Nu Online
Momenteel zijn er 629 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Trouwjurk

Lieve
Stress!
Hey hey Even een mailtje om de stress van me af te schrijven. Ik ga morgen voor de eerste keer kleedjes gaan bekijken en ben helemaal in paniek! En nu ik dat zo neerschrijf, weet ik wel dat dat belachelijk is, maar toch voel ik me zo. Ik ben sowies...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 19-9-2012 15:47:02

debbie
trouwjurk
Hey ik ben opzoek naar een trouwjurk maatje meer, maar wil mijn prijs beperken tot ongeveer een 600€ weet er iemand in Antwerpen winkels waar ik dit kan vinden (mogen ook Turkse of Marokaanse zijn)
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 19-9-2012 15:18:17

ellen
Twijfel jurk :( binnenkort 2e pas
Hoi dames! Ik zit met een vervelend gevoel,toen ik men kleedje ging passen bij le chapeau wist ik meteen wat ik wilde,op het laatste ging het tussen 2 kleedjes.....ik wist echt niet welke kiezen maar heb dan toch men gevoel laten spreken,en men getu...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 19-9-2012 13:38:32

Liesbeth
Originele, trendy trouwjurken
Dag allemaal Ik ga, net zoals jullie, trouwen. Woehoew! Maar als ik wat snuister op internet vind ik overal enorm klassieke trouwjurken. Laat dat nu net niet mijn ding zijn. Ik zoek een kleed dat kort vooraan is (knie) en langer achteraan. Hebben ju...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 11 19-9-2012 13:17:39

Deborah
Linea Raffaelli
Hoi, heeft iemand ervaring met Linea Raffaelli in Brugge? Aan de telefoon een heel vriendelijke dame. Iemand een idee hoe ze je laten kiezen en hoeveel kleedjes je mag passen? Thx. Grts Deborah
Kledij - Trouwjurk Reacties: 7 19-9-2012 13:10:52

Monica
Ons trouwfeestje..
Hallokes! Hier de fotokes van ons mooi dagske.Dit is ondertussen wel al een 80 dagen geleden maar we hebben nu pas onze foto's van onze fotograaf...Wij zijn getrouwd op 30juni en we hadden die dag echt schitterend weer!Nu zijn we toch al een enige ti...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 19-9-2012 11:19:52

Eva
Outlet linea rafaelli?
Is er ergens in België een outlet van Linea Rafaelli? Vind dit nergens terug op internet...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 18-9-2012 17:38:28

Eline
Ervaringen bruidswinkels
Morgen ga ik een paar telefoontjes doen om afspraken te maken in bruidwinkels. Deze 3 staan op mijn lijstje: - Elena in Deinze - Couture Ann in Aalst - Linea Lin in Lochristi Wie heeft ervaring met deze winkels? En wat zouden jullie doen, alle 3 op 1...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 18 18-9-2012 16:47:26

Vanessa
merken La Tiara
Hallo bruidjes Titel is duidelijk denk ik.  Weet er iemand welke merken er worden verkocht in La Tiara? Zo kan ik op voorhand misschien al eens rondneuzen op het internet... :-) bedankt Vanessa
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 18-9-2012 14:57:08

Evelien
JPC Collection en Cermo in Turnhout: grotere maten?
Dag medebruidjes, Terwijl de teller hieronder maar blijft wegtikken en de grote dag steeds dichter bijkomt, werd het wel eens tijd om een afspraak te maken in een bruidswinkel. Ik heb op 27 oktober twee afspraken vastliggen, eentje bij Cermo in Turn...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 18-9-2012 12:59:18

Miranda
Te Koop: Trouwkleed en schoenen
Hallo, Zoals de titel al zegt, verkoop ik mijn trouwkleed en schoenen. Het kleed is maatje 36/38 en is ideaal van lengte voor personen van 1m69. Het is afgewerkt met pareltjes. De schoenen zijn maat 38. Je kan het bekijken op volgende link: https...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 0 18-9-2012 9:16:32

Saskia
trouwkleed
Hey iedereen, ik wil gewoon eens mijn enthousiasme kwijt, gisteren en vandaag weest passen voor 'het' kleed, samen met mijn getuige,  t was superleuk en ik voelde mij als een echte prinses! er zitten hele mooie kleedjes tussen in de nieuwe col...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 17-9-2012 20:07:06

Peggy
Ik heb ook al schoenen...
Zondag mijn kleed gekocht bj Lilian Claes en daar schoenen gepast. Maar ik wilde er nog eens over nadenken omdat ik nog tijd heb. Vandaag typte ik het type schoen in op google en op deze site staan diezelfde schoenen van euro 179,- naar euro 89,- du...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 17-9-2012 19:50:55

Miranda
Te Koop: Trouwkleed en schoenen
Hallo, Zoals de titel al zegt, verkoop ik mijn trouwkleed en schoenen.  Het kleed is maatje 36/38 en is ideaal van lengte voor personen van 1m69.  Het is afgewerkt met pareltjes.  De schoenen zijn maat 38. Je kan het bekijken op volgen...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 17-9-2012 18:10:50

Dominique
strapless trouwkleed
Hey iedereen, Is er iemand getrouwd met een strapless kleed (dus zonder bandjes)? Mijn vraag is of dit werkelijk een hele dag blijft zitten? En was dit van een bekend merk, of zit daar niet echt verschil in? Alvast bedankt!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 17-9-2012 11:43:15
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info