Nu Online
Momenteel zijn er 541 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Kledij - Accessoires

leen
Eerste bezoek bruidswinkel
Hoi iedereen,   Ik ben dit weekend voor de eerste keer bruidsjurken gaan passen! Bij Amiga in Breda. Ik had het mij helemaal anders voorgesteld! Bij het binnenkomen mocht ik zeggen wat ik graag wou en absoluut niet wou. Ik wil geen strapless j...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 3-5-2010 15:02:08

Liesbeth
bruidslingerie - marie jo
Hallo bruidjes,   Ik moet nog geschikte lingerie vinden voor onder mijn kleedje. Mijn kleed heeft een tamelijk blote rug dus ik zou een bh moeten vinden met een lage sluiting. Weet er iemand of dit te verkrijgen is bij Marie Jo?   Bedan...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 29-4-2010 13:13:19

anouk
lingerie poirier
Hallo,   Ik lees hier net dat lingerie van poirier ideaal is voor onder een bruidsjurk. Kan iemand me helpen met adressen waar deze verkocht worden? Ik ben van regio Aalst dus hoe dichter hoe liever...   Alvast bedankt.   Anouk
Kledij - Accessoires Reacties: 4 29-4-2010 11:07:19

leen
bruidslingerie maatje meer
hoi iedereen,   Ik ben op zoek naar bruidslingerie voor een maatje meer. Ik heb cup D 110 en heb een BH nodig zonder bandjes, aangezien mijn trouwkleed een beetje speciaal, kan ik ook geen halterneck bh dragen. Daarbij komend ben ik ook nog ee...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 28-4-2010 15:28:44

ilse
Workshop parelknopen
    Maak tijdens deze workshop zelf een prachtig parelsnoer. U kan deze alleen volgen, samen met de bruidsmeisjes of met alle dames uit de suite.   Heeft u een oud parelsnoer met sentimentele waarde dan kan u di...
Kledij - Accessoires Reacties: 0 27-4-2010 8:43:58

Shari
Haarstukjes waar te koop?
Hey!   voor mijn mama ben ik op zoek naar een soort wit haarstukje, zo iets met een bloem of zo paar 'uitsteeksels', ik kan het moeilijk beschrijven. Wel geen gewone bloem ofzo, het moet meer een 'chique' haarstukje zijn zoals bij wijze van s...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 26-4-2010 22:50:18

Chantal
Vandaag bruidslingerie gaan kopen!
Beste bruidjes,   Vandaag ben ik mijn bruidslingerie gaan kiezen, ben echt wel super tevreden :-) tis echt heel mooi! Nu is het bijna helemaal compleet é...volgende week 1ste pasbeurt van m'n kleedje, ben echt de dagen aant aftellen...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 26-4-2010 18:58:16

Ine
verkooppunten schoenen
Hey allemaal,   Ik ben nog op zoek naar trouwschoenen. Ik heb enkele mooie merken gezien op het internet, onder andere Elsa coloured shoes, Nina fiorucci, Rainbow shoes. Maar ik vind enkel winkels in Nederland terug, waar ze al deze collect...
Kledij - Accessoires Reacties: 11 26-4-2010 10:54:57

natacha
ringen
wou dees toch ff melden,voor de bruidjes die geen duur ringen/juwelen willen uitgeven op de zwarte markt in tessenderlo staan 2 standjes waar je goedkoop juwelen kunt kopen met garantie ,heb de onze vandaag ook daar gehaald aan 50é het stuk en v...
Kledij - Accessoires Reacties: 4 25-4-2010 21:07:19

Kathleen
Catastrofale zoektocht naar schoenen...
Hallo bruidjes,    hoe ging dat bij jullie om schoenen te vinden? Ik ben net terug van twee dag die ik uittrok voor juiste schoenen te vinden, tevergeefs! Héél Antwerpen wel afgezocht, van Centraal-Station tot voorbij de Meir, ...
Kledij - Accessoires Reacties: 14 23-4-2010 19:03:25

Heleen
wel of geen ringen
beste aanstaande bruidjes, graag wil ik het volgende even aan jullie voorleggen.   Mijn partner en ik dragen in het dagelijks leven nooit sierraden . Hij, omdat hij is de bouw werkt en ik omdat ik het niet gewend ben en er me dan de hele dag a...
Kledij - Accessoires Reacties: 10 23-4-2010 13:03:26

An
Te koop aangeboden
Ik heb nog enkele spullen die ik wil verkopen:   - een tiara - rode loper van +/- 6 m lang en 1m10 breed - stola in parelmoer wit   Groetjes, An
Kledij - Accessoires Reacties: 8 21-4-2010 9:19:15

Kitty
Bruidschoenen?
Hey, Ik heb mijn bruidsjurk gekocht bij Maxim's Couture. Heel vriendelijk mensen!!! Nu wil ik binnekort al eens uitkijken naar schoenen, maar wil er geen massa geld aangeven, vermits ik ze nadien toch amper ga aandoen. De vrouw sprak dat mijn kle...
Kledij - Accessoires Reacties: 7 19-4-2010 22:27:10

Daisy
Sandalen met steentjes
Hey bruidjes,   Als alternatief voor bruidsschoenen ben ik op zoek naar sandalen met steentjes erop. Nu blijkt dit eigenlijk moeilijker te vinden dan gedacht, heeft er iemand soms een idee waar ze te vinden zijn eventueel ook online.   ...
Kledij - Accessoires Reacties: 6 19-4-2010 21:54:40

Dorien
Haaraccessoires? Site?
Hallo,   Ik ben op zoek naar een leuk haaraccessoire weet iemand leuke site's waar ik wel iets op kanv vinden?   Alvast bedankt! Dorien
Kledij - Accessoires Reacties: 5 19-4-2010 21:47:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...