Nu Online
Momenteel zijn er 736 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Accessoires

tineke
iemand die zijn juwelen verkoopt van linea raffaelli? (of iets gelijksaardigs?)
fiogf49gjkf0dhallo dames!   ik ben op zoek naar mooie bruidsjuwelen, de mooiste vind ik tot nu toe die van linea raffealli. maar jammer genoeg te duur voor men budget! Dus ik ben op zoek naar iemand die zijn juweeltjes eventueel wil verkopen...
Kledij - Accessoires Reacties: 3 17-5-2010 14:25:03

Gina
Schoenen Luca Renzi
Hi allemaal   Ik ben op zoek naar een specifiek paar bruidschoenen van Luca Renzi...had het perfect paar gevonden bij ...Van Loock (zoals bijna 50% van de bruiden hier. Echter ik had ze gekocht in perlato beige maar na een check op het trouwk...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 15-5-2010 23:19:32

Els
ik zoek trouwschoenen ivoor maat 40
Hallo   ik heb maat 40 van schoen, maar mijn trouwschoenen heb ik maat 39,5 gekocht. In de winkel knelden ze helemaal niet, 't is pas nu dat ik ze inloop, dat ze wat pijn doen. Heeft iemand soms een paar tweedehands trouwschoenen maat 40 ...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 15-5-2010 18:46:54

Marieke
TROUWRING GEVONDEN!!! -> de goede afloop
Dag dames,   De trouwring die een vriend van me enkele week teruggevonden heeft is terug bij de eigenaar!!! En dan allemaal dankzij dit forum!   Ik wou toch even dat goede nieuws doorgeven.   x
Kledij - Accessoires Reacties: 7 15-5-2010 10:07:23

vicky
tiara te koop?
hoi,   ik ben op zoek naar een romantische, fijne tiara. Wie weet er waar ik er kan vinden? Ben zelf al naar veritas geweest en bruidsparadijs.   bedankt,   xxx   vicky
Kledij - Accessoires Reacties: 4 14-5-2010 18:33:58

wendy
witte sandaaltjes
Hallo bruidjes ,   Mijn schoonzus trouwt al over zeven weken en ik zoek witte sandaaltjes , mijn eigen trouwschoenen heb ik al maar die wil ik nog niet aandoen :-) Iemand suggesties?   Thx !
Kledij - Accessoires Reacties: 3 13-5-2010 18:15:44

julie
prijs trouwringen
Kan iemand een richtprijs geven van een koppel wit gouden trouwringen. De hele eenvoudige modellen zoals vroeger altijd de mode was.   Thx!
Kledij - Accessoires Reacties: 5 13-5-2010 17:10:44

vanessa
kleding bruidsjongens
ik heb de kleding van de 3 bruidsjongens al gekocht, maar ik ben nog altijd op zoek naar 3 donker bordeaux kinder stropdassen. Ik denk dat ik alles mogelijke winkels heb afgedaan, maar ik vind er nergens. Ik wou graag donker bordeaux omdat ik die kle...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 10-5-2010 22:19:54

eline
bruidskindjes
Hallo   Ons zoontje zal 1,5 jaar zijn al we trouwen. Uiteraard wordt hij ons bruidskindje.  Mijn vriends zus en broer hebben ook een ukkepuk die elk een jaartje ouder zullen zijn. Wie betaalt er dan eigenlijk de kledij van de bruidskindj...
Kledij - Accessoires Reacties: 8 10-5-2010 20:57:16

Ann
sandalen met strass
Hallo,   Ik lees hier al een tijdje mee en profiteer bijgevolg gretig van alle tips . Vandaar dat ik nu als wederdienst  eens iets post.   Vanmiddag heb ik eindelijk schoenen gevonden! Het einde van een lange zoektocht. Ik heb...
Kledij - Accessoires Reacties: 2 10-5-2010 14:18:05

Kristelle
Witgoude ring wordt nu al geel!
fiogf49gjkf0dHallo   Een maandje geleden zijn wij in het huwelijksbootje gestapt. Amper 2 weken later begon mijn man zijn ring (witgoud) al gele plekken te krijgen. We zijn dan naar de juwelier geweest om uitleg te vragen en deze zei simpelweg...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 10-5-2010 10:31:07

Véronique
Comfortabele trouwschoenen
fiogf49gjkf0dHallo iedereen,   Aangezien ik bijna nooit shoenen met hakken draag, ben ik een beetje ongerust dat ik misschien een verkeerde keuze zou maken bij de aankoop van mijn trouwschoenen en deze bij het dragen pijn zouden beginnen ...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 9-5-2010 18:27:25

Marieke
TROUWRING GEVONDEN!!!
fiogf49gjkf0dDag dames,heren,   Iemand die ik ken heeft een trouwring gevonden. Er staat in Inge é Jurgen 9/8/8.   Mist iemand deze?   Marieke
Kledij - Accessoires Reacties: 9 7-5-2010 23:14:18

Sylvie
wandelstok bruidsjongen
hallo,   Weet iemand waar ik dit kan vinden? Liefst online te bestellen.   bedankt, Sylvie
Kledij - Accessoires Reacties: 1 4-5-2010 12:00:56

Stephanie
BOCCIA trouwringen
hallo! heeft iemand ervaring met de ringen van het merk BOCCIA? en weet iemand een verkoopplaats in regio Kortrijk? bedankt
Kledij - Accessoires Reacties: 1 3-5-2010 22:06:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...