Nu Online
Momenteel zijn er 452 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Andere

tinneke
Help ! Nog 35 dagen !
Nog 35 dagen tot onze grote dag, help ! Tot nu toe nog geen last van stress, tot ik net op de teller hier keek. Das nog zo kort.... Vandaag m'n outfit gaan passen, zo mooi, ik was (zoals de meesten) beetje bang dat ik t niet meer zo mooi zou vinden, ...
Andere Reacties: 2 25-7-2009 20:30:39

kitty
intredelied kerk
hoi wij zijn bij pastoor geweest en moeten nu de mis zelf in elkaar steken.mijn ventje en ik willen graag extacy of gold van metallica.vinden dit zoooooo mooi maar gaat dit wel voor in een kerk?
Andere Reacties: 4 25-7-2009 18:54:49

Debbie
Schitterende fotograaf uit Turnhout!!
Wij zijn 3 weken geleden getrouwd en hadden als fotograaf Gert Huygaerts uit Turnhout gekozen.Ik kan hem alleen maar aanbevelen aan toekomstige trouwkoppels, want zijn werk is gewoonweg subliem!!Wij hebben van onze onvergetelijke trouwdag (samen met ...
Andere Reacties: 3 25-7-2009 18:29:55

ANNELIES
bruidshuis merksem
Hello,Ben vandaag naar het Bruidshuis in Merksem geweest. Ik had op voorhand gebeld maar ze zeiden dat ik geen afspraak moest maken.Toen ik zei dat ik volgend jaar in mei ga trouwen zei de verkoopster dat ik in november eens moest terugkomen en dat h...
Andere Reacties: 9 25-7-2009 15:55:37

Lindsey
Zoveel afzeggingen :(
Hey bruidjes,Ben echt geschrokken!!We hadden normaalgezien 150 genodigden,Er hebben er 50 afgezegd!!!IS DAT NORMAAL ???Zelfs mensen die eerst gezegd hadden dat ze gingen komen, en nu toch afzeggen :-(Sommige geven echt domme redenenWe zijn er echt ni...
Andere Reacties: 11 25-7-2009 14:55:13

Katrien
Overdrijf ik?
Dus mijn ventje komt binnen op een lied samen met zijn mama gevolgd door de suite, daarna ik met mijn vader op een ander nummer.Nu gaat een kei goeie vriend van mij zingen....en ik vind het al super jammer dat ik het liedje van mijn ventje (wss novas...
Andere Reacties: 4 25-7-2009 10:06:42

Daisy
traditionele huwelijksbeloften
Wij zijn volop bezig met het opstellen van ons misboekje.Onze priester laat ons volledig vrij. Hij vraagt alleen dat we ons houden aan de traditionele huwelijksbeloften.Kan iemand mij helpen met hoe deze juist zijn?Wij gaan onze persoonlijke teksten ...
Andere Reacties: 2 24-7-2009 23:33:59

Riet
TE KOOP: Ivoorkleurige trouwschoenen Sophie Sposa - maat 42
Hallo,Ik bied een paar ivoorkleurige trouwschoenen te koop aan. Merk: Sophie SposaModel: Karen (www.sophiesposa.nl) De schoenen zijn nooit aangedaan. Ze zaten bij in een pakket met mijn trouwjurk. Maar maat 42 was te klein voor mij.Laat maar weten wa...
Andere Reacties: 6 24-7-2009 21:19:49

Tine
zalen in het Antwerpse
Iemand ervaring met volgende feestzalen:- De Lisper - Boechout- Familia - Nijlen- Lawrence - Wijnegem- De Klaverhoeve - Emblem- Nilania - NijlenAlle info welkom!Tine
Andere Reacties: 3 24-7-2009 18:58:10

Nele
feestzaal zuid oost-vlaanderen
Hey iedereen,Wij gaan volgend jaar in de zomer trouwen en zijn nu op zoek naar een feestzaal in de regio zuid oost-vlaanderen. Iemand goede ervaringen met bepaalde feestzalen? ook informatie ivm prijzen zeer welkom.groetjesNele
Andere Reacties: 11 24-7-2009 16:42:42

Wendy
zaal la ramee
lieve bruidjes,Heeft iemand ervaring met de zaal La Ramee in jodoigne? Lijkt me een prachtige zaal maar hoe is het eten er?Bedankt voor jullie berichten!
Andere Reacties: 3 24-7-2009 16:18:21

Katrien
scheren benen
Hallo,Normaal gezien scheer ik mijn benen met een scheermesje en scheerschuim....zijn er bruidjes die dit ook gewoon doen de dag voor hun huwelijk of gaan de meesten van jullie toch naar een centrum om ze te laten waxen?Groetjes,Katrien
Andere Reacties: 5 24-7-2009 16:18:14

Ilse
Tekst Bij Wegwerpcamera
Hallo bruidjes,Nog 3 weken op de teller. Spannend hoor. Ik heb een wegwerpcamera voorzien voor op elke tafel. Nu had ik hier graag een leuk tekstje of gedichtje bijgezet. Heeft er iemand voorbeelden of ideetjes?Alvast bedankt.Ilse14/08/2009
Andere Reacties: 2 24-7-2009 13:58:49

Jessica
Goede traiteur in Limburg gezocht
Hoi allemaalOok ik hoor nu bij het groepje. ;-) We gaan volgend jaar trouwen en ben nu dus op zoek naar een goede traiteur.Iemand suggesties?GroetjesJessica
Andere Reacties: 11 24-7-2009 13:35:21

Katrien
intredelied
Hallo,Mijn vriend en de suite komen binnen op een lied, maar mijn vader en ik komen op een ander (specialer) nummer binnen. Maar in de meeste misboekjes staat er "intredelied"...Hoe doe je dat dan als je er eigenlijk twee hebt?Groetjes
Andere Reacties: 3 24-7-2009 13:15:03
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...