Nu Online
Momenteel zijn er 324 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen

Mariel
stiefmoeder vermelden ?
Hoi allemaal!We zijn onze uitnodigingen voor ons huwelijk aan het opstellen en zitten met een dilemma. Mijn partner zijn ouders zijn gescheiden. Zijn papa is opnieuw hertrouwd. Zijn mama heeft sinds vorig jaar een nieuwe vriend, maar zijn niet getrou...
Uitnodigingen Reacties: 7 29-11-2009 16:48:32

Evi
uitnodigingen: via internet of via drukker?
Hey bruidjes in spé!Wij zijn ondertussen toe aan het regelen van de uitnodigingen. Nu had ik al eens gekeken op internet om ideetjes op te doen. Bij sommige sites kan je je uitnodiging online maken en laten drukken. Is er al iemand die dat al ge...
Uitnodigingen Reacties: 5 26-11-2009 19:44:58

Ellen
Tekstje
Hey,Onlangs had ik tijdens het surfen een tekstje voor op de uitnodigingen speciaal voor de suite, dat zij verwacht werden bij de ouders van de bruid om de hele dag van dichtbij mee te maken. Heel mooi geformuleerd. Vind het nu natuurlijk niet meer t...
Uitnodigingen Reacties: 1 25-11-2009 16:46:05

Sandra
Wanneer uitnodigingen versturen
Wij trouwen volgend jaar in augustus. Nu vraag ik me af wanneer we die het beste versturen. Het is ook zo een moeilijke maand aangezien normaal de mensen ook op vakantie gaan.....Januari al versturen? Voor dat de mensen hun vakantie gaan plannen?Groe...
Uitnodigingen Reacties: 11 23-11-2009 22:17:59

Karmen
Zelfgemaakte Uitnodigingen - Online Printen?
Hallo allemaal,Zijn er nog bruidjes, die zelf hun uitnodigingen maakten & deze online lieten printen, of van plan zijn dit te doen? Welke sites gebruiken jullie voor jullie drukwerk?Groetjes!
Uitnodigingen Reacties: 5 22-11-2009 21:35:00

Ilse
kleine gaatjes maken voor uitnodigingen
Hallo bruidjes in spe, Ik ben begonnen aan mijn uitnodigingen en alles verloopt heel vlot!Voor alles aan elkaar te krijgen ga ik een gekleurd strikje nemen.Nu zoek ik alleen een perforator of iets dat er op lijkt om gaatjes te maken.Maar bij een gewo...
Uitnodigingen Reacties: 7 20-11-2009 16:03:18

Isabel
bijna allemaal bevestigd
Hoi iedereende eerste week van november zijn onze uitnodigingen voor 12-12-09 de deur uit gegaan. Nà een drietal dagen had al bijna de helft bevestigd en weet dat we een zaal van ongeveer 180personen hebben...leuk héer hebben tot nu toe 3k...
Uitnodigingen Reacties: 5 18-11-2009 13:22:29

sofie
tekstje uitnodiging
Hallo,wij zijn volop bezig met het ontwerpen van de uitnodigingen. maar zijn nog op zoek naar een tekstje dat we kunnen gebruiken. Zouden graag iets vinden waarbij ons zoontje onze trouw aankondigd.kan ons hier iemand bij helpen.alvast bedanktgroetej...
Uitnodigingen Reacties: 4 16-11-2009 21:37:40

wendy
ouders
hallo iedereen.ik zit met een probleempje.mijn ouders zijn al 22jaar gescheiden.ik had hun graag Alle 2 op de trouw gehad. mijn papa wil niet komen als mijn mama komt.mijn papa heeft wel altijd voor mij gezorgd.maar nu beziet hij me eigelijk heel wei...
Uitnodigingen Reacties: 6 15-11-2009 15:28:36

Tineke
uitnodigingen zelf maken
Zijn er onder jullie die de uitnodigingen zelf gemaakt hebben? Hoe zagen ze eruit?
Uitnodigingen Reacties: 6 14-11-2009 10:38:24

wendy
Wat moet ik doen?
Hallo meiden ,Ik trouw volgend jaar 24/8/2010 op Curacao en wij blijven daar 3 weken. En op 18 sept geven wij hier in Belgie ons avondfeest.Nu had ik graag uitnodigingen verstuurd met een foto van op Curacao , maar uitnodigingen vertuur je 6 tot 8 we...
Uitnodigingen Reacties: 6 11-11-2009 18:04:36

Inge
Zelf de uitnodigingen maken
Hallo,Wij trouwen volgende zomer en zou graag mijn uitnodiging zelf maken.weet er iemand waar ik leuke ideen kan vinden en mooie lettertypes en afbeeldingen bv speciaal programma daar voor dat ik op het net kan vinden.Alvast bedanktInge
Uitnodigingen Reacties: 2 11-11-2009 15:53:54

vanessa
tekst trouwkaarten
hallo,Ik wil effe jullie mening vragen over deze tekst.Want liefste,Telkens ik aan jou denk.Voel ik dat je hier bent.En naast me staat,het geeft niet waar ik ben.Je geeft me alles wat ik jou vraag.Waar ik voor wil leven.Je leidt me naar de weg die ik...
Uitnodigingen Reacties: 7 10-11-2009 12:10:00

Elena
Menukaarten
Hallo bruidjes,De menukaarten zorgen jullie hierzelf voor of hebben jullie dit laten doen door de feestzaal?Bij ons kan de feestzaal ervoor zorgen en kost dit ons 0,75 euro per kaart.Ik had graag deze kaarten zelf gemaakt, maar weet niet goed hoe te ...
Uitnodigingen Reacties: 5 9-11-2009 18:29:57

Jessica
bevestigen voor avondfeest!!!!!
Hallokes allemaal,Op de uitnodigingen, die we trouwens al eind augustus verstuurd hebben, staat op dat ze voor 10 november moeten bevestigen als ze naar ons feest komen. Nu, we zijn al 8 november en er zijn er nog veel (ongeveer een 65-tal) die nog ...
Uitnodigingen Reacties: 13 8-11-2009 10:29:31
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info