar enkele mensen die een kaartje heeben opgestuurd...
Ideeën Reacties: 1 23-5-2012 15:35:27

Kylie
Tekstje voor in gastenboek
Hey iedereen, Ik heb hier ooit een supertof tekstje gelezen om vooraan in gastenboek te kleven/schrijven... Ik dacht dat ik het had opgeslagen maar kan het nergens meer vinden... Hopelijk kan iemand mij helpen met een tof tekstje... Groetjes!
Ideeën Reacties: 3 22-5-2012 16:10:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...