Echt alles voor je huwelijk!
Feestzaal, Fotograaf, Ceremonie, Kerk, Cameraman, Disc-Jockey, Catering, Bruidsjurken, Trouwringen, Maatpakken, Drukwerk, Trouwboeket, Weddingplanner, Limousine, Kappers, Ballonnen, Lingerie, Muziek, ...
Reeds lid van WijTrouwen:
78187
Bruiden
17496
Bruidegommen
32890
Verwanten
5411
Handelaars
Rode Loper
Info Gids
Mijn Trouwjurk
Mijn Planning
The Village
Mijn Account
Nu Online
Momenteel zijn er 696 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum
Categoriën
Zoeken
Andere (16099)
Kledij - Bruidegom (682)
Muziek - Live (749)
Bruidsboeket (901)
Kledij - Suite (1340)
Openingsdans (1339)
Ceremonie (5060)
Kledij - Trouwjurk (7673)
Religie (1145)
Fotografie (3948)
Locatie (952)
Uitnodigingen (3010)
Homohuwelijk (105)
Locaties - Feestzaal (6766)
Verslag Huwelijksdag (1111)
Huwelijksreis (1165)
Locaties - Fotografie (1852)
Verzorging - Kapsel (1999)
Ideeën (5776)
Locaties - Viering (508)
Verzorging - Make-Up (1482)
Juridisch (272)
Muziek - Ceremonie (1240)
Video (628)
Kledij - Accessoires (3019)
Muziek - Disc-Jockey (2291)
Voorbereiding (12983)
Zoekwoorden:
Een of meer woorden
Alle woorden
Uitnodigingen
Nieuw bericht toevoegen
Toon alle categoriën
Eerste
Vorige
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
...
Volgende
Laatste
Kristelle
Hoeveel personen komen er naar jullie trouw
HalloIk ben eigenlijk eens benieuwd hoeveel mensen er op jullie trouw komen. Bij ons zijn het maar 44 op de hele dag, niet echt de moeite om een zaal te huren denk ik dan.
Uitnodigingen
Reacties:
23
25-12-2009 14:01:44
Kristelle
Wat te doen
HalloVoor ons avondfeest nodigen wij enkel onze collega's, vermits we een klein feestje houden. Is het dan zo raar dat we de partners niet uitnodigen?
Uitnodigingen
Reacties:
12
22-12-2009 21:10:28
Kim
puzzelstukjes
HalloIk ben volop bezig met het maken van de uitnodigingen,(wij maken ze zelf). Maar nu vraag ik me af of je nergens zo een sjabloon of vorm kan vinden om mooie puzzelstukjes te maken. Of reeds gesneden puzzelstukjes in papier? We gaan onze uitnodigi...
Uitnodigingen
Reacties:
9
22-12-2009 14:34:41
sarah
ervaring carta rosa - buromac
Dag bruidjes,bijna alles is geregeld, nu de uitnodigingen nog. We hebben twee kaarten waar we onze keuze zullen uit maken : eentje van carta rosa en eentje van buromac. Hebben jullie goede ervaringen met carta rosa? En buromac? Ik bedoel dan vooral q...
Uitnodigingen
Reacties:
1
22-12-2009 14:18:12
Kristelle
Vraagje
HalloIk ga volgende week mijn trouwkaarten bestellen maar ik heb nog een probleem met mijn tekst.Onze familie komt na het kerkelijk huwelijk naar onze receptie en diner. Tegen de avond komen onze vrienden af.Hoe moet ik dat in de uitnodiging zetten d...
Uitnodigingen
Reacties:
4
18-12-2009 19:29:49
tamara
uitnodigingen
ik heb een tienerdochter die graag 3d kaartjes maakt ze gaat er maken omdat ze da origineel vind ik zal fier zijn op haar
Uitnodigingen
Reacties:
1
15-12-2009 13:20:35
stephanie
Uitnodiging: kleuren paars en zilver?
Hoi,Heb bij Carta Rosa een leuke uitnodiging gezien in de kleur appelgroen. Op zich een geweldig leuke kleur, maar heb niet echt voeling met groen. Het wordt ook al zo vaak gebruikt. Mag je een uitnodinging in de kleuren zilver en paar of zilver en ....
Uitnodigingen
Reacties:
5
15-12-2009 10:39:11
tamara
help,mijn uitnodigen
wie kan er mij helpen.ik ben al verschillende dagen bezig met mijn uitnodigingen en het wil maar niet lukken.ik heb kaartjes gekocht met de maten breedte 29,5cm en hoogte 10,5cm.ik heb mijn tekst in de computer staan maar ik krijg het niet in de juis...
Uitnodigingen
Reacties:
1
12-12-2009 18:29:17
Kristelle
Wanneer drukken
HalloWe hebben eindelijk een kaart gevonden die we mooi vonden. Nu is mijn vraag, wanneer mogen wij die laten drukken? We zijn nog niet op het stadhuis geweest om onze papieren te tekenen enzo. En we trouwen binnen 4 maandjes.Zouden we wachten tot he...
Uitnodigingen
Reacties:
4
10-12-2009 18:48:56
Joke
families
Hoi allemaal,gisteren zijn we met beiden ouders gaan eten in de zaal. Het was een ramp!Beiden vaders begonnen een zware discussie over het al dan niet uitnodigen van nonkels en tantes op de receptie.De vader van mijn vriend is van mening dat wie je o...
Uitnodigingen
Reacties:
20
6-12-2009 11:59:11
kelly
geef jullie meningen...
hallo lieve bruidjes ... ik ben vollop aan het dromen over onze perfecte dag... en hoe kunnen we onze perfecte dag aankondigen dan met originele uitnodigingen .Dit had ik in gedachte ... Ik zou aller eerst 2 soorten uitnodigingen maken. Voor kerk en ...
Uitnodigingen
Reacties:
3
3-12-2009 16:32:40
melinda
uitnodigingen adres vermelden?
Hey iedereen,wij hebben het geluk dat de kerk + ons huis + de feestzaal in dezelfde straat ligt.Eerst hadden we telkens de straatnaam vermeld op de kaart laten drukken, maar ik vind dat een beetje stom staan. (zo 3 keer 't zelfde in toch wel een klei...
Uitnodigingen
Reacties:
1
2-12-2009 15:09:24
Karmen
Drukkerij Leuven
Hoi bruidjes & bruidegommen! Ik vond voor onze uitnodigingen al wat drukkerijen uit het Leuvense. Is er iemand, die me één van volgende drukkers kan aanraden:Drukkerij Reekmans - VinckDrukkerij FrankieDrukkerij AmeelDrukkerij AxisDrukke...
Uitnodigingen
Reacties:
2
1-12-2009 21:11:26
Kristelle
Site uitnodigingen
HalloWeet er iemand een site waar je je uitnodigingen kan bestellen? Liefst geen poobies of hoe noem het daar :). Een site die dezelfde kaarten als die boeken verkoopt.De meeste sites zijn nl. voor bedrijven.
Uitnodigingen
Reacties:
5
1-12-2009 19:46:53
melinda
uitnodigingen (tekst + tijdsduur)
Hey iedereen,graag jullie mening over de tekst van ons kaartje. We hebben gekozen voor een rechtstaand model, waar we enkel op de achterkant iets kunnen schrijven.Op de voorkant komt: (+ versiering)Bart & Melinda10 juli 2010Op de achterkant komt ...
Uitnodigingen
Reacties:
4
1-12-2009 18:33:30
Eerste
Vorige
129
130
131
132
133
134
135
136
137
138
...
Volgende
Laatste
Nieuw bericht toevoegen
Like ons op Facebook
Foto Albums
Bekijk meer foto's van
CombiArt Photography
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in
Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be.
Meer info
Het Bruidsparadijs
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in
Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ...
Meer info
Grafische Vormgeving bvba
Toffe kaarten, die hartjes raken
in
Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer...
Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in
Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden
Meer info
Huyze Miekado
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in
torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten!
Meer info