Nu Online
Momenteel zijn er 670 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Uitnodigingen

Anne
uitnodigingen
HalloWij proberen een budgetplanning te maken, en vroegen ons af welke prijs we mogen verwachten voor de uitnodigingen?Is AVA interessant, ik lees hier regelmatig van wel, drukken zij om het even welk ontwerp? Of enkel vaste ontwerpen?Hoelang vooraf ...
Uitnodigingen Reacties: 6 6-11-2009 14:34:12

Sue
huwelijksviering
Hallo toekomstige trouwers,In 2010 stappen we in het huwelijksbootje.Wij hebben gekozen voor een alternatieve huwelijksviering met Rent-a-Priest in de feestzaal i.p.v. een huwelijksmis in een kerk.Wij hebben geen idee hoe we dit moeten verwoorden op ...
Uitnodigingen Reacties: 1 2-11-2009 22:28:02

Sue
huwelijksviering
Hallo toekomstige trouwers,In 2010 stappen we in het huwelijksbootje.Wij hebben gekozen voor een alternatieve huwelijksviering met Rent-a-Priest in de feestzaal i.p.v. een huwelijksmis in een kerk.Wij hebben geen idee hoe we dit moeten verwoorden op ...
Uitnodigingen Reacties: 0 2-11-2009 22:27:18

Leen
uitnodigingen zelf maken
Hallo, zijn er nog mensen die hun uitnodigingen zelf gemaakt hebben? Ik zou het ook willen doen, maar ik weet niet goed waar te beginnen... Ik wil graag met foto's werken. Alle voorbeeldjes van uitnodigingen zijn welkom op vermeulen_leen@hotmail.com....
Uitnodigingen Reacties: 8 31-10-2009 19:59:52

Jessica
mooie verwoording op uitnodiging
Hallo iedereeen,Onze trouwdatum is 20 augustus 2010. We zijn wel al volop bezig met de uitnodigingen. we zouden het liefst centen ontvangen i.p.v. cadeau's zodat we onze uitzet zelf kunnen kiezen maar we weten niet hoe we dat het best op onze uitnodi...
Uitnodigingen Reacties: 15 26-10-2009 13:38:08

KARIN
drukkerij Lieten
Heeft iemand ervaring (goed of slecht) met drukkerij Lieten uit Hasselt?Dank u GrtjsKarin
Uitnodigingen Reacties: 1 24-10-2009 17:54:26

Sabine
Uitnodigingen in grijs & zwart???????
Hoi Bruidjes,Ik zou graag zelf onze uitnodigingen maken en had een mooie foto van ons beide uitgekozen maar die heeft een zwarte achtergrond. Dus ik heb de foto bewerkt naar sepia en heb voor de achtergrond van het kaartje een lichtgrijs streepje ge...
Uitnodigingen Reacties: 7 20-10-2009 9:55:01

lesley
wanneer rondkijken voor uitnodigingen
hallo,onze trouwdatum is 12/06/2010, ik had nu graag geweten wanneer je best de boeken gaat halen bij de drukker om een uitnodiging te kiezen. heeft er iemand ervaring of de bestelling van de kaartjes bij de firma lang duurt?groetjes lesley
Uitnodigingen Reacties: 13 19-10-2009 21:55:09

KARIN
kostprijs drukker
Hallo, ik weet niet zo goed wat de kosten van de drukker zijn, wat hebben jullie betaald? Dank je
Uitnodigingen Reacties: 4 18-10-2009 17:42:03

Lynn
Huwelijksuitnodigingen
Hallo allemaal, Ik en mijn vriend trouwen op 27 maart 2010. Vraag is wanneer wij het best onze uitnodigingen versturen. (het duurt ongeveer week om deze te laten maken).Lynn
Uitnodigingen Reacties: 3 16-10-2009 19:10:26

Griet
uitnodigingen
hallo allemaal deze morgen lag ik wakker in bed en kon niet meer slapen en plots schoot me een beeld te binnen van hoe onze uitnodigingen eruit zouden kunnen zien en ook wat we kunnen doen voor de tafelindeling enzo. maar nu zijn wij allebei geen tek...
Uitnodigingen Reacties: 2 16-10-2009 16:47:46

Tina
uitnodigingen
Hey iedereenHeeft er iemand ervaringen met 'Nels Design'? Wij gingen normaal gezien onze uitnodigingen door haar laten ontwerpen. En zij was altijd heel snel en spontaan in het antwoorden van mails, altijd heel vriendelijk enzo.. ma nu heb ik van haa...
Uitnodigingen Reacties: 0 13-10-2009 12:37:12

Barbara
Drukwerk D & A
Hallo, even een vraagje... Heeft er al iemand onder jullie ervaring met D & A voor de uitnodigingen? Ze hebben geen adres en komen aan huis met hun collectie. Er is enkel een mailadres en telefoonnummer beschikbaar. Wij vinden dit een beetje raar...
Uitnodigingen Reacties: 2 11-10-2009 18:54:38

H
Ontwerp uitnodiging
Hallo iedereen, wij hebben via het net een leuk ideetje opgedaan voor onze uitnodiging. Wij zijn dan ook op zoek naar iemand die onze uitnodiging zou kunnen aanpassen naar onze wensen. Iemand ervaring met dit of personen die dit doen? Stuur gerust je...
Uitnodigingen Reacties: 0 11-10-2009 13:16:31

Els
tekst uitnodiging
Hallo allemaalIk ben nog op zoek naar een tekstje om op de uitnodiging te zetten waarin staat dat de mensen na het gemeentehuis (we trouwen niet voor de kerk) uitgenodigd zijn voor de koffie. Dit zodat ze weten dat ze tussen de trouw en het avondfees...
Uitnodigingen Reacties: 3 9-10-2009 14:31:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info