Nu Online
Momenteel zijn er 193 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen

Jennifer
die ene persoon
hey bruidjes, ik heb weer zo iets waar ik over zit te piekeren, en vraag even jullie mening. Ik heb een persoon, waarvan ik getuige ben geweest op haar huwelijk een dikke 2 jaar terug, sedert dien is het contact echter vertroebeld, maar haar vriend w...
Uitnodigingen Reacties: 6 11-1-2010 13:02:40

Stéphanie
Uitnodiging in vorm van flyer
HoiIk en mijn vriend trouwen op 24 juli 2010. We zijn wat aan het rondkijken voor onze uitnodigingen. We zouden deze graag zelf maken, maar omdat we geen traditionele feest geven maar we een soort huwelijksfuif, hadden we graag onze uitnodiging gemaa...
Uitnodigingen Reacties: 2 9-1-2010 16:39:36

vanessa
op zoek naar prentjs liefde is
Hoi allemaal,Ik ben druk op zoek naar een 'liefde is...' kalender. Ik zou graag de prenten gebruiken voor ons misboekje en op het avondfeest. Heeft er iemand ene liggen die ik eventueel kan overkopen (of enkel lossen blaadjes is ook goed) of prenteng...
Uitnodigingen Reacties: 7 9-1-2010 11:41:14

Carolien
uitnodigingen drukken
Hoi allemaal,Wij hebben onze eigen trouwkaart ontworpen. Heeft iemand een idee waar we die tegen betaalbare prijzen kunnen laten drukken??Groetjes!
Uitnodigingen Reacties: 2 8-1-2010 11:45:48

Bie
Trouwkaarten drukken
Hallo iedereen,Heeft er iemand ervaring met een drukker regio Turnhout om de trouwkaarten te laten drukken. We willen een klassieke uitnodiging maar ik weet niet goed waar te zoeken.Bedankt !GroetjesBieGroetjes
Uitnodigingen Reacties: 2 7-1-2010 17:31:11

Ellen
Drukker Regio Roeselare
Beste bruidjes, Ik ben volop op zoek naar een drukker voor onze uitnodigingen. Is er iemand die mij kan aanbevelingen doen in de regio van Roeselare? Wij gaan voor de traditionele, klassieke uitnodiging. Hartelijk dank, Ellen
Uitnodigingen Reacties: 2 6-1-2010 11:09:12

Lendsey
aantal genodigden
Hallo,Momenteel zijn we volop aan het plannen wie we allemaal zullen uitnodigen op ons huwelijk.Sowieso houden we eerst een receptie van 2u voor nonkels en tantes en nog een aantal mensen die niet gevraagd worden op het avondfeest. daarna eten we met...
Uitnodigingen Reacties: 6 5-1-2010 12:17:52

An
vergeten cadeautip te vermelden
Hoi,vorige week heb ik onze uitnodigingen laten drukken. Nu ben ik er vergeten laten op te zetten dat we als cadeau liever een envelopje krijgen( met centen) Ik kan toch moeilijk alles terug laten drukken...An 26/3/2010
Uitnodigingen Reacties: 6 4-1-2010 20:58:43

Uschi
avondfeest
Hoe subtiel op uitnodigingen zetten dat er geen kinderen onder de 14jaar worden uitgenodigd op avondfeest??
Uitnodigingen Reacties: 13 4-1-2010 13:13:10

wendy
@Karla
Hey Karla ,Wij zijn getrouwd , en nu wordt er een feestje gebouwd zal het worden ! Mijn toekomstige vond het ook goed ;-)Dus bedankt voor de tip en alvast een fijne dag gewenst voor jullie :-)Grtjs Wendy
Uitnodigingen Reacties: 1 31-12-2009 9:33:33

sofie
hoe vraag je op een ludieke manier centjes?
Hoi iedreen,Wij zijn momenteel onze trouwkaart aan het ontwerpen. Wij wonen al 5 jaar samen dus wij gaan geen huwelijkslijst leggen. We zouden graag ons huis verbouwen en willen hiervoor centjes vragen, maar hoe vraag je dat op een leuke beleefde man...
Uitnodigingen Reacties: 11 30-12-2009 13:51:44

wendy
Beetje strop...
Hey meiden, Ik zit namelijk een beetje strop met mijn uitnodigingen omdat we op curacao trouwen en achteraf een feestje geven met hapjes en drank weet ik eigenlijk niet goed wat ik op onze uitnodigingen moet zetten..Het liefst zou ik er avondfeest op...
Uitnodigingen Reacties: 3 29-12-2009 21:21:59

Ellen
Hoe namen vermelden
Hoi, ik vroeg me af hoe ik onze namen op de trouwkaart zet, Kristoff en Ellen of Ellen en Kristoff????En bij de ouders zet ik dan eerst mijn ouders of eerst zijn ouders??Ik zou liefst mijn ouders bovenaan zetten, zij helpen actief mee aan onze trouw....
Uitnodigingen Reacties: 10 28-12-2009 10:42:53

Griet
uitnodiging suite
hallo allemaal wij zijn nog op zoek naar een leuke tekst om op het kaartje te schrijven voor het uitnodigen van de suite om gans de dag met ons samen te beleven. iemand een ideetje? groetjes griet
Uitnodigingen Reacties: 2 27-12-2009 19:57:05

lesley
zelf uitnodiging maken? maar hoe????
Hoi,Ik zou graag zelf onze uitnodigingen maken enerzijds om de kosten te drukken maar anderzijds ook om iets origineels te hebben. Ik weet alleen niet hoe ik eraan moet beginnen, de ideeën komen niet en ik vind er ook niet direct voorbeelden van...
Uitnodigingen Reacties: 6 25-12-2009 21:52:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info