Nu Online
Momenteel zijn er 634 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Accessoires

vicky
Trouwringen
We willen morgen voor trouwringen gaan kijken. Heeft er iemand ervaring met julier Riant in Malle? Is deze juwelier (duur) hoe is de service Of heeft er iemand andere aanbevelingen?   Alvast bedankt medebruidjes
Kledij - Accessoires Reacties: 3 11-6-2010 18:02:16

Elke
bruidslingerie Poirier
Hey allemaal,   weet iemand waar je de lingerie van Poirier vindt in België? (regio Mechelen of Gent)   Dankjewel!!! Elke
Kledij - Accessoires Reacties: 1 10-6-2010 12:07:50

Vanessa
te koop: stola, sluier en schoenen
Hallo iedereen   Ik heb besloten om mijn stola, mijn sluier en de schoenen die ik droeg op mijn huwelijk te verkopen.  Omdat ik hier toch niets meer mee kan doen en ik er misschien iemand anders gelukkig mee kan maken.  Het enige dat...
Kledij - Accessoires Reacties: 11 10-6-2010 10:01:30

Dorien
Dorien's Frutsels Ervaringen
Hallo allemaal,   Ik denk eraan om bij mijn naamgenootje Dorien's Futsels mijn juweeltjes te laten maken.   Hebben jullie hier enige ervaring mee? Zo ja, positief/negatief?   Graag jullie reacties. Alvast bedankt, Dorien
Kledij - Accessoires Reacties: 7 9-6-2010 14:59:18

Vicky
Bolero?
Hey!   Ik heb een A-lijn trouwjurk met een bustier. Ik trouw in de winter en vind het nogal kouwelijk om er niks op te doen. Weet er iemand waar je zo van die dikke bolerootjes kunt vinden?   Groetjes, Vicky
Kledij - Accessoires Reacties: 6 9-6-2010 11:34:52

marijke
Gisteren ring gekozen!
Hey!   Ik ben so happy!!! Gisteren, na eerst wat feedback te vragen hier op het forum, ben ik met hubbie2be naar Izegem gereden tot bij FDO. Was een lange rit, maar zeker de moeite waard!   Ze hebben verschillende types ringen, net een ...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 9-6-2010 9:08:11

Lieve
juwelen
Hey hey,   waar hebben jullie je juwelen gehaald? Ik zoek nog een ketting en oorbellen en evt een armband, maar wil er niet al te veel geld aan spenderen...  Tips zijn welkom!!   Groetjes
Kledij - Accessoires Reacties: 9 8-6-2010 20:35:56

wendy
Witte sandaaltjes gezocht !
Hallo Bruidjes ,   Ik heb sandaaltjes gezien van Nini fiarucci ( veel te duur) en ze hadden ze enkel in goud en zilver. De sandaal noemt Lourdes en is dus van nina fiarucci , willen jullie is kijken en mss weet iemand van jullie waar ik zo'n...
Kledij - Accessoires Reacties: 1 8-6-2010 16:48:12

kitty
Dik in orde bij Fede di oro
Vandaag bij Fede di oro geweest. We wilden eerst zilver maar aangezien ik mijn juwelen voor niks uitdoe leek goud me toch een betere optie. Dankzij Elke op het forum wisten we dat Fede di oro ook oud-goud erin verwerkt of de waarde ervan aftrekt. ...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 5-6-2010 21:09:14

Sam
SPAANSE SLUIER TE KOOP
Mooi witte 2 meter spaanse sluier te koop maakt je bruidsjurk compleet. is nieuw, de reden van verkoop paste niet bij me bruidsjurk.   http://www.mijnalbum.nl/Foto-URN4MJCR-D.jpg   http://www.mijnalbum.nl/Foto-BPTCC3UU-D.jpg &nbs...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 4-6-2010 13:00:49

julie
trouwschoenen
Een vraagje over de trouwschoenen. Gaan jullie eerst een kleed kiezen en dan schoenen of kopen jullie eerst de schoenen?   Zou dat een probleem zijn voor de lengte van mijn kleed als ik schoenen met een hak draag (max 6cm) voor het stadhuis e...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 3-6-2010 16:56:42

marijke
Kwaliteit ringen bij Fede di Oro?
Hey Bruidjes!     Wij zijn stilaan aan het kijken voor trouwringen. Bij een bekende en zeer goede juwilier in de buurt heb ik al iets naar mijn goesting gevonden, maar die ring kostte toch al over de € 1000 . Volgns hun is de goudp...
Kledij - Accessoires Reacties: 14 3-6-2010 12:24:08

Eva
kleuren schoenen elsa coloured shoes
Hallo,   Heeft iemand van jullie al ervaring met het kleuren van de schoenen van Elsa coloured shoes? Ik vraag me vooral af hoe lang dit duurt?   groeten eva
Kledij - Accessoires Reacties: 2 3-6-2010 9:34:27

Sara
Help! Bruin/brons kleurige schoenen - kopen of verven?
Dag bruidjes,   Ik ben al een hele tijd op zoek naar betaalbare bruin/brons kleurige schoenen, maar ik heb de gepaste schoen nog niet kunnen vinden. Het lijkt me een heel moeilijke opdracht. Linea Raffaelli verkoopt zo'n schoenen aan €200 ...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 31-5-2010 10:01:28

kitty
Ring maken met oud goud?
Hey,   We hebben onze goesting van trouwring gevonden bij de amici-collectie. Dit vooral omdat we niet meer dan een 300euro willen uitgeven. Maar...   Nu bedenk ik me dat ik nog wel wat goud liggen heb van toen ik op mijn 12e mijn vrijz...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 30-5-2010 17:47:44
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...