Nu Online
Momenteel zijn er 586 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Charlotte
witte loper gevraagd
Hallo, Ik ben op zoek naar zo'n 3m witte loper. Dit is om aan onze deur te leggen tot aan onze bus. Meestal verkoopt men dit per 10m en dat vind ik dan te veel en zeker als je de prijzen bekijkt... Wie kan mij helpen?  
Voorbereiding Reacties: 2 4-1-2014 18:04:10

Sarah
Trouwkaars regio Torhout - Brugge
Hallo,Wij zijn nog op zoek naar een mooie / moderne trouwkaars.Iemand suggesties.Liefst regio Torhout - Brugge. Dank je!  
Voorbereiding Reacties: 4 4-1-2014 16:01:58

Caroline
Ervaring webshop " alles voor je huwelijk "
Hoi, Is er iemand die al ervaring heeft met de webshop " alles voor je huwelijk" Ik heb er namelijk een leuk gastenboek en enveloppe doos gezien, maar wil toch graag eerst enkele ervaringen horen.groetjesCaroline
Voorbereiding Reacties: 1 4-1-2014 15:52:20

annick
Trouwringenvoordeel.nl
Hoi! Iemand ervaring met trouwringenvoordeel.nl? Webshop ziet er goed uit en ze hebben goede referenties. Vind niet direct iets negatiefs online. Dus vroeg me af of deze te betrouwen is. :) Doei doei
Voorbereiding Reacties: 4 4-1-2014 13:56:57

kimberly
hoelang op voorhand datum vast leggen in gemeentehuis?
hoelang op voorhand zijn jullie naar gemeentehuis gegaan om datum vast te leggen? ik ben deze week gegaan en die zeiden me dat ik dit maar 6 maand op voorhand kon aanvragen
Voorbereiding Reacties: 14 4-1-2014 12:41:44

wendy
postbus...voor envelopkes :)
He bruidjes, ben met de decoratie bezig, ik kan al afvinken 11 pomanders, kandelaars, naamkaartjes (zelf gemaakt), en wasspeldjes bruid en bruidegom, ik zit nog wel met een probleem ben maar aan t denken waar kan ik de envelopjes in steken, ik w...
Voorbereiding Reacties: 5 4-1-2014 10:27:01

kathleen
vrijgezellen
Dag iedereen!  Wij zitten nu echt in de fase dat iedereen in onze omgeving gaat trouwen. Zo gaat nu mijn beste vriendin ook trouwen en zijn we op zoek naar een origineel vrijgezellenfeest! Nu is het lastig dat ik het met een andere vriendin reg...
Voorbereiding Reacties: 3 3-1-2014 14:27:05

Ine
Extra stoel(en) bijzetten aan tafel tijdens avondfeest (ja of nee?)
Dag dames en heren ,  Hoe doen jullie dat :Na de ceremonie en eten hebben we een avondfeest voorzien.Door omstandigheden is een ere tafel niet van toepassing bij ons.Dus we zijn nu bezig met tafel indelingen..We gaan proberen te werken met blokk...
Voorbereiding Reacties: 8 3-1-2014 11:39:44

Annelies
tekst uitnodiging nalezen
Goedemorgen allemaal, We hebben de ontwerpen van de uitnodiging binnen met hierin de tekst. Graag had ik deze even laten nalezen om er meer dan 100% zeker van te zijn dat er geen fouten in staan. Het zijn echt details waar het om gaat. Degenen die...
Voorbereiding Reacties: 8 3-1-2014 10:05:43

kathleen
trouwringen
Wij hebben onze trouwringen laten ontwerpen. wij zijn al twee keer gaan passen en eerste keer waren ze te klein. Nu vorige week nog eens gaan passen en ze zaten goed. Maar ik heb heel veel schrik dat hij op de trouw niet gaat passen. Het was maar net...
Voorbereiding Reacties: 2 3-1-2014 1:07:31

Sarah
Verlegenheid vs belangstelling.. :(
 Heeeey :) ! Ik weet niet goed hoe ik het moet verwoorden, en het klinkt misschien wel heel dom, maar toch is het er...Ik ben een nogal bescheiden iemand, en sta niet graag 'in de schrijnwerpers (belangstelling). Maar op zo een dag gaat het gewo...
Voorbereiding Reacties: 6 2-1-2014 22:17:23

Stefanie
Weer iets afgevinkt namelijk huwelijksreis en kostuum bruidegom
We zijn super blij want ons reisje is geboekt richting Sorrenta (baai van Napels) in italie :-) en het ventje heeft samen met zijn ouders een kostuum gaan kiezen bij Pierre-Yves. Kben super benieuwd maar tis een geheim
Voorbereiding Reacties: 2 2-1-2014 20:18:11

ma
wie zoekt mee? liedjes
we zoeken nog een liedje voor in onze alternatieve viering terwijl iedereen een kaarsje gaat branden voor de overledene te herdenken.we willen geen te triestig liedje, want het blijft natuurlijk onze trouw , maar we willen wel eventje...
Voorbereiding Reacties: 11 2-1-2014 15:31:08

debora
dessertenbuffet
Hallo iedereen,Hier ben ik nog eens :-)Het is tijd om terug in actie te vliegen...We zijn nu aan het uitzien voor een trouwtaart met dessertjes, maar hebben totaal geen idee waar we het beste kunnen gaan.Iemand ervaring met mooie en l...
Voorbereiding Reacties: 5 2-1-2014 13:30:28

isabel
Zaal regio Ieper
Hey, Sinds gisteren ben ik verloofd met,de liefste man ter wereld.... Maar dat hebben jullie waarschijnlijk allemaal. Nu kolt het volgende eraan. Kdenk aan 4/4/2015 als datum. Heeft er van jullie iemand goeie voorstellen voor een zaal in onze regio?...
Voorbereiding Reacties: 7 2-1-2014 12:48:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...